Olenko nähnyt vain Loviisan huonon puolen?

Anonyymi

Niin, olenko?
Kuvani paikkakunnasta tällä hetkellä on se että tämä on pullollaan itsekkäitä ja ylimielisiä ihmisiä. Jotka välittävät vain itsestään, eivätkä osaa avata silmiään vielä silloinkaan kun ajavat omaa etuaan jopa läheistensä tai jopa lasten kustannuksella. Missä on luvattu lämminhenkisyys, vieraan varaisuus ja yhteisöllisyys... Joukkoon kuulumaton olen ollut jo monta vuotta. Taisi kuppi läikkyä nyt yli...

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa se vähän tuolla lailla olla. Mutta sitten pitää miettiä mitä itse haluaa ja arvostaa.
      Minä lopetin yrittämisen jo muutaman kuukauden asuttuani. Kun ei haluta työhön niin ei sitten.
      Voin hyvin nauttia rauhasta ja luonnosta. Kun en kelpaa yhteisöön niin pitäkööt tunkkinsa. Osaan elää ilman yhteisöäkin.

      Jos arvostaa puhdasta ilmaa ja luontoa ja kauniita taloja niin niistä voi iloita ilman ihmisiäkin.

      Onhan mahdollista, että ne muutkin ovat yhteisölle kelpaamattomia ja siksi ovat keskittyneet vain itseensä.

    • Anonyymi

      Johtaja,hallituksen puheenjohtaja ja arkkitehti.Näiden etuuksista on tehty tietyt toimenpiteet.On autoetua,yms palkkaa,palkankorotusta.

      • Anonyymi

        Muistaakohan kyseiset etujen saajat, että heidän täytyy muutaman vuoden kuluttua kerjätä valtuustolta vastuuvapautta tuosta 10 miljoonasta?

        Eikö olisi kohtuullista, että kyseiset päättäjät laitettaisiinkin maksamaan itse se hankkimansa velka, jolla rahoittivat omat ylellisyytensä.

        Mikä lienee se murto-osa joka tuosta 10 miljoonasta tulee kuntalaisten hyödyksi, puoli miljoonaa? Loput menee päättäjien omiin himoihin ja ylellisyyksiin, joista vain muutama nauttii, eli lähes kokonaan yksityisiä menoja? Kymmenen hengen menoja? Miljooona per nenä?


      • Anonyymi

        Autoetu,kuukausipalkka ja 450 € kuussa.Kolmen koplan korotukset.Pitääkö paikkansa?


    • Anonyymi

      Itselläni päinvastainen kokemus, 13 vuotta täällä asuneena suomenkielisenä pidän kaupunkia hyvänä paikkana asua.

      • Anonyymi

        No kerro sitten esimerkkejä hyvän hallinnon toiminnasta.


      • Anonyymi

        Kyläkouluverkosto, erinomainen terveyskeskus jossa jonoja harvoin, kotisairaala järjestelmä jota muuten ollaan parhaillaan kopioimassa koko Uudellemaalle. Siinä nyt muutama.


      • Anonyymi

        Pienen kylän etuja ovat juuri nuo ettei paljoa jonoja ole.
        Mutta jos ei ole autoakaan eikä huippukuntoa niin eipä voi kävellä edes Tokmannille tai S-markettiin.
        Ja jos ei ole työtä niin ei ole rahaa bussilippuunkaan.
        Ja jos sitä ainoaa työpaikkaa hakee 30 ihmistä niin eipä ole paljoa kehumista senkään suhteen.

        Toki köyhä voi nauttia luonnosta, puhtaasta ilmasta ja kauniista kaupungista.


    • Anonyymi

      Kphpj halusi "kuukausipalkan" itselleen,koska miehensä RH n palkka ei riitä hänen elättämiseensä.Kj autoedun,koska on ostanut talon,ja siksi varaton.KA.Tämä on ihan outo korotus,liittynee em.kaverisuhteeseen,450 €.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1428
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      962
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      682
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe