Koetko miten

Anonyymi

Miltä se tuntuu kun olet ihastunut? Millainen olo sinulla on tällä hetkellä ja millaisia tuntemuksia sekä ajatuksia sinussa herää, kun mietit tämän hetkistä tilannettasi?

39

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pippelissä kihelmöi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ikävätä. En haluaisi tätä tunnetta

      -mies

      • Anonyymi

        En minäkään.

        -nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään.

        -nainen

        Tai paremminkin varmaan tunne olisi mukava, jos olisi mahdollisuus parisuhteeseen hänen kanssaan, mutta nyt vain vitutus päällä

        -mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai paremminkin varmaan tunne olisi mukava, jos olisi mahdollisuus parisuhteeseen hänen kanssaan, mutta nyt vain vitutus päällä

        -mies

        Miksei se ole mahdollista?

        -nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei se ole mahdollista?

        -nainen

        Ikäero ja ehkä vastapuolen tunteet, jotka tulkitsin väärin tai ovat muuttuneet
        -mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäero ja ehkä vastapuolen tunteet, jotka tulkitsin väärin tai ovat muuttuneet
        -mies

        Mikset kysy suoraan hänen tunteistaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kysy suoraan hänen tunteistaan?

        Sama duuni. Ei voi
        -mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama duuni. Ei voi
        -mies

        Voitpas kysyä.
        Eikä oo tunteet muuttuneet 😍❤️


      • Anonyymi

        Oliskin näin:D

        -mies

        Ps. Raporttiaika..


      • Anonyymi

        Mistä päättelet vastapuolen tunteiden muuttuneen? Ikäero kummin päin?


      • Anonyymi

        Ikäero mies vanhempi ja käytöksestä. Kylmenpää..ei katseita jne. No puhetta ei aikaisemminkaan juuri ole ollut. En kommentoi enempää tulen pian tunnistetuksi yleisesti.

        -mies.


      • Anonyymi

        Kylmempi käytös voi selittyä sillä että nainen ei voi enää vastustaa sinua ja pelkää sen näkyvän ja/tai kuuluvan päällepäin. Nainen ei ole varma siitä mitä mies haluaa ja pelkää nolaavansa itsensä. Siksi hän myös miettii (ainakin yrittää) tarkasti ennenkuin avaa suunsa. Nainen ei ehkä pysty katsomaan päin sillä on vaikeaa kääntää katseensa enää pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmempi käytös voi selittyä sillä että nainen ei voi enää vastustaa sinua ja pelkää sen näkyvän ja/tai kuuluvan päällepäin. Nainen ei ole varma siitä mitä mies haluaa ja pelkää nolaavansa itsensä. Siksi hän myös miettii (ainakin yrittää) tarkasti ennenkuin avaa suunsa. Nainen ei ehkä pysty katsomaan päin sillä on vaikeaa kääntää katseensa enää pois

        Hm, mielenkiintoinen logiikka. Oletko itse nainen?

        -mies


      • Anonyymi

        Kyllä. Ja juuri kuvatunlaisessa tilanteessa


      • Anonyymi

        Huh, varmaan ikävää sinullakin. Otan osaa.Pitää alkaa jossain vaiheessa koettaa kepillä jäätä. Periaatteessa voisin milloin vain ottaa yhteyttä työn puolesta naiseen aina kun olen töissä. Ongelmia piisaa, mutta annan toisten hoitaa homman ja en ole välikätenä.

        Kumma, että aikuinen mies voi mennä tähän kuntoon:-( En edes ole varsinaisesti ujo...

        -mies


    • Anonyymi

      Paha olo ja toisinaan ei.

      • Anonyymi

        Minä saan hyvän olon kun vähänkin varmistuu että on ioikea henkilö. Loistan suorastaan. Ja minusta tulee parempi minä😊


    • Anonyymi

      Päässä on kuulemma ;) jotain..tunnen sen joka solulla.

      • Anonyymi

        Olisiko helpompaa olla ihastumatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko helpompaa olla ihastumatta?

