Asiakaspalvelu konneveden liikkeissä

Anonyymi

Onko konneveden asiakaspalvelu todella huonontunut? K-marketissa asioidessani, jäi epämielyttävä olo. Kukaan myyjistä ei tervehtinyt ja kauppiaskaan ei edes hymyillyt ja hänen tervehdys tuli hyvin väkinäisesti.
Taidan vaihtaa kauppaa Saleen, siellä sentään tervehditään.

11

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On K-Marketissa ystävällisiäkin myyjiä, ne jotka siellä kauan ovat palvelleet. Joku jopa iloisen näköinenkin ja saa asiakkaan hyvälle mielelle pelkällä olemuksellaan. Itse kauppias on etäisen ja kiireisen tuntuinen ja kassalla vilkuilee kelloaan jos ostosten maksaminen tai niiden kerääminen kasseihin kestää. Vanhemmat ihmiset ei vaan niin nopeasti toimi. Siitä tulee epämiellyttävä olo, kunhan vaan saa rahat asiakkaalta ja sitten pois silmistä. Kyllä hän asiallinen on ja toivottaa hyvät päivänjatkot yleensä tavan vuoksi. Ilmapiiri ei niin lämmin kuin ennen. Mennyt huonompaan suuntaan kauppiaan vaihduttua koko homma.

    • Anonyymi

      On siinä taas valittamisen aiheet voi helvetti NO hyvää iltaa!

    • Anonyymi

      Olen ollut hyvin tyytyväinen K-Marketin henkilökunnan asiakaspalveluun ja ymmärrän hyvin sen että työntekijöillä on kaupassa ihan luonnostaan kiireisempiä jaksoja päivän mittaan. Aloittajankin kannattaisi päivittää synkkää käsitystään ostostapahtumasta tätä taustaa vasten ja tervehtiä edes silmiin katsoen/ hymyillen viimeistään kassalla henkilöä
      joka viimeksi koko kaupalle ilmeen antaa. Ja K-Marketissa se ilme on ollut hyvä aina. K-Mar-
      ketin työntekijöille iso kiitos asiantuntevasta ja ammattimaisesta työstä!

    • Anonyymi

      Olen toistuvasti pannut merkille että milloin K-Marketin kassalla on istunut eräs harmaan hiirulaisen näköinen nainen, on tölkkipalautuskuittini jäänyt huomiotta ostosteni loppusummassa. Sattumaa tahi ei mutta huolimatonta, jollei sitten jotain
      muuta.. Asiakkaan tulisi voida luottaa siihen että palvelu on rehellistä ja ammattitai-
      toista.

    • Anonyymi

      Siellä oli sillon aikoinaan se nuori tytön likka jolla taisi olla lävistyksiä muutama naamassa.
      Joka kerta hymyssäsuin tervehti kauppaan tultaessa ja lähtiessä. Oli asiansa osaava. Ei sillä etteikö muut myyjät olisi asiansa osaavia ja mukavia! Mutta se nuori tyttö sillon vain sai aikaan, että kauppaan oli todella tervetullut. Ehdottomasti yksi marketin parhaita myyjiä. Mitähän lie tälle likalle nykyään kuuluu.

      • Anonyymi

        Jos sitä yhtä tyttöä tarkoitat ketä epäilen, niin taitaa nykyisin olla Äänekoskella Halpa-Hallissa. Siellä ainakin olen yhden nähnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sitä yhtä tyttöä tarkoitat ketä epäilen, niin taitaa nykyisin olla Äänekoskella Halpa-Hallissa. Siellä ainakin olen yhden nähnyt

        On K-marketissa ystävälliset ja auttavaiset myyjät, ei käy valittaminen. Jokaisella voi joskus olla väsyneempi päivä ja se on hyväksyttävää.
        Ihmettelen jos joku valittaa näistä useita vuosia kassalla olleista naisista, hyvin hoitavat hommansa ja heitä on miellyttävä tavata.
        Kauppias itse on tietysti kiireinen, kun hoitaa tilauksia ja huolehtii että tavaraa on saatavilla. Ystävällinen hänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On K-marketissa ystävälliset ja auttavaiset myyjät, ei käy valittaminen. Jokaisella voi joskus olla väsyneempi päivä ja se on hyväksyttävää.
        Ihmettelen jos joku valittaa näistä useita vuosia kassalla olleista naisista, hyvin hoitavat hommansa ja heitä on miellyttävä tavata.
        Kauppias itse on tietysti kiireinen, kun hoitaa tilauksia ja huolehtii että tavaraa on saatavilla. Ystävällinen hänkin.

        Tottakai kaikilla on väsyneempiä päiviä. Ja tietääkseni minä en nyt ole tässä komentissa ketään väheksynytkään. Vastasin vain että olen yhden entisen marketin nuoren tytön nähnyt halpa-hallissa. Kun sitä edellinen kommentoija kai mietti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kaikilla on väsyneempiä päiviä. Ja tietääkseni minä en nyt ole tässä komentissa ketään väheksynytkään. Vastasin vain että olen yhden entisen marketin nuoren tytön nähnyt halpa-hallissa. Kun sitä edellinen kommentoija kai mietti.

        Kaikista ei tule pääministereitä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista ei tule pääministereitä :(

        -Mutta saman arvoisia olemme kaikki, tittelistä riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -Mutta saman arvoisia olemme kaikki, tittelistä riippumatta.

        -Arvoisia lauteilla tai ilman sehän näkyy ja kuuluu :-7


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe