Juhlistatko muutenki kuin kukin jakoristein, pyhää viiniä unohtamatta.?
Vastaukset 3
- juhlaton
Minusta pyhäpäivät ei ole enää kuin ennen. Menettäneet merkityksensä kulutusjuhlan myötä. Huomasin vasta nyt että pääsiäinen on tulossa, kun tuli YKSI kortti, joita entisaikaan tuli kuin jouluna. Koiran kanssa syödään mitä sattuu kaapissa ja pakastimessa olemaan.
- cati81
eipä minuakaan mitkään juhlapyhät kiinnosta, järkyttävää pakkojuhlintaa ja kaupallista touhua kaikki. Eikä sitä näin sinkkuihmisenä jaksa itselleen edes mitään väsätä, koiran kanssa lenkkeilleen ja kissan kanssa nukkuen nämäkin vapaapäivät menee.
- ei kiinosta
cati81 kirjoitti:
eipä minuakaan mitkään juhlapyhät kiinnosta, järkyttävää pakkojuhlintaa ja kaupallista touhua kaikki. Eikä sitä näin sinkkuihmisenä jaksa itselleen edes mitään väsätä, koiran kanssa lenkkeilleen ja kissan kanssa nukkuen nämäkin vapaapäivät menee.
Koko pääsiäinen menettäny merkityksensä. Mämmiä... HYI helvata. Jotkut oikein oottaa et pääsee sen kimppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673