Eli tuossa otsakkeessa se kysymys jo olikin. Mutta miten sen erottaa tavallisesta ihottumasta?
Millaista on reumaan liittyvä ihottuma?
3
1894
Vastaukset
- tiätämätön
En oo mokomasta kuullutkaan, millaista sn pitäisi olla ja mistä olet saanut mokoman käsityksen, että sellaista olisi?
Kuvaile ihottumaasi
ainoa joka tulee mieleeni on psoriaasis, jossa voi olla ihottuma ja niveloireita tai nivelrikko, joka joskus tekee "ihottumaa" eli pieniä punertavia kipeitä kyhmyjä sormien niveliin. - Entä lääkeihottuma ?
Mitä lääkkeitä Sinulla on ? Minä olen saanut useista reumalääkkeistä ihottumaoireita.
- ihottuma
mieleeni tulee nyt nivelpsoriaasi.ihottumaa,hilseilevää ja jos on vielä nivelissä niin paljolti samanlaista kuin nivelreumassa(kivut siis).
toisaalta ihottumaa saattaa olla hyvin vähän ja diagnosia on vaikeata saada.kuten kaikissa reumataudeissa.
lääkärille ja selvitä ennen lääkäriä esim.psoriasiksen ja reuman kohdalta sukurasitteet.
itselläni meni kymmenen vuotta diagnoosin saamiseen joten kannattaa pyytää apua kunnon lääkäriltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758