Aihe

Vahvistin BT-toiminnolla ja kaukosäätimellä?

Anonyymi

Siis otsikon mukainen laite haussa. Saa olla halvin mahdollinen, tulee telkkarin perään, en tarvii mitään kotiteatterihärpäkkeitä, 2-kanavainen toisto riittää.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, nykytelkuissa ei ole kun optinen ja bt-ulostulo. Löytyykö jommallekummalle muunnospalikkaa linjasisàànmenolle ta diy-rakenteluohjetta?

• Anonyymi

Verkkokauppa tuote 2711. Toimiva palikka.

• Anonyymi

Jamo DS4.

• Anonyymi

DS4ssä ei ole kakea. Jos töllössä on kelvollinen kuulokelähtö (useimmissa on), niin liitä DS4 siihen, niin voit säätää äänenvoimakkuutta töllön kakella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      228
      15092
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13487
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9205
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      42
      6566
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      243
      3868