Miten saan Volvon käyntiin ?

Saija !!

Omistan 460 v-95 Volvon jossa on keskuslukitus
ja käynnistyksenesto.Miten saan auton
käynnistettyä jos kaouko-ojain ei toimi ?
(Vaikka paristot menee tyhjäksi)

9

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin..

      Pidä vaikka varapatteri hansikaslokerossa, itse teen näin.

      • 440 2.0 1996

        siis sähköparin, kansankielellä paristo vaikkei yksi kirjakaan ole kirjasto ja niitä tarvitaan 2 kpl/ohjain

        Kauko-ohjain avautuu helposti leveähköllä ruuvitaltalla sieltä puoliskojen välisestä urasta. Pidä ohjainta avatessa painikepuoli ylöspäin ettei parit lentele pitkin tonttia.

        Kontaktipinnat kannattaa samalla puhdistaa esim. isopropanolilla.

        Esim. Biilteemassa CR2016 maksaa a' 1,70€

        Kai sinulla on 2 ohjainta?

        Omassani on muuten kauko-ohjattu lukkojen avaus (ja lukituskin) satunnaisesti toimimaton vaikka parit ovat täynnä energiaa ...


    • tapatiskos

      koko Volvon omistamisen riemu; "Miten saan Volvoni käyntiin?" :D Pakko tulostaa ja näyttää duunikollgeoille

      • kannattas

        tulostaa, että miten saat Ladas käyntiin, eiköhän siinä riitä ihan tarpeeksi huolenaihetta.


      • tapastos
        kannattas kirjoitti:

        tulostaa, että miten saat Ladas käyntiin, eiköhän siinä riitä ihan tarpeeksi huolenaihetta.

        mulle riittää se että auto oikeesti lähtee käyntiin (jenkkiv8), menee yhtä vähällä bensalla kun se sun volvos(jos toimis) ja on tilavampi,paremmin varusteltu,kauniimpi,ja tehokkaampi ja kivempi ajaa.
        Toisaalta,vituttais muaki olla köyhä.

        PS.Älä välitä,olen minäkin joskus joutunut ajamaan volvolla.Onneksi se aika on ohi


      • on taas
        tapastos kirjoitti:

        mulle riittää se että auto oikeesti lähtee käyntiin (jenkkiv8), menee yhtä vähällä bensalla kun se sun volvos(jos toimis) ja on tilavampi,paremmin varusteltu,kauniimpi,ja tehokkaampi ja kivempi ajaa.
        Toisaalta,vituttais muaki olla köyhä.

        PS.Älä välitä,olen minäkin joskus joutunut ajamaan volvolla.Onneksi se aika on ohi

        näitä juttuja malliin "menee yhtä vähällä bensalla kun se sun volvos" tai mikä tahansa muu auto. Totuus on kuitenkin toinen, tiedän monta kaveria joilla on/ollut jenkki, ja kovasti on kehuttu kuinka menee melkein ilmalla, mutta annas olla, kun auto on myyty/vaihdettu johonkin länsiautoon, niin johan se totuus sieltä tulee tyyliin "no veihän se bensaa tietty rauhallisellakin ajolla n.14-15 litraa sadalla". Eli kukaan ei kehtaa tunnustaa minkälaisia bensarosvoja jenkit on, ennenkuin on päässyt niistä eroon. Voin myös tunnustaa, että itsekin tein aikoinaan samoin kun omistin jenkin.


      • jooja..
        on taas kirjoitti:

        näitä juttuja malliin "menee yhtä vähällä bensalla kun se sun volvos" tai mikä tahansa muu auto. Totuus on kuitenkin toinen, tiedän monta kaveria joilla on/ollut jenkki, ja kovasti on kehuttu kuinka menee melkein ilmalla, mutta annas olla, kun auto on myyty/vaihdettu johonkin länsiautoon, niin johan se totuus sieltä tulee tyyliin "no veihän se bensaa tietty rauhallisellakin ajolla n.14-15 litraa sadalla". Eli kukaan ei kehtaa tunnustaa minkälaisia bensarosvoja jenkit on, ennenkuin on päässyt niistä eroon. Voin myös tunnustaa, että itsekin tein aikoinaan samoin kun omistin jenkin.

        itsellä on sekä v8 eurooppalainen että v8 amerikkalainen, ja jenkki vie paljon vähemmän.Itseasiassa joku 240automaatti vie enemmän vaikka onkin puolikasmoottorinen.

        eli turha jauhaa skeidaa kun ei asioista mitään tiedä?


      • makua
        jooja.. kirjoitti:

        itsellä on sekä v8 eurooppalainen että v8 amerikkalainen, ja jenkki vie paljon vähemmän.Itseasiassa joku 240automaatti vie enemmän vaikka onkin puolikasmoottorinen.

        eli turha jauhaa skeidaa kun ei asioista mitään tiedä?

        mulla 10 uutta volvoo, ja yksi jenkki jonka sain ilmaseksi kun ei sitä kukaan huolinu, kovan bensan kulutuksen takia.


    • 850S 2,5

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe