Pelottava kohtaaminen vaarallisen naisen kanssa

Anonyymi

Tapasin n. 7 vuotta sitten aamuöillä Porin keskustassa ravkntolan edessä kauniin tummahiuksisen naisen, hän oli siinä ulkona tupakalla ja aloitin juttelemaan hänelle. Hän vaikutti hieman ylimieliseltä mutta vastaili tyhmiin kännijuttuihini kuitenkin asiallisesti. Hän oli pukeutunut mustiin nahkahousuihin ja prätkärotsiin, hänellä oli voimakkaan tummanpunaiset huulipunat ja aika tummat silmämeikit.... Jossain vaiheessa siinä terassin ulkopuolella juteltuamme hän sanoi suoraan ettei hänellä ole aikaa lässyttää kokoiltaa joten joko lähden hänen mukaansa tai hän jatkaa matkaansa kotiin yksin. Sanoin lähteväni hänen luokseen koska kännistäni huolimatta housuussani sykki voimakkaasti sillähetkellä ja sydän hakkasi vimmatusti. Hän sanoi ottavansa taksin ja minun tulisi lähteä hänen mukaansa. Tottakai lähdin, istuin hänen viereensä taksin takapenkille ja lähdimme liikkeelle. Jossain vaiheessa tajusin nuokkuneeni kun hän taputteli poskeani voimakkaasti ja sanoi että olemme perillä. Olimme ison omakotitaloa kiertävän aidan portin ulkopuolella, hän maksoi taksikyydin ja käski minun seurata. Menimme taloon sisään ja ihmettelin että asuiko hän yksin niin valtavassa talossa. Hän ei vastannut mitään... Hän pyysi minut olohuoneeseen ja käski sohvalle istumaan, sitten hän poistui huoneesta. Taisin torkahtaa sohvalle kun havahduin siihen että sama kaunis nainen seisoi edessäni, tälläkertaa hän oli alasti paitsi että jaloissaan hänellä oli edelleen pitkät mustat nahkasaappaat ja mustat nahkakäsineet käsissänsä..sydämmeni melkein seisahtui kun tajusin että oikeassa kädessään hän piteli revolveria. Hän vain katseli minua hiljaa kuin arvioiden mutta aika ylimielisen näköisenä, hän poltteli savukettaan ja sanoi "jos mieheni saisi tietää että olet täällä, hän ampuisi minut kuin koiran" olin aivan kauhuissani humalastani huolimatta. Hän käski minun nousta ylös sohvalta seisomaan ja tottelin häntä. Tärisin aivan hervottomasti. Hän asettui itse sohvalle istumaan ja käski minun riisuuntumaan, sain vapisten huosuni pois. Hän tumppasi savukkeensa tuhkakuppiin joka oli siinä sohvan reunalla ja käski minut polvilleen eteensä. Tottelin tietenkin häntäbja hän levitti reitensä eteeni jolloin hänen koko jalkojen välinsä paljastui. Hän veti jalkansa koukkuun niin että sai nahkasaappaansa pidettyä sohvan reunoilla molemmin puolin minua. "tiedät mikä on homman nimi, nuole" hän käski minua, kumarruin varovasti eteenpäin kohti hänen tuheroaan mutta samalla olin kauhuissani koska tilanne oli epätavallinen jabpelottava minulle. Näin hänen hämykarvojensa seasta märkänä kiiltävää vaaleanpunaista kun hitaasti kurotin kasvojani kohti hänen jalkojenväliään. Äkkiä hän tarttui tukastani toisella hansikoidulla kädellään ja veti naamani väkisin tuheroansa vasten, samalla tunsin kylmän aseen piipun otsaani vasten ja hän toisti käskyn"nuole" tunsin nenässäni pissantuoksun joka oli varmasti peruja pitkälle ravintolaillalle. Työnsin kieleni hänen häpyhuuliensa väliin ja rupesin nuolemaan. Toisenlaisessa tilanteessa oisin varmasti nauttinut täysin rinnoin nuolemisesta mutta tilanteessa jossa näen naisen hansikoidun käden pitävän asetta otsaani vasten sai aikaan sen että tein vain työtä. Nuolin sitten klitorista pitääkseni hänet tyytyväisenä... Nuolin ja nuolin hänen kosteutensa rupesi valumaan jo leualleni kun hän alkoi vääntelehtimään ja huokailemaan... Siinä vaiheessa pelkäsin kuollakseni että hän painaa kouristuksenomaisesti liipasinta ja aivoni leviävät takana olevaan taulutelevisioon. Hän vähän aikaa kouristeli ja kasvoni olivat hautautuneena hänen jalkojensa väliin, maistoin hänen kirpeän emätinmehunsa suussani. Hän rauhottui ja meinasin jo lopettaa hänen pillunsa nuolemisen kun hän sanoi"jatka nuolemista, käskinkö lopettamaan" jatkoin nuolemista edelleen, hän laski aseensa johonkin mutten nähnyt mihinkä koska kasvoni oli hänen jalkojenvälissään. Kuulin kun hän sytytti savukkeen ja rentoutui vähän taaemmaksi sohvalla. Leukani alkoi olemaan aivan puuduksissa mutta en uskaltanut lopettaa nuolemista... Kuulin hänen tumppaavan savukkeensa ja tuttu kylmä metallinen kosketus tuntui taas otsaani vasten. En tiedä kuinka kauan taas nuolin kun hän taas alkoi kouristelemaan ja hänen emättimesttä valui taas nestettä suuhuni ja leualleni. Pelkäsin taas että hän vahingossa painaavaseensa liipasimesta orgasminsa takia.. Otsani oli aivan hiessä ja kieleni tunnoton kun hän rauhottui ja työnsi minua taaemmaksi. Hän nousi eteeni seisomaan ja ase roikkuin hänen kädessään tälläkertaa lattiaa kohti. "Sinä et koskaan puhu tästä kenellekkään miään tai mieheni tappaa sinut" samalla hän otti toisella kädellään leuastani kiinni ja käänsi kasvoni ylöspäin että näin hänet. Näin hänen silmistään ettähän oli tosissaan sanoessaan sen. "ymmärrätkö?" hän piteli edelleen leuastani hansikoidulla kädellään. Pystyin vain nyökkäämään. Hän painoi suudelman otsaani ja käskinminun häipyä, samalla kun keräsin vaatteeni hän sytytti huulilleen savukkeen. Lähdin pois En tätä ennen avautunut asiasta.

3

3223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno tarina. Kyllä tässä alkaa jo kiihottua.

      • Anonyymi

        jaa...no kiitos. Myöhemmin itseänikin kyllä kiihotti kun muistelin tuota äärimmäistä Naiselle alistumista silloin mutta ehkei sillä hetkellä osannut sitä noin ottaa. Ehkäpä kyseistä Leidiä kiihotti enemmänkin saada alistaa tuntematon mies tekemään sitä mitä hän silloin tahtoi. Jälkeenpäin olen kylläkin oppinut kiihottumaan itsekkin tuosta muistosta. ja tykkäämään enemmänkin vahvoista naisista jotka ottaa miehen kun ne tahtoo.


    • Anonyymi

      Todella poikkeuksellinen ja jotenkin eroottinen kinky, kun muut ovat vain tylsiä moloa poskeen juttua. Niitä on vain liikaa ja eroottisuus hukassa eikä niitä jaksa vilkasta alkua pitemmälle kun jo tietää loputkin.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4417
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4406
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4046
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2967
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2591
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2153
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1695
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe