Terve!
Kuinka paljon kuluttaa kyseinen ajokki ja onko muuten kallis ylläpidettävä? Hyvä yksilö tiedossa mutta Volvosta ei kokemuksia.
Kommentteja?
VOLVO V70 2.4 T
11
10528
Vastaukset
- JH78
auto isolla A:lla.keskikulutus on mulla 12Litraa satkul;huollot kalliita,mut kaikki hyvä maksaa!!!
- v70
moi! itselläni on ollut v70 turbo vm 2001. kulutus on maantiellä alle 8 mutta kaupungissa menee 10. riippuu tietenkin kuinka poljet mutta normaalissa aikuisen ajossa nuo lukemat ovat fakta. eipähän hypi kaikenlaiset märkäkorvanuoret accordeillaan silmille kun turbolle antaa joskus käskyä. auto todella kulkee jos haluaa. suosittelen lämpimästi.
- Kimmo
v70 kirjoitti:
moi! itselläni on ollut v70 turbo vm 2001. kulutus on maantiellä alle 8 mutta kaupungissa menee 10. riippuu tietenkin kuinka poljet mutta normaalissa aikuisen ajossa nuo lukemat ovat fakta. eipähän hypi kaikenlaiset märkäkorvanuoret accordeillaan silmille kun turbolle antaa joskus käskyä. auto todella kulkee jos haluaa. suosittelen lämpimästi.
Hieno asenne kaupunkiajoon. Kympillä ei kuitenkaan pääse, jos vielä luonto ei malta olla kisaamatta. Menee 14-15. Itse en kisaa ja menee 12.
- v70
Kimmo kirjoitti:
Hieno asenne kaupunkiajoon. Kympillä ei kuitenkaan pääse, jos vielä luonto ei malta olla kisaamatta. Menee 14-15. Itse en kisaa ja menee 12.
moi!
sulla on säädöt sekaisin joa noin paljon kuluttaa, riippuu tietysti missäpäin asustat, helsingissä joutuu polkemaan, mutta maakunnassa tuo 10L sataselle kaupungissa on realistinen - Kimmo
v70 kirjoitti:
moi!
sulla on säädöt sekaisin joa noin paljon kuluttaa, riippuu tietysti missäpäin asustat, helsingissä joutuu polkemaan, mutta maakunnassa tuo 10L sataselle kaupungissa on realistinenNiinpä se on. Todellista kaupunkiajoa runsaine liikennevaloista johtuvine pysähdyksineen ei taida maakunnissa juuri olla. Toki silloin pääsee taajama-ajossa noin kympillä Helsinkiin tuollainen on järjetön peli.
- 145 tkm ajanut
V70 2.4T on hyvä valinta.
Itse olen tahkonnut tuon 145tkm ilman mitään hämminkiä. Kulutus on ollut 15 l - 7.3 l, keskim. 9 l. Kaikki bensa palaa mitä koneelle tarjoaa, haluttaessa. Huolloilla on on auton hinnan mukainen veloitus (keskim. 300 EUR/valohoito) merkkiliikkessä.
Olen tässä funtsimassa, että lastuttaakko vielä tämä nykyinen v.2001 vaiko vaihtaa tuoreempaan...- V70_lastu
Olen nyt ajanut 65 tkm -00 vuosimallin V70:llä ja ollut todella tyytyväinen. Kuukausi sitten tuli tehoja lisättyä eli teoreettiset 240hp/400Nm pitäisi löytyä. Auto muuttui kyllä edukseen, mutta talvikeli ei tietenkään ole paras mahdollinen kokeiluaika. No kevättä odotellessa. Kulutus tällä hetkellä normaalissa kaupunkiajossa 12-14 l/km, rivakampi poljetus 16-18 l/km, rauhallinen maantieajo alle 10 l/km. Mutta niinkuin todettiin, kaikki menee mitä annetaan, tehoja ei voi ilmalla leipoa ;)
Seuraavana mielessä nelivetoinen V70 ja tottakai lastulla. - 145 tkm ajanut
V70_lastu kirjoitti:
Olen nyt ajanut 65 tkm -00 vuosimallin V70:llä ja ollut todella tyytyväinen. Kuukausi sitten tuli tehoja lisättyä eli teoreettiset 240hp/400Nm pitäisi löytyä. Auto muuttui kyllä edukseen, mutta talvikeli ei tietenkään ole paras mahdollinen kokeiluaika. No kevättä odotellessa. Kulutus tällä hetkellä normaalissa kaupunkiajossa 12-14 l/km, rivakampi poljetus 16-18 l/km, rauhallinen maantieajo alle 10 l/km. Mutta niinkuin todettiin, kaikki menee mitä annetaan, tehoja ei voi ilmalla leipoa ;)
Seuraavana mielessä nelivetoinen V70 ja tottakai lastulla.Missä muuten lastutit?
Ja minkä lastun laitatit?
Ja mitä maksoi?
...kova suvikumit sutimaan... - V70_lastu
145 tkm ajanut kirjoitti:
Missä muuten lastutit?
Ja minkä lastun laitatit?
Ja mitä maksoi?
...kova suvikumit sutimaan...Tuossa linkki sivulle, missä lastutus tehtiin. Hinta pyörii siellä 1 000 euron paikkeilla.
http://www.powerflash.fi/chiptuning/
- exqm
... löytyy linkistä. http://tietopalvelu.ake.fi/servlet/tulkku?url=index_kulutus&language=fi&down=none&mainf=/fi/co2/co2main.html
10 litran kantturoissa keskimäärin. - mpm72
Hyvä auto. Itselläni 2.4T vuosimallia 2001. Autolla ajettu nyt 62 tkm ja hyvin pelittää. Eihän se mikään bensapihi ole. Maantiellä rauhallisella ajolla vähän alle 8 ja kaupungissa menee ainakin näin talvella yli 12. Mutta eihän tällaisia pelejä ostella bensan säästömielessä. Mielestäni hyvä kokonaisuus (tilat, tehot, laatu, ulkonäkö, turvallisuus, ...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024