Moi moi vaan

Boysenmarja

Heippa kaikki. Täällä uusi keskustelija. Miten teidän syksynne on alkanut? Itselläni juuri lasillinen nenän edessä....

29

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiks ne räystäätkin kohta tipahtele/tiputtele?

    • No moi ihan kiva saada tänne uutta verta ns syksy mennyt mukavasti työn merkeissä tässä vähän maistellen lauantain kunniaksi punkkua ja kohta pistän savusaunan lämpiämään 😁

    • Anonyymi

      Miks musta tuntuu, että .... 🐾🐾🐾🐾

      Minni

      • Anonyymi

        Just just, eka "tuntuilija" ilmottautu🧐


    • Ihan kiva, että tulee uusia rekkautuneita palstalle.
      Toivottavasti alat jatkossakin kirjoittelemaan rekattuna.

    • Anonyymi

      AH..Uutta verta tuimiin maahanmuutokeskusteluihin - jotka aina suosituimpia.
      Muista nyt valita puolesi - tärkeätä,,erittäin merkittävää.

    • Anonyymi

      Mihis tämä boysenmarja nyt hukkui samantien?

      Ei kuulu enää inaustakaan. Menikö boysenit ihan hilloksi vai veikö lasilliset voiton innokkaasta keskustelijasta?

      Tule takasin sitte kun heräät.

    • Anonyymi

      Boysenmarja tais tulla Eliaana palstalle!!!!!!!

      • Anonyymi

        tiinanainen.


    • Anonyymi

      Mukavasti on alkanut, syksy- ja talvi-ihminen kun olen!

      Syksyllä saan aina uutta puhtia moneen asiaan; kesä menee yleensä loikollen ja lomaillen, lueskelen, tapaan ystäviä, käyn terasseilla ja kyläilen. Puolison kanssa tehdään kaikkea kivaa kun molemmilla on todella pitkä kesäloma.

      Syksyllä saan paljon aikaiseksi, joskaan se ei ole minulle mikään itseisarvo, eli se että pitää saada paljon aikaiseksi. Laittelen omaa kotia (asutaan puolison kanssa omissa osoitteissa) valmistelen tulevaa työjaksoa, ostelen lippuja tapahtumiin sun muihin jne.

      Olen oman elämäni herra, tosin rouva, ja syksyllä se jostain kumman syystä todentuu todella vahvasti. Teen mistä tykkään ja mitä haluan!

    • Anonyymi

      No heipparallaa vaan!
      Minäkin olen täällä aivan ensimmäistä kertaa, kun ette viime kerrallakaan vastanneet.

      • Anonyymi

        Kyllä minä näin sinut mutta kaikki vastaukseni poistettiin koska ne eivät kestäneet sähkövaloa ja sulakekin oli mennyt.
        Tervetulos toista kertaa.
        Itse olen ollut pusikossa kymmenen vuotta. Nikkiä minulle ei myönnetä koska ip osoitteeni on suojelupoliisin listalla.


    • Anonyymi

      Palsta tarvitsee uutta lihaa ja verta, mieluummin vähintään 100 kiloisia, ei saa olla harrastuksia, rapakunto, sukkapuikoilla heitetty tikkaa naapurin mummon pakaristoon, olut tölkkejä jääkaapissa (ei viron) ja tupakantumppeja olohuoneen pöydällä.
      Kämppä kuin lois hulttioiden jäljiltä, mielellään eronnut, leski tai muuten vaan tungettu ulos yhteiskunnan rattaista.
      Omaisuus takuueläke plus asumistuki ja tyhjät palauttamattomat tölkit ja pullot.
      Haukkumavalmius ja trollauskyky. Moninikkisyys. Plussaa jos matkustelee ja pystyy niillä kehumaan.

    • Anonyymi

      Moi = Vitunkarvat :)

      • Anonyymi

        No hei, entä jos on posliini (?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei, entä jos on posliini (?)

        Mai Moi :)


    • Anonyymi

      Ei palstalle hyväksytä uusia, heti alkaa epäilykset oletukset ja luulotukset, vittuilut ja nälvimiset. Tämä on palstaikijäärien vallassa eikä uusia kelpuureta mukaan.

      • Anonyymi

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Voihan kuka tahansa kirjoittaa kommentteja. Ohikulkijoinakin. Mutta jotkut käyvät joskus kimppuun kuin sika limppuun.
        Perskärpäsiä pitää vain huitoa loitommalle.
        Vähän ilmanraikastinta. Kyllä se siitä.
        Uudethan olisivatkin tervetulleita.
        Harva uusi tulokas tekee näyttävää entreetä, et 'mä olen nyt uus' (...ja sitten), siksipä uusvanhalta vaikuttaa aloittaja.

        Minni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Voihan kuka tahansa kirjoittaa kommentteja. Ohikulkijoinakin. Mutta jotkut käyvät joskus kimppuun kuin sika limppuun.
        Perskärpäsiä pitää vain huitoa loitommalle.
        Vähän ilmanraikastinta. Kyllä se siitä.
        Uudethan olisivatkin tervetulleita.
        Harva uusi tulokas tekee näyttävää entreetä, et 'mä olen nyt uus' (...ja sitten), siksipä uusvanhalta vaikuttaa aloittaja.

        Minni

        Ja mitä siitä jos joku tahtoo olla uusvanha? Pitääkö heti olla "tuntuilemassa"?
        Jotta puhu sinä minä pidän hevosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä siitä jos joku tahtoo olla uusvanha? Pitääkö heti olla "tuntuilemassa"?
        Jotta puhu sinä minä pidän hevosta.

        Kiva, että pitelet hevosta. Pelkään hevosia.
        Siinähän se vitsi: voitko olla uusi ja uusvanha samaan aikaan?

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että pitelet hevosta. Pelkään hevosia.
        Siinähän se vitsi: voitko olla uusi ja uusvanha samaan aikaan?

        Beng

        Miksi olet beng sekä minni, epäluotettavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet beng sekä minni, epäluotettavaa?

        Ehkä on samaan aikaan uusi sekä uusvanha. Ei kantsis muita...kun ei oo puhtaat jauhot omassakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva, että pitelet hevosta. Pelkään hevosia.
        Siinähän se vitsi: voitko olla uusi ja uusvanha samaan aikaan?

        Beng

        Rekisteröitynä nimimerkkinä voi vanhakin olla uusi.
        Minä näen mielellään uusia rekisteröityneitä nikkejä, mieluummin kuin aina tuota samaa harmaata anonyymiä.

        Bang


      • Anonyymi

        Upsistaheijaa ja oho.
        Mitens tässä nyt noin kävi.
        Jauhoista puheenollen, tosi vähän jauhoja. Ei vois leipasta edes lennipitkoa.

        Ai rekisteröityisin. Neverever. Johonkin aikoinaan kirjottauduin, mutten kuolemaksenikaan muista, mikä se oli.
        Aikaisemmin pidin nimiäiset.
        Mutta oli jännää kokeilla, miten kauan menee, kun joku hiffaa.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Upsistaheijaa ja oho.
        Mitens tässä nyt noin kävi.
        Jauhoista puheenollen, tosi vähän jauhoja. Ei vois leipasta edes lennipitkoa.

        Ai rekisteröityisin. Neverever. Johonkin aikoinaan kirjottauduin, mutten kuolemaksenikaan muista, mikä se oli.
        Aikaisemmin pidin nimiäiset.
        Mutta oli jännää kokeilla, miten kauan menee, kun joku hiffaa.
        Beng

        Mä hiffasin aikaa sitten ja heti kun tassunjäljet ilmestyivät mukaan homma oli selvä, aina vaan ei viitti suutansa avata.


    • Anonyymi

      Lasillinen, mitä?

      Vettä, mitä mehua vai ...

    • Anonyymi

      Aioin ostaa eilen mustaherukkamehua kaupasta, kun oli vielä halpa tarjouskin. Mehu oli myyty loppuun. Harmitti.

    • En minä vielä syksyä vietä, ilmat kun on kesäiset, loppukesä tässä menossa, mutta kivasti menee.

    • Lähden käymään katiskoita katsomassa, tai pikemminkin, onko joku käynyt ennen minua.
      Nyt laitan pienet, värittömät merkit, jos sitten saisi itsekin kaloja, ainakin kissalle. Niitäkin on ainakin kaksi, toinen vielä arka, ei paljoa näy, mutta kyllä se kesyttyy.
      Koira oli, niin metsäkissat menivät muualle, nyt niitä pyörii jatkuvasti.
      Tämän päivän ihmisten ymmärryksessä on puutteita, kun otetaan kissa, ja sitten jätetään luonnon armoille, tai sitten leikkaamattomien kissojen annetaan lisääntyä holtittomasti.
      Kyllä talvi niitä tappaa, mutta karua se sellainen on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe