vakuutukset ei korvannut tapaturmaa

Anonyymi

tapaturma tapahtui 4 vuotta sitten,onnettomuus jossa katkesi jalka(polvinivelet )sekä olkapää sekä koko raaja vammautui myös liikennerajoitteiseksi myöhemmin. no tästä seurasi saikkua sekä työkyvyttömyyseläke b lausunnolla lääkärienmielestä joka nyt käsittelyssä eläkeyhtiössä. lääkärit eivät saaneet kuntoon näitä leikkauksillakaan ja jäin liikuntavammaiseksi.
minulla oli tapaturman varalta vakuutus, sekä toinen vakuutus liitonkautta kun velkaakin on niin perusteellisesti ja siksi otin jos töihin ei pysty jos jotakin tulee.
kun hain korvausta pysyvästä vammasta niin vakuutus totesi että vamma ei ollut tapahtunut siinä onnettomuudessa missä se tapahtui, tapaturma sattui kylläkin juurikin siinä ja minut vietiin sairaalaan tuolloin, mutta vakuutuslääkärit eivät hyväksyneet tuota millään lailla. valituksesta ei ollut apua. liittokin puhdisti kätensä vaikka sieltäkin oli vakuutus. nyt sitten liikuntavammaisena ihmettelen tätä suomen vakuutuslakia ja miksi niitä yleensä otetaan jos ne eivät korvaa mitään ja kaiken lisäksi valehtelevat ja muuntelevat totuutta tapahtuneesta.
minulla on tapaturmasta tarkat päivämäärät sekä diagnoosit mitä tapahtui ja sen todistaa lausunnot mitkä tulivat tapahtuneesta.
töihin en enää pysty koska olen pahasti liikuntarajoitteinen mutta korvausta en ole saanut mistään kuitenkaan.

7

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      siinäpä ihmisille miettimistä miten tuo on mahdollista?

      • Anonyymi

        Ihmisen mielikuvitus on saanut aikaan ihmeellisempiäkin tarinoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen mielikuvitus on saanut aikaan ihmeellisempiäkin tarinoita.

        meinaatko että tuo aloittajan texti(minun) on keksittyä? mitäs olet mieltä siitä jos vaikka julkaisen sairaskertomuksen ja hylkypäätökset k.o tapahtumasta?
        olen miettinyt että iltasanomat tai jokin muu yleinen media voisi olla kiinnostunut siitä miten tämä juttu meni...
        että tämä juttu on muuten tosi.


      • Anonyymi

        Maailma on ihmeellinen... Mulla katkes pääää..


    • Anonyymi

      eläke myönnettiin kyllä tapaturmasta ja siitä johtuvista komplikaatiosta vaikka 30 vuotias ihminen mutta korvausta ei tullut koska tapaturma" ei tapahtunut" juuri silloin heidän mukaansa ja tapaturmasta ei aiheutunut ne muut ongelmat, ok
      no olemme sitten eläkkeellä tästä syystä ja jotakin positiivistä edes tästä.

    • Anonyymi

      Aikoinaan yksi työkaveri löi itseään lekalla kantapäähän ihan vahingossa. Oli sinä vakuutusyhtiölle selittämistä miten tuollainen tapaturma on mahdollinen. Ei siinä sanat riittäneetkään vaan piti piirtää oikein kuviakin ja tunnetusti yksi kuva kertoo enemmän kun 1000 sanaa. Lopulta vakuutusyhtiö uskoi ja korvasi tapaturman.
      Kävi nimittäin niin että kaveri oli tekemässä lekalla reikää kaivonrenkaaseen paskaputkea varten. Reikä oli jo melkein valmis ja vain vähän reunasta piti vielä ottaa pois mutta tuli sivuosuma ja leka osui reikään niin että varsi katksesi ja leka kimposi kantapäähän.

    • Anonyymi

      Oliko tuo työtapaturma? Sitten en ihmettele! koska täysi työtapaturmaeläke on 85 % vuosityöansiosta . Silloin kannattaa asinajajan laatia valitus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe