Asiakaspalvelu konneveden liikkeissä

Anonyymi

Onko konneveden asiakaspalvelu todella huonontunut? K-marketissa asioidessani, jäi epämielyttävä olo. Kukaan myyjistä ei tervehtinyt ja kauppiaskaan ei edes hymyillyt ja hänen tervehdys tuli hyvin väkinäisesti.
Taidan vaihtaa kauppaa Saleen, siellä sentään tervehditään.

11

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On K-Marketissa ystävällisiäkin myyjiä, ne jotka siellä kauan ovat palvelleet. Joku jopa iloisen näköinenkin ja saa asiakkaan hyvälle mielelle pelkällä olemuksellaan. Itse kauppias on etäisen ja kiireisen tuntuinen ja kassalla vilkuilee kelloaan jos ostosten maksaminen tai niiden kerääminen kasseihin kestää. Vanhemmat ihmiset ei vaan niin nopeasti toimi. Siitä tulee epämiellyttävä olo, kunhan vaan saa rahat asiakkaalta ja sitten pois silmistä. Kyllä hän asiallinen on ja toivottaa hyvät päivänjatkot yleensä tavan vuoksi. Ilmapiiri ei niin lämmin kuin ennen. Mennyt huonompaan suuntaan kauppiaan vaihduttua koko homma.

• Anonyymi

On siinä taas valittamisen aiheet voi helvetti NO hyvää iltaa!

• Anonyymi

Olen ollut hyvin tyytyväinen K-Marketin henkilökunnan asiakaspalveluun ja ymmärrän hyvin sen että työntekijöillä on kaupassa ihan luonnostaan kiireisempiä jaksoja päivän mittaan. Aloittajankin kannattaisi päivittää synkkää käsitystään ostostapahtumasta tätä taustaa vasten ja tervehtiä edes silmiin katsoen/ hymyillen viimeistään kassalla henkilöä
      joka viimeksi koko kaupalle ilmeen antaa. Ja K-Marketissa se ilme on ollut hyvä aina. K-Mar-
      ketin työntekijöille iso kiitos asiantuntevasta ja ammattimaisesta työstä!

• Anonyymi

Olen toistuvasti pannut merkille että milloin K-Marketin kassalla on istunut eräs harmaan hiirulaisen näköinen nainen, on tölkkipalautuskuittini jäänyt huomiotta ostosteni loppusummassa. Sattumaa tahi ei mutta huolimatonta, jollei sitten jotain
      muuta.. Asiakkaan tulisi voida luottaa siihen että palvelu on rehellistä ja ammattitai-
      toista.

• Anonyymi

Siellä oli sillon aikoinaan se nuori tytön likka jolla taisi olla lävistyksiä muutama naamassa.
      Joka kerta hymyssäsuin tervehti kauppaan tultaessa ja lähtiessä. Oli asiansa osaava. Ei sillä etteikö muut myyjät olisi asiansa osaavia ja mukavia! Mutta se nuori tyttö sillon vain sai aikaan, että kauppaan oli todella tervetullut. Ehdottomasti yksi marketin parhaita myyjiä. Mitähän lie tälle likalle nykyään kuuluu.

• Anonyymi

Jos sitä yhtä tyttöä tarkoitat ketä epäilen, niin taitaa nykyisin olla Äänekoskella Halpa-Hallissa. Siellä ainakin olen yhden nähnyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sitä yhtä tyttöä tarkoitat ketä epäilen, niin taitaa nykyisin olla Äänekoskella Halpa-Hallissa. Siellä ainakin olen yhden nähnyt

On K-marketissa ystävälliset ja auttavaiset myyjät, ei käy valittaminen. Jokaisella voi joskus olla väsyneempi päivä ja se on hyväksyttävää.
        Ihmettelen jos joku valittaa näistä useita vuosia kassalla olleista naisista, hyvin hoitavat hommansa ja heitä on miellyttävä tavata.
        Kauppias itse on tietysti kiireinen, kun hoitaa tilauksia ja huolehtii että tavaraa on saatavilla. Ystävällinen hänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On K-marketissa ystävälliset ja auttavaiset myyjät, ei käy valittaminen. Jokaisella voi joskus olla väsyneempi päivä ja se on hyväksyttävää.
        Ihmettelen jos joku valittaa näistä useita vuosia kassalla olleista naisista, hyvin hoitavat hommansa ja heitä on miellyttävä tavata.
        Kauppias itse on tietysti kiireinen, kun hoitaa tilauksia ja huolehtii että tavaraa on saatavilla. Ystävällinen hänkin.

Tottakai kaikilla on väsyneempiä päiviä. Ja tietääkseni minä en nyt ole tässä komentissa ketään väheksynytkään. Vastasin vain että olen yhden entisen marketin nuoren tytön nähnyt halpa-hallissa. Kun sitä edellinen kommentoija kai mietti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai kaikilla on väsyneempiä päiviä. Ja tietääkseni minä en nyt ole tässä komentissa ketään väheksynytkään. Vastasin vain että olen yhden entisen marketin nuoren tytön nähnyt halpa-hallissa. Kun sitä edellinen kommentoija kai mietti.

Kaikista ei tule pääministereitä :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikista ei tule pääministereitä :(

-Mutta saman arvoisia olemme kaikki, tittelistä riippumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Mutta saman arvoisia olemme kaikki, tittelistä riippumatta.

-Arvoisia lauteilla tai ilman sehän näkyy ja kuuluu :-7

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe