Palovankan joen silta poissa

Anonyymi

UK- puiston Palovankan joen silta likellä Suomujokea on poistettu. Metsähallitus suosittelee kahlaamaan joen yli 200-300 metriä ylävirtaan päin.

9

259

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entisen sillan kohdalla on tukeva lankku joen yli mistä pääsee turvallisesti yli. Idästä päin tullessa vaatii hieman enemmän rohkeutta.

• Anonyymi

Tarkoitatko, että jos tulee idästä Palovankanojan eteläpuolta pitkin sillalle ja lähtee ylittämään, niin tunne olisi kurjempi kuin jos tulisi Lankojärven suunnasta sillalle (Suomun itäpuoli)?
      Onko lankun laittanut metsähallitus vai jotkut retkeilijät/poromiehet?

• Anonyymi

Lankojärveltä päin tullessa vaatii pikkasen tarkkuutta ja rohkeutta enemmän. Lähinnä kun joutuu laskeutumaan sinne joen varteen ja lankulle pystysuoraa seinämää vasten. Alla kuohuu koski ja joutuu selkä jokeen päin etenemään pikku pätkän. Eteläsuunnassa tullessa paikka on helpompi hahmottaa ja liikkumisalan näkee paremmin... Tai tämä on lähinnä minun näkemys asiasta.

• Anonyymi

Onko tämä lankkusilta asennettu lähiaikoina?

• Anonyymi

Lapinkävijälehti 3/2019:

"Palovanganojan silta puretaan, kartalle merkitty kahluupaikka läytyy noin 150 - 250 metriä ylävirtaan. Kahluupaikalla on vettä hieman alle polven korkeuden."

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko joku parin kuukauden sisällä ylittänyt Palovankanjoen siltaa pitkin? Eli onko siellä uusi silta?

• Anonyymi

Elokuun alussa kuljin siitä ohi ja ei ollut siltaa.. lankku oli joen yli.

• Anonyymi

Emme käyttäneet lankkua. Ylitimme joen noin 100 metriä ylävirtaan. Vedet olivat tosi alhaalla. Helppo homma eli normaali ylitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe