Nietsytmiehen kanssa vaikeaa.

Anonyymi

Olen seurustellut kohta parisen vuotta neitsytmiehen kanssa ja nyt hän alkanut epäröimään, haluaako hän olla kanssani vai ei. Hän on myös sanonut, että rakastaa minua, muttei samalla tavalla kuin ennen. Nämä tunteet ovat kuulemma alkaneet riidan jälkeen. Menin siis sanomaan asiasta mikä häiritsi minua ja lopulta jouduin pyytelemään itse anteeksi. Tietenkin minä olin väärässä. Olen kohta kuukauden verran ollut ns. silmän alla ja joudun olemaan varuillani jatkuvasti, sillä pelkään hänen hermostuvan ja jättävän minut. Rakastan häntä todella paljon ja haluaisin saada tämän toimimaan, mutta samalla alkanut epäröimään, sillä häntä ei tunnu kiinnostavan? myöntänyt myös, ettei ole välittänyt nyt korjata välejä yms. Annanko siis aikaa? vai lähdenkö kävelemään?

1

1112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähde kävelemään. Vaikeetahan se on mutta juuri tuollaisia idiootteja neitsytmiehet ovat. Kyllästyvät aina ja haluavat etäisyyttä kun alkaa ahdistamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe