Thaitytöt Pattiksella ovat lihoneet viime aikoina.

Jos siellä usein käy niin muutosta ei huomaa tai jos ei likkaisten varsia muista edellisiltä vuosikymmeniltä.
Ovat nyt kissanpäivillä johtuen suunnattomasta ruokahalustaan ja mahtavista päivähankkeistaan.

Veteraanit voivat hyvin verrata menneitä muistikuviaan nykypäivän todellisuuteen:
https://www.youtube.com/watch?v=fnmltysIoBE

23

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pöh.
        Odotin pönttö-Amalian aijaa-kuvaa kuksasta.


      • Anonyymi

        Elmeri oli veljessarjan järkevin, mutta veljpoijjaat meinas viedä sen hullujenhuoneelle, jossa Amalia palstaa päivystää.

        Niuvaanhan tuossa oltiin menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elmeri oli veljessarjan järkevin, mutta veljpoijjaat meinas viedä sen hullujenhuoneelle, jossa Amalia palstaa päivystää.

        Niuvaanhan tuossa oltiin menossa.

        Niin, Siunatussa Hulluudessa vanhemmat veljekset karkasivat Niuvasta, kun meinasivat itse joutua tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Siunatussa Hulluudessa vanhemmat veljekset karkasivat Niuvasta, kun meinasivat itse joutua tänne.

        Tänne ? ....... aha .........mistäs kirjoittelet?

        Grattis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ? ....... aha .........mistäs kirjoittelet?

        Grattis

        Eikös Lerputin sieltä Niuvasta kirjoittele. Sieltä ei taida nykyään ihan niin vain karatakkaan.


    • Anonyymi

      Joskus naisten ulkonäkö on muuttunut siitä viimeisestä muistikuvasta, joka illalta on.
      Oli todella kauniskasvoinen tyttö pystybaarissa jonka kanssa kumottiin shotteja höpötellen niitä näitä. Muistin kyllä että siro oli, mutta kun aamulla siinä aloin sitten tutustumaan häneen lähemmin, niin en ollut nähnyt ikinä niin laihaa tyttöä joka ei kuitenkaan ollut anorektikko. Ei luut törröttäneet mistään kuitenkaan.
      Saattelin hänet sitten taksia bongaamaan siitä hotellimme edustan katua pitkin ja kaverit toisista huoneista oli heränneet ja huusi parvekkeelta että mihin sä oot menossa ton sateenvarjon kanssa. Tyttö oli niin hoikka että näytti rinnallani kuulema suljetulta sateenvarjolta.
      Siitäpä sitten menin poikien seuraksi partsille ja uusi päivä sai alkaa.

    • Anonyymi

      Ettei vaan olis kyse siitä, että on Maken mestoilla höylätty ilman kumia muutama tyttö pulskaan kuntoon?

    • Anonyymi

      Ohan ne lihoneet, mutta ite en ota possuja, eli kun vähän jaksaa ettiä ja kiertää niin yhä saa hoikkaa ja priimaa tyttöä. Ei vaan pidä kännätä liikaa ja tyytyä ekan baarin tarjontaan.

      Viime reissulla oli monta yötä mukana 45 kilonen tyttö. Tiiän painon koska käytiin kerran Royal garden plazan vessakäytävällä puntarissa. Pituutta en tiiä, mutta ihan normaalipituinen, n. 160

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Siinä esitetään hyvä kysymys; MILLÄ SAAT POIS LEHMÄN SÄNGYSTÄ ?

        No, jos saat, niin ulkoruokintaan ja lukot vaihtoon

        aka Sika Amalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä esitetään hyvä kysymys; MILLÄ SAAT POIS LEHMÄN SÄNGYSTÄ ?

        No, jos saat, niin ulkoruokintaan ja lukot vaihtoon

        aka Sika Amalia

        Uutisessa kerrottiin että maailmanhistorian kovin ääni oli kun Krakataun-tulivuori räjähti. Joku kommentoi sitä uutista ettei se pidä paikkaansa ja kertoi kuulleensa kovemman äänen tultuaan kotiin Pattayalta huhtikuussa, kun piti tulla jo helmikuussa.


      • Anonyymi

        Oikein hyvä ja hymyilyttävä video, kiitos.

        Sitä minä nyt jäin pohtimaan, jotta jos tämän videon henkilöhahmoihin sovittelisi tämän palstan henkilöhahmoja, niin kukahan olisi kuka?

        Elmeri = Senssu.....toki!........mutta entäs nämä muut?


    • Anonyymi

      Tuolloin osattiin vielä elää tässä ja nyt

      • Anonyymi

        Naisena ja feministinä tosiaan olen kanssasi täysin samaa mieltä. Aina löytyy ihmisiä, sekä naisista että miehistä, jotka ovat empatiakyvyltään ja huumorintajultaan kyseenalaisia. Lisäksi tämän kaltaiset vastakkainasettelut vievät uskottavuutta pois, kun halutaan puhua todellisemmista epäkohdista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena ja feministinä tosiaan olen kanssasi täysin samaa mieltä. Aina löytyy ihmisiä, sekä naisista että miehistä, jotka ovat empatiakyvyltään ja huumorintajultaan kyseenalaisia. Lisäksi tämän kaltaiset vastakkainasettelut vievät uskottavuutta pois, kun halutaan puhua todellisemmista epäkohdista.

        Biafran kansallishymnin Land of the Rising Sunin sävelenä käytettiin Jean Sibeliuksen Finlandiaa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Amalian tie Niuvaan tuskin on tuo, kun katuliha alkoi mätäntyä, meni mielenterveyskin


    • Anonyymi

      Läskeistä anorektikoista saa palstalla vielänäköjään jutella. Taitaa tämä palstan seriffi olla lukenut mies?.

    • Anonyymi

      Thaimaassa ei tarvitse nälästä kärsiä, kenkään

    • Anonyymi

      Näin viime yönä unta Thaimaasta.

      Uneen tuli yks tyttö jonka kanssa olin pari kolme vuotta sitten. En sitten tiiä miks juuri hän uneen tuli, vaikka tosi kaunis ja hoikka olikin. En oo häntä sittemmin nähnyt Thaimaan reissuillani, vaikka puolisen tusinaa kertaa oon sittemmin käynyt. Ehkä on lopettanut hommat. Olisi edelleen varmaan vasta 20-21, koska silloin oli vasta 18 vuotias.

      Heräsin siihen että olin viimeisen päälle kovana ja oli pakko helpottaa pikkuveljen oloa.

      • Mulle kans tuli uniin yksi piukkaperä Perä-Kyhniöstä viime yönä. Heräsin kivikovaan päänsärkyyn ja huutoon lattialta lerppa aivan lerppana. Olin paskonut deliriumissa alleni ja kierinyt siinä ja järsinyt sohvanjalkaa en tiedä miksi. Postimyyntimorsian oli ihan raivona ja sanoi että lähtee heti kun kela maksaa lentolipun tai majoittaa turvakotiin. Se piukkaperäinen heppu on muutes nykyisin mieskuoron sopraanona Vaasassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe