Facebookin VolvoRyhmästä bongatua... Volvo V60 - 14, jossa tehdasasenteisesti T4F järjestelmä.
Nyt jo toistamiseen pajalla kun suuttimet sökönä. Antoivat Axxxx-paikasta (editoitu pois) ohjeeksi että bensaa tankkii eikä RE85, koska pirtu suuttimet särkee.
Onko tyypillistä?
Volvo V60 T4F ei kestä viinaa
1
1609
Vastaukset
Voi pitää paikkansakin. Bensiinissä on aina minimaalisia jäämiä raakaöljyn raskaammista jakeista, joten se on tarkoituksettomasti "voitelevampaa" kuin etanoli.
Jos suuttimen tyyppi on herkkä voitelunsa suhteen, olisiko syytää käyttää jatkuvasti hyvin pieniä määriä suuttimienhoitolisäainetta tai ehkä jopa hyvin pientä määrää 2T-seos öljyä tankissa?
https://urly.fi/1ip6
En itse suosittele näitä, mutta tarkoin harkittuna ja pienillä pitoisuuksilla voisi ehkä varovasti kokeilla.
Enemmän käytettyinä tämähän kyllä syö E85:n käytön taloudellisuutta aika pahasti, eli onko enää järkeä, jos suuttimiakin on ainakin aluksi hajonnut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751400Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431289Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51775
- 65764
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62737Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637