niin mikä on teidän mili pide siitä että tappelut kuuluu sm-liigaan oottakaa kantaa.
kuuluko
5
252
Vastaukset
- OPA8+4=12
Tappelut pois.
Kaukalot suuremmiksi, jonka seurauksena taitopelaajat saavat enemmän tilaa.
Mikä taas tuo enemmän maaleja.
Minä ainakin haluan nähdä taitavia kavereita pelaamassa sekä etenkin upeiden suoritusten jälkeen kauniita maaleja.- maalintekijä
täysin samaa mieltä, isompi kaukalo ja vähemmän hakkaamista
- Ahma
maalintekijä kirjoitti:
täysin samaa mieltä, isompi kaukalo ja vähemmän hakkaamista
Juu näin nimenomaan taitokiekko kunniaan, vaikeaa tietenkin toteuttaa, kun kaikki palvovat suuria ja kauniita pohjois-amerikkalaisia köntyksiä.
- Thor
On pojat ihan oikeessa,mutta ku joka porukalla olis muutama "brashear" joukkueessa,niin jopa loppuis korkeilla käsillä ajamiset, mailalla hakkaamiset ja muut vastaavat idioottimaisuudet. kyllä kauhun tasapaino olis poikaa...
Mutta sitten voisi käydä niin, että nämä Brashearit hakkaa käsille ja kuka helkatti niitä pysäyttäisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 36756
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52719
- 49629