        En voinut sille tunteelle mitään. Oikeastaan enemmän kuin ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voinut sille tunteelle mitään. Oikeastaan enemmän kuin ihastunut.

        Sille ei voi mitään mutta olisiko helpompaa jos et olisi ihastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sille ei voi mitään mutta olisiko helpompaa jos et olisi ihastunut?

        Ei se ainakaan ole yhtään vaikeampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko helpompaa olla ihastumatta?

        Olisi. Usko minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi. Usko minua

        Minä uskon sinua.


    • Anonyymi

      Tuntuu helvetin hyvältä ja helvetin pahalta!!!

      • Anonyymi

        Mikä siinä on hyvää ja mikä pahaa?


      • Anonyymi

        Hänen näkemisensä tuntuu hyvältä joka solussa ja saa minut kiemurtelemaan. Hänellä on hauskoja juttuja jotka saavat nauramaan ja hyvälle tuulelle.
        Pahalta tuntuu ikävöinti ja se, että kaikki muu muuttuu turhaksi. Levottomuus joka valtaa minut kun tiedän ettemme taas hetkeen näe tuntuu myös pahalta.


    • Anonyymi

      Ei herätä mitään ihastusta semmoinen olo et miksi minä mitään teen kun en kelpaa eikä koskaan saa muuta kuin iskun vasten kasvoja. Ehkä minun pitäisi kokeilla ihastua transseksuaaliin.

    • Anonyymi

      Tuntuu hyvältä aina kun istun vieressään, vaikka ihan työasioita. Iltaisin tuntuu tosi pahalta, kun kaipaan häntä. En ehkä koskaan saa kokea, mitä olisi koskettaa häntä kunnolla.

    • Se tuntuu siltä kuin saisi kaiken tarvitsemansa energian vain olemalla sen toisen ihmisen seurassa syömisen ja nukkumisen sijaan, ja loistavansa silti kirkkaammin kuin ikinä. Se tuntuu siltä kuin maailma olisi vain teitä varten, eikä muulla olisi väliä, ja kuin kaikki muutkin hymyilisivöt teille. Se tuntuu siltä että sydän räjähtää ja on silti ehjempi ja suurempi kuin ikinä. Kaipaan sitä tunnetta.

      • Anonyymi

        Olen rakastunut häneen. Tuntuu eätoivoiselta kun ei kohdata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen rakastunut häneen. Tuntuu eätoivoiselta kun ei kohdata.

        Kyllä viellä aika koittaa. Minä lupaan!


    • Anonyymi

      ajatukset hiipuu koo ajan kyseistä ihmistä kohti. vaikka missä tilanteessa. siis ihastuminen.

    • Anonyymi

      Ihastun jotenkin hyvin nopeasti, silloin, kun ihastun, jota tapahtuu hyvin harvoin 😃
      Se tunne on kohtuu kaikenkattava ja tuntuu niin fyysisenä, kuin sitten mielessä ja ajatukset ovat ihmisessä ja yhdessä vietetyssä ajassa
      Mutta, ONNEKSI saan myös ihastuksen hiipumaan nopeasti, jos koen ettei asialle riittävää vastakaikua ole, tämän hetkinen tilanne on, että ajatukset ihmistä kohtaan ovat enää silloin tällöin tulevia ja nopeasti ohimeneviä, eikä ole enää mitään fyysisiä tuntemuksia
      Toki, jos ihmisen näkee, niin sydän hypähtää muutaman ylimääräisen lyönnin, mutta se johtunee hyvin monista muista asioista, kuin ihastumisesta enää nyt

    • Anonyymi

      Vaikka ikävä raastaa ja repii sydäntäni, en ole koskaan ollut näin onnellinen.

      Kun hän tuli elämääni, elin elämäni huonointa aikaa. Tuntui kuin olisin ollut siinä kuuluisassa tunnelissa jonka, päästä valo oli sammutettu säästösyistä. Molemmat tunnelin suut muurattu umpeen tunnelin romahdettua.

