Toimiiko liiketunnistinpolttimo muovikuvun takana ( E27)?

Anonyymi

Meillä on taloyhtiön seinässä tyypillinen plafondikupuvalaisin. Muovikupu. Toimiiko liiketunnistinpolttimo muovikuvun takaa?

19

<50

Vastaukset

• Toimii.

• Vain mikroaaltotunnistuksella oleva toimii kuvun läpi, tavallinen IR-tunnistus ei toimi.

• Kyllä toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä toimii.

Ei toimi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei toimi.

Kyllä toimii.

• Muovi heikentää herkkyyttä, tunnistimesta ja muovista riippuu sitten kuinka paljon.
        Itse olen tätä vaimentumista hyödyntänyt yliherkän riistakameran hillitsemiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Muovi heikentää herkkyyttä, tunnistimesta ja muovista riippuu sitten kuinka paljon.
        Itse olen tätä vaimentumista hyödyntänyt yliherkän riistakameran hillitsemiseen.

On kokeiltu, ei toimi. Mikroaaltotutka-polttimo pelittää lasikuvunkin läpi.

• Anonyymi kirjoitti:

On kokeiltu, ei toimi. Mikroaaltotutka-polttimo pelittää lasikuvunkin läpi.

On kokeiltu, kyllä toimii.

• Anonyymi kirjoitti:

On kokeiltu, kyllä toimii.

Joo, hyvin pelittää tutkalamppu.

• Voihan se IR-ilmaisin olla toimimattakin jos kupu on kovin tummanvaalea.
      Ja mikroaaltotutka lakkaa toimimasta jos kuvussa on metallinen IR-suojakalvo.

• Kyllä toimii.

• Jes, mikroaalto toimii aina.

• Eipä toimi mikroaaltotutka jos on metallinen IR-heijastuskalvo ikkunassa. Eikä toimi GPS.

• Jes, mikroaalto toimii vaikka peltiseinän läpi.

• Kyllä toimii infrapuna.

• Juupas, eiku eipäs.

• Joskusir tunnistin e i to i m i jos olet k y lmä esinm. Aivan räntäsateen kastelema.

• Tai umpikännissä...

• Kuvun näkee hämärässä kun hakee tuvan alta napsun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa jatkaa Jari-Matin mollaamista

Seiskassa avautuu Maisa taas JM:n ”pettämisestä” (kätevästi unohtuu että maisa oli se varsinainen pettäjä) ja ”taloussotkuista”. On kyllä muijalla po
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      14108
    2. Sofia Belorf kuljetti setelipinoja matkalaukussaan, kertoo tullivirkailija 28.5.20

Tullivirkailija todisti Katiska-oikeudenkäynnissä ja kertoi Sofian jääneen kiinni paksujen (50 euron) setelinippujen kuljetuksesta matkalaukussaan. Ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      6914
    3. KALJAA PÄÄSEE OSTAMAAN VIROSTA 1.6 !!!

MIKÄ ONNEN PÄIVÄ! Viro avaa rajat suomalaisille kaljanostajille kesäkuun alusta. Suomalaiset pääsevät Viroon ilman, että heidän tarvitsee jäädä maahan
      Maailman menoa
      127
      3452
    4. Kuka on ollut tekemisissä Martinan kanssa

Oikeassa elämässä? Kommenttia? Millainen on?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2205
    5. Mihin landelle?

Martina on nyt menossa? Hankoon? Missä on kyyhkyläiset kun ei ole taas näkynyt, ei suinkaan ole tullut ryppy rakkauteen vai jatkuuko Stefun veneily ed
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1586