Moi moi vaan

Heippa kaikki. Täällä uusi keskustelija. Miten teidän syksynne on alkanut? Itselläni juuri lasillinen nenän edessä....

29

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiks ne räystäätkin kohta tipahtele/tiputtele?

    • No moi ihan kiva saada tänne uutta verta ns syksy mennyt mukavasti työn merkeissä tässä vähän maistellen lauantain kunniaksi punkkua ja kohta pistän savusaunan lämpiämään 😁

    • Anonyymi

      Miks musta tuntuu, että .... 🐾🐾🐾🐾

      Minni

      • Anonyymi

        Just just, eka "tuntuilija" ilmottautu🧐


    • Ihan kiva, että tulee uusia rekkautuneita palstalle.
      Toivottavasti alat jatkossakin kirjoittelemaan rekattuna.

    • Anonyymi

      AH..Uutta verta tuimiin maahanmuutokeskusteluihin - jotka aina suosituimpia.
      Muista nyt valita puolesi - tärkeätä,,erittäin merkittävää.

    • Anonyymi

      Mihis tämä boysenmarja nyt hukkui samantien?

      Ei kuulu enää inaustakaan. Menikö boysenit ihan hilloksi vai veikö lasilliset voiton innokkaasta keskustelijasta?

      Tule takasin sitte kun heräät.

    • Anonyymi

      Boysenmarja tais tulla Eliaana palstalle!!!!!!!

      • Anonyymi

        tiinanainen.


    • Anonyymi

      Mukavasti on alkanut, syksy- ja talvi-ihminen kun olen!

      Syksyllä saan aina uutta puhtia moneen asiaan; kesä menee yleensä loikollen ja lomaillen, lueskelen, tapaan ystäviä, käyn terasseilla ja kyläilen. Puolison kanssa tehdään kaikkea kivaa kun molemmilla on todella pitkä kesäloma.

      Syksyllä saan paljon aikaiseksi, joskaan se ei ole minulle mikään itseisarvo, eli se että pitää saada paljon aikaiseksi. Laittelen omaa kotia (asutaan puolison kanssa omissa osoitteissa) valmistelen tulevaa työjaksoa, ostelen lippuja tapahtumiin sun muihin jne.

      Olen oman elämäni herra, tosin rouva, ja syksyllä se jostain kumman syystä todentuu todella vahvasti. Teen mistä tykkään ja mitä haluan!

    • Anonyymi

      No heipparallaa vaan!
      Minäkin olen täällä aivan ensimmäistä kertaa, kun ette viime kerrallakaan vastanneet.

      • Anonyymi

        Kyllä minä näin sinut mutta kaikki vastaukseni poistettiin koska ne eivät kestäneet sähkövaloa ja sulakekin oli mennyt.
        Tervetulos toista kertaa.
        Itse olen ollut pusikossa kymmenen vuotta. Nikkiä minulle ei myönnetä koska ip osoitteeni on suojelupoliisin listalla.


    • Anonyymi

      Palsta tarvitsee uutta lihaa ja verta, mieluummin vähintään 100 kiloisia, ei saa olla harrastuksia, rapakunto, sukkapuikoilla heitetty tikkaa naapurin mummon pakaristoon, olut tölkkejä jääkaapissa (ei viron) ja tupakantumppeja olohuoneen pöydällä.
      Kämppä kuin lois hulttioiden jäljiltä, mielellään eronnut, leski tai muuten vaan tungettu ulos yhteiskunnan rattaista.
      Omaisuus takuueläke plus asumistuki ja tyhjät palauttamattomat tölkit ja pullot.
      Haukkumavalmius ja trollauskyky. Moninikkisyys. Plussaa jos matkustelee ja pystyy niillä kehumaan.

    • Anonyymi

      Moi = Vitunkarvat :)

      • Anonyymi

        No hei, entä jos on posliini (?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei, entä jos on posliini (?)

        Mai Moi :)


    • Anonyymi

      Ei palstalle hyväksytä uusia, heti alkaa epäilykset oletukset ja luulotukset, vittuilut ja nälvimiset. Tämä on palstaikijäärien vallassa eikä uusia kelpuureta mukaan.

      • Anonyymi

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Voihan kuka tahansa kirjoittaa kommentteja. Ohikulkijoinakin. Mutta jotkut käyvät joskus kimppuun kuin sika limppuun.
        Perskärpäsiä pitää vain huitoa loitommalle.
        Vähän ilmanraikastinta. Kyllä se siitä.
        Uudethan olisivatkin tervetulleita.
        Harva uusi tulokas tekee näyttävää entreetä, et 'mä olen nyt uus' (...ja sitten), siksipä uusvanhalta vaikuttaa aloittaja.

        Minni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Voihan kuka tahansa kirjoittaa kommentteja. Ohikulkijoinakin. Mutta jotkut käyvät joskus kimppuun kuin sika limppuun.
        Perskärpäsiä pitää vain huitoa loitommalle.
        Vähän ilmanraikastinta. Kyllä se siitä.
        Uudethan olisivatkin tervetulleita.
        Harva uusi tulokas tekee näyttävää entreetä, et 'mä olen nyt uus' (...ja sitten), siksipä uusvanhalta vaikuttaa aloittaja.

        Minni

        Ja mitä siitä jos joku tahtoo olla uusvanha? Pitääkö heti olla "tuntuilemassa"?
        Jotta puhu sinä minä pidän hevosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä siitä jos joku tahtoo olla uusvanha? Pitääkö heti olla "tuntuilemassa"?
        Jotta puhu sinä minä pidän hevosta.

        Kiva, että pitelet hevosta. Pelkään hevosia.
        Siinähän se vitsi: voitko olla uusi ja uusvanha samaan aikaan?

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että pitelet hevosta. Pelkään hevosia.
        Siinähän se vitsi: voitko olla uusi ja uusvanha samaan aikaan?

        Beng

        Miksi olet beng sekä minni, epäluotettavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet beng sekä minni, epäluotettavaa?

        Ehkä on samaan aikaan uusi sekä uusvanha. Ei kantsis muita...kun ei oo puhtaat jauhot omassakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että pitelet hevosta. Pelkään hevosia.
        Siinähän se vitsi: voitko olla uusi ja uusvanha samaan aikaan?

        Beng

        Rekisteröitynä nimimerkkinä voi vanhakin olla uusi.
        Minä näen mielellään uusia rekisteröityneitä nikkejä, mieluummin kuin aina tuota samaa harmaata anonyymiä.

        Bang


      • Anonyymi

        Upsistaheijaa ja oho.
        Mitens tässä nyt noin kävi.
        Jauhoista puheenollen, tosi vähän jauhoja. Ei vois leipasta edes lennipitkoa.

        Ai rekisteröityisin. Neverever. Johonkin aikoinaan kirjottauduin, mutten kuolemaksenikaan muista, mikä se oli.
        Aikaisemmin pidin nimiäiset.
        Mutta oli jännää kokeilla, miten kauan menee, kun joku hiffaa.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upsistaheijaa ja oho.
        Mitens tässä nyt noin kävi.
        Jauhoista puheenollen, tosi vähän jauhoja. Ei vois leipasta edes lennipitkoa.

        Ai rekisteröityisin. Neverever. Johonkin aikoinaan kirjottauduin, mutten kuolemaksenikaan muista, mikä se oli.
        Aikaisemmin pidin nimiäiset.
        Mutta oli jännää kokeilla, miten kauan menee, kun joku hiffaa.
        Beng

        Mä hiffasin aikaa sitten ja heti kun tassunjäljet ilmestyivät mukaan homma oli selvä, aina vaan ei viitti suutansa avata.


    • Anonyymi

      Lasillinen, mitä?

      Vettä, mitä mehua vai ...

    • Anonyymi

      Aioin ostaa eilen mustaherukkamehua kaupasta, kun oli vielä halpa tarjouskin. Mehu oli myyty loppuun. Harmitti.

    • En minä vielä syksyä vietä, ilmat kun on kesäiset, loppukesä tässä menossa, mutta kivasti menee.

    • Lähden käymään katiskoita katsomassa, tai pikemminkin, onko joku käynyt ennen minua.
      Nyt laitan pienet, värittömät merkit, jos sitten saisi itsekin kaloja, ainakin kissalle. Niitäkin on ainakin kaksi, toinen vielä arka, ei paljoa näy, mutta kyllä se kesyttyy.
      Koira oli, niin metsäkissat menivät muualle, nyt niitä pyörii jatkuvasti.
      Tämän päivän ihmisten ymmärryksessä on puutteita, kun otetaan kissa, ja sitten jätetään luonnon armoille, tai sitten leikkaamattomien kissojen annetaan lisääntyä holtittomasti.
      Kyllä talvi niitä tappaa, mutta karua se sellainen on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe