Jos siellä usein käy niin muutosta ei huomaa tai jos ei likkaisten varsia muista edellisiltä vuosikymmeniltä.
Ovat nyt kissanpäivillä johtuen suunnattomasta ruokahalustaan ja mahtavista päivähankkeistaan.
Veteraanit voivat hyvin verrata menneitä muistikuviaan nykypäivän todellisuuteen:
https://www.youtube.com/watch?v=fnmltysIoBE
Thaitytöt Pattiksella ovat lihoneet viime aikoina.
23
73
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=2DN59oQC-zE
tuossa taas poijjaat vauhdissa- Anonyymi
Pöh.
Odotin pönttö-Amalian aijaa-kuvaa kuksasta. - Anonyymi
Elmeri oli veljessarjan järkevin, mutta veljpoijjaat meinas viedä sen hullujenhuoneelle, jossa Amalia palstaa päivystää.
Niuvaanhan tuossa oltiin menossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elmeri oli veljessarjan järkevin, mutta veljpoijjaat meinas viedä sen hullujenhuoneelle, jossa Amalia palstaa päivystää.
Niuvaanhan tuossa oltiin menossa.Niin, Siunatussa Hulluudessa vanhemmat veljekset karkasivat Niuvasta, kun meinasivat itse joutua tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Siunatussa Hulluudessa vanhemmat veljekset karkasivat Niuvasta, kun meinasivat itse joutua tänne.
Tänne ? ....... aha .........mistäs kirjoittelet?
Grattis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne ? ....... aha .........mistäs kirjoittelet?
GrattisEikös Lerputin sieltä Niuvasta kirjoittele. Sieltä ei taida nykyään ihan niin vain karatakkaan.
- Anonyymi
Joskus naisten ulkonäkö on muuttunut siitä viimeisestä muistikuvasta, joka illalta on.
Oli todella kauniskasvoinen tyttö pystybaarissa jonka kanssa kumottiin shotteja höpötellen niitä näitä. Muistin kyllä että siro oli, mutta kun aamulla siinä aloin sitten tutustumaan häneen lähemmin, niin en ollut nähnyt ikinä niin laihaa tyttöä joka ei kuitenkaan ollut anorektikko. Ei luut törröttäneet mistään kuitenkaan.
Saattelin hänet sitten taksia bongaamaan siitä hotellimme edustan katua pitkin ja kaverit toisista huoneista oli heränneet ja huusi parvekkeelta että mihin sä oot menossa ton sateenvarjon kanssa. Tyttö oli niin hoikka että näytti rinnallani kuulema suljetulta sateenvarjolta.
Siitäpä sitten menin poikien seuraksi partsille ja uusi päivä sai alkaa. - Anonyymi
Ettei vaan olis kyse siitä, että on Maken mestoilla höylätty ilman kumia muutama tyttö pulskaan kuntoon?
- Anonyymi
Ohan ne lihoneet, mutta ite en ota possuja, eli kun vähän jaksaa ettiä ja kiertää niin yhä saa hoikkaa ja priimaa tyttöä. Ei vaan pidä kännätä liikaa ja tyytyä ekan baarin tarjontaan.
Viime reissulla oli monta yötä mukana 45 kilonen tyttö. Tiiän painon koska käytiin kerran Royal garden plazan vessakäytävällä puntarissa. Pituutta en tiiä, mutta ihan normaalipituinen, n. 160 - Anonyymi
niinpä tietenkin, sehän on selvä
https://www.youtube.com/watch?v=JFJctDWMAnI- Anonyymi
Siinä esitetään hyvä kysymys; MILLÄ SAAT POIS LEHMÄN SÄNGYSTÄ ?
No, jos saat, niin ulkoruokintaan ja lukot vaihtoon
aka Sika Amalia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä esitetään hyvä kysymys; MILLÄ SAAT POIS LEHMÄN SÄNGYSTÄ ?
No, jos saat, niin ulkoruokintaan ja lukot vaihtoon
aka Sika AmaliaUutisessa kerrottiin että maailmanhistorian kovin ääni oli kun Krakataun-tulivuori räjähti. Joku kommentoi sitä uutista ettei se pidä paikkaansa ja kertoi kuulleensa kovemman äänen tultuaan kotiin Pattayalta huhtikuussa, kun piti tulla jo helmikuussa.
- Anonyymi
Oikein hyvä ja hymyilyttävä video, kiitos.
Sitä minä nyt jäin pohtimaan, jotta jos tämän videon henkilöhahmoihin sovittelisi tämän palstan henkilöhahmoja, niin kukahan olisi kuka?
Elmeri = Senssu.....toki!........mutta entäs nämä muut?
- Anonyymi
Tuolloin osattiin vielä elää tässä ja nyt
- Anonyymi
Naisena ja feministinä tosiaan olen kanssasi täysin samaa mieltä. Aina löytyy ihmisiä, sekä naisista että miehistä, jotka ovat empatiakyvyltään ja huumorintajultaan kyseenalaisia. Lisäksi tämän kaltaiset vastakkainasettelut vievät uskottavuutta pois, kun halutaan puhua todellisemmista epäkohdista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisena ja feministinä tosiaan olen kanssasi täysin samaa mieltä. Aina löytyy ihmisiä, sekä naisista että miehistä, jotka ovat empatiakyvyltään ja huumorintajultaan kyseenalaisia. Lisäksi tämän kaltaiset vastakkainasettelut vievät uskottavuutta pois, kun halutaan puhua todellisemmista epäkohdista.
Biafran kansallishymnin Land of the Rising Sunin sävelenä käytettiin Jean Sibeliuksen Finlandiaa
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=jFP5yzR36iI
Näin sitä joutuu Niuvanniemeen- Anonyymi
Amalian tie Niuvaan tuskin on tuo, kun katuliha alkoi mätäntyä, meni mielenterveyskin
- Anonyymi
Läskeistä anorektikoista saa palstalla vielänäköjään jutella. Taitaa tämä palstan seriffi olla lukenut mies?.
- Anonyymi
Thaimaassa ei tarvitse nälästä kärsiä, kenkään
- Anonyymi
Näin viime yönä unta Thaimaasta.
Uneen tuli yks tyttö jonka kanssa olin pari kolme vuotta sitten. En sitten tiiä miks juuri hän uneen tuli, vaikka tosi kaunis ja hoikka olikin. En oo häntä sittemmin nähnyt Thaimaan reissuillani, vaikka puolisen tusinaa kertaa oon sittemmin käynyt. Ehkä on lopettanut hommat. Olisi edelleen varmaan vasta 20-21, koska silloin oli vasta 18 vuotias.
Heräsin siihen että olin viimeisen päälle kovana ja oli pakko helpottaa pikkuveljen oloa.Mulle kans tuli uniin yksi piukkaperä Perä-Kyhniöstä viime yönä. Heräsin kivikovaan päänsärkyyn ja huutoon lattialta lerppa aivan lerppana. Olin paskonut deliriumissa alleni ja kierinyt siinä ja järsinyt sohvanjalkaa en tiedä miksi. Postimyyntimorsian oli ihan raivona ja sanoi että lähtee heti kun kela maksaa lentolipun tai majoittaa turvakotiin. Se piukkaperäinen heppu on muutes nykyisin mieskuoron sopraanona Vaasassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2163739- 1202113
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641744Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121743- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591228
- 1191141