mikä ihme on ouija lauta??? tai joku sellanen...
mitä käy jos tekee jotain väärin?!
siis spiritismistä... vastatkaa plz!!!!! meit kiinnostaa
ouija lauta ????
5
1108
Vastaukset
Siis sehän on se lauta, jolla otat yhteyden henkiin.
Noitahan myydän joissakin kaupoissa, mutta sellaisen voi tehdä ihan itsekin.
Ohjeita en jaksaisi kirjoittaa, mutta ne löytyy helposti googlettamalla.
Miten käy jos tekee jotain väärin?
-No riippuu vähän, jos huono tuuri käy, niin saat "vieraaksesi" ilkeän hengen tai saat mukavan hengen joka vastaa kiltisti kysymyksiisi.
Tähän väliin varoitan, ettet kysy kysymyksiä tyyliin "minkä värinen on punainen paloauto", koska tuosta henki voi "pillastua" ja aiheuttaa harmia itsellesi.
Älä myöskään kysy mitään kuolemasta; hyvällä tuurilla pelottelet itsesi hengiltä, riippuen hengen vastauksesta.
Jos nyt kokeilet tuota, niin tule ihmeessa tänne kertomaan tapahtuiko mitään, mutta yleensä spiritismin peluuta ei suositella "oikeiden aavebongarien" keskuudessa, sillä jos se toimii, niin voit saada uusia asukkeja kotiisi ja olen myös nähnyt kuvia, jotka on otettu spiritismin jälkeen ja mm. yhdessä näkyi hirviömäiset kasvot.
Hyviä pelihetkiä!
-Orson- kuksijakaksi
Onko toi "pelaaminen" oikeesti vaarallista?? Jos on, niin miksi niitä lautoja myydään kaupoissa?
Kuinka vanha spiritismi-peli on?? - ENTINEN pelaaja
kuksijakaksi kirjoitti:
Onko toi "pelaaminen" oikeesti vaarallista?? Jos on, niin miksi niitä lautoja myydään kaupoissa?
Kuinka vanha spiritismi-peli on??Joskus vuosia sitten tuli ystävien kanssa pelattua ja oli sen verran häijy kokemus etten kyllä ihan heti lähde uudestaan kokeilee..mitään "kamalaa ei kenellekkään tapahtunut mutta minulle joka epäilen kaikkea ennen kun nään oli tarpeeksi hiuksia nostattavaa että lasi pyöri laudan päällä vaikka jokaisen kädet oli pois pöydältä, myöhemmin olen kuullut että pelaamalla voi todella "taikoa" esiin joitain vähemmän miellyttäviä henkiä..en tiedä, kokeile jos haluat minä en.
kuksijakaksi kirjoitti:
Kuinka vanha spiritismi-peli on??Koska ne uskoo, että se on pelleilyä. Ja varmaan onkin koska kaverit on kokeillu ja mitään ei oo tapahtunut. Itse en kokeile, sen verran rankkoja juttuja oon lukenut. Ei kuitenkaa tarkoita, että uskoisin siihen.
- Humanoidi
Jos vaikka kasvaisit ensiksi vähän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151481- 981390
- 1191295
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18945- 37917