      Ei mun ollut tarkotus rakastua. Eihän minuakaan kukaan voinut rakastaa oikeasti. Olin elämäni ajan oppinut monelta ihmiseltä, etten ole minkään arvoinen. Tunsin vain syvää katkeruutta.

      Ajattelin hukuttaa pahaa oloani, yrittämällä hankkia useita netti deittejä. Sainkin paljon kiinnostusta osakseni. tosin vain pari kolme itseäni kiinnostavan.

      Heti kun aloimme jutella, huomasin hänessä olevan jotain erityistä. Tuntui ja tuntuu edelleen omituiselta, aivan kuin olisin tuntenut hänet aina.

      Joskus kun alankertomaan jotain, hän jatkaa sitä kuin olin itse ajatellut.
      Se on hämmentävää.

      Hän muutti elämäni. Suhteemme luonne on hyvin yksikertainen. Hän on ottanut tehtäväkseen tehdä minut onnelliseksi ja minä teen kaikkeni hänen onnellisuutensa vuoksi. Rakkautta tuhlataan, sitä yritetään suorastaan kaataa päälle. Aina se tulee takaisin. Voisi sanoa että, vain mielikuvitus on rajana mut, hänellä on rajaton mielikuvitus. Varmastikin moni pitäisi meitä pähkähulluina, jos tietäisi, mitä teemme rakkautemme eteen.

      Nyt minulla on uusi työ. Rahaakin sen verran että tulen toimeen. Kaunein nainen jonka olen koskaan tavannut. Hän on myös kiltein ihminen jonka tiedän. Hänen eettiset arvonsa ovat mielestäni suorastaan liikuttavat, kuitenkin hyvin perusteltu. Joku suomalainen voisi pitää jopa tiukkapipona. Hän on kuitenkin hulvattoman hauska.

      Itsetunto on noussut melkoisella vauhdilla kun, ihanin nainen maailmassa, pitää minua parhaana miehenä maailmassa.

      Hän asuu tuhansien kilometrien päässä, joten emme voi tavata kuin, pari kolme kertaa vuodessa. Uskon että tämä raastava ikävä ei unohdu, kun asumme yhdessä. Jos alkaa tuntumaan arkiselta, voi muistella tätä aikaa. Uskonkin tämänkin olevan meille vain hyödyksi.

      Aamulla herätessäni saan lukea joka aamu, rakkaudesta, ikävästä ja mitä hyvää minussa on.
      tätä kirjoittaessa, saanut 2 rakkaudesta kertovaa viestiä.
      Joulusta tulee paras ikinä. Uusivuosi vietetään sellaisessa romantiikan kehdossa, jonka voisi luulla olevan vain rakkausromaanin kirjoittajan mielikuvitusta.

      Tilannettani kuvaa hyvin, työkaverin lausahdus.
      *Sulta ei voi edes kysyä, mitä kuuluu? Sulle kuuluu kuitenkin niin hyvää että, työkavereita alkaa vi...taa. :)

    • Anonyymi

      Jännittävältä. Semmoiselta että on jotain elämää mullistavaa mutta epävarmuus onko se totta. Muistan hetken kun se muuttui rakkaudeksi. Oltiin naiseni kanssa ajamassa mökiltä yöllä kaupunkiin ja tunsin kuinka hyvä on olla autossa katsoen kännääviä ihmisiä kadulla miettien kuinka ei itse tarvi enää pyöriä tuolla. Kun päästiin kotiin emme edes rakastelleet vaan maattiin hiljaa sylikkäin. Ei halunnut olla missään muualla.

    • Anonyymi

      Jännitystä, perhosia, ylivilkas energinen olo ja samalla oikein mihinkään ei osaa tarttua, yhtä aikaa hyvä ja paha olla, unettomuutta, maha sekaisin ja ruokahalu kadoksissa, levottomuutta ilmassa ja eräs tietty ihminen mielessä IHAN KOKO AJAN enkä edes tiedä miksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3361
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1828
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe