Tämmöset arvot mitattiin sairaalassa, kun jouduin osastolle muun vaivan takia, kehoitettiin työterveyshuoltoon asian tiimoilta. No Tt-lääkäri sanoi vaan että et ei huolta , ei vielä muuta kuin seuraillaan,.Onko nää sit ihan hyvät arvot ? Oon 56v nainen.
Ysh 4,55 , T4 9,3
3
87
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole hyvät arvot vaan viittaa vajaatoimintaan. Millaisia oireita on ollut? Mikähän osastohoidon syy on ollut? Mietin vaan voisiko se jotain vaikuttaa oireisiin.
Hashimoto- Anonyymi
Myyräkuumeen takia olin 5 vrk neurolla. Katsoin just tarkemmin toista arvoa se olikin 9. Vuoden verran vaivannut järkky väsymys ja lihasjäykkyydet, mutta palelua ei ole ollut, hikoilu on ollut mahdotonta hormoonikorvaushoidosta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyräkuumeen takia olin 5 vrk neurolla. Katsoin just tarkemmin toista arvoa se olikin 9. Vuoden verran vaivannut järkky väsymys ja lihasjäykkyydet, mutta palelua ei ole ollut, hikoilu on ollut mahdotonta hormoonikorvaushoidosta huolimatta.
Kuulostaapa ikävälle :( Myyräkuumeen jälkitautia vai?
Myyräkuume voi vaikuttaa kilpirauhaseen. Se että onko arvo 9 vai 9,3 on yhdentekevää. Toiset labrat ainakin pitäisi ottaa ennen kuin vetää enempiä johtopäätöksiä. Ottaisin myös vasta-aineet tpo ja tygl.
Hashimoto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043