Palovankan joen silta poissa

Anonyymi

UK- puiston Palovankan joen silta likellä Suomujokea on poistettu. Metsähallitus suosittelee kahlaamaan joen yli 200-300 metriä ylävirtaan päin.

9

246

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entisen sillan kohdalla on tukeva lankku joen yli mistä pääsee turvallisesti yli. Idästä päin tullessa vaatii hieman enemmän rohkeutta.

• Anonyymi

Tarkoitatko, että jos tulee idästä Palovankanojan eteläpuolta pitkin sillalle ja lähtee ylittämään, niin tunne olisi kurjempi kuin jos tulisi Lankojärven suunnasta sillalle (Suomun itäpuoli)?
      Onko lankun laittanut metsähallitus vai jotkut retkeilijät/poromiehet?

• Anonyymi

Lankojärveltä päin tullessa vaatii pikkasen tarkkuutta ja rohkeutta enemmän. Lähinnä kun joutuu laskeutumaan sinne joen varteen ja lankulle pystysuoraa seinämää vasten. Alla kuohuu koski ja joutuu selkä jokeen päin etenemään pikku pätkän. Eteläsuunnassa tullessa paikka on helpompi hahmottaa ja liikkumisalan näkee paremmin... Tai tämä on lähinnä minun näkemys asiasta.

• Anonyymi

Onko tämä lankkusilta asennettu lähiaikoina?

• Anonyymi

Lapinkävijälehti 3/2019:

"Palovanganojan silta puretaan, kartalle merkitty kahluupaikka läytyy noin 150 - 250 metriä ylävirtaan. Kahluupaikalla on vettä hieman alle polven korkeuden."

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onko joku parin kuukauden sisällä ylittänyt Palovankanjoen siltaa pitkin? Eli onko siellä uusi silta?

• Anonyymi

Elokuun alussa kuljin siitä ohi ja ei ollut siltaa.. lankku oli joen yli.

• Anonyymi

Emme käyttäneet lankkua. Ylitimme joen noin 100 metriä ylävirtaan. Vedet olivat tosi alhaalla. Helppo homma eli normaali ylitys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5800
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3586
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      122
      2815
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2498
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      29
      1939
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1851
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      49
      1800
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1626
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1540
    Aihe