Vieläkö tykkäät?
Miltä tuntui kun näimme vuosien jälkeen?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ekan mieleen ne sun kaikki suhteet.
- Anonyymi
Riippuu siitä koska nähtiin.
- Anonyymi
Tunnistin sinut heti. Sinut riistettiin jotenkin elämästäni. Koska arvelin että tuo tehtiin sinun suojelemiseksi. Tunsin silloin että tuo nuori nainen tarvitsee paljon rakkautta.
Toivottavasti olet sitä saanutkin. Elän nyt miehen kriisivuosia.- Anonyymi
Melkein kuin omat ajatukseni sinusta. Mutta mitä tarkoitat "suojelemiseksi"? Rakkaus on jäänyt vähiin, muuten kaikki hyvin. Nähtäisiinpä.
- Anonyymi
Edellinen sivusta, menneisyyteen.
- Anonyymi
Ei aika mennyt koskaan palaa.... joten unohdetaan koko juttu.
ei olle nähty, onneksi
- Anonyymi
Tunteet ne ei ollu kadonnut mihinkään :)
- Anonyymi
En kyllä tunnistanut häntä millään. Ihmettelin vain mitä tuo tuntematon ihminen katsoo ja tervehtii. Älysin henkilön häneksi vasta kauan tapahtuneen jälkeen.
- Anonyymi
Sorin kadulla majailee hän. Ilmeisest jonkin sortin katulapsi.
Paremnan näköinen lojaalimpi ja jäyhee luonne pus😘 sitten kun suuttuu niin suuttuu kunnolla😘 - Anonyymi
Tykkään vieläkin, ei ne katoa mihinkään.
- Anonyymi
Aivan kuin ei mitään vuosia olisi välissä ollutkaan. Harmi, että kadotettiin toisemme. En odota sulta mitään, mutta ajattelen sua joka päivä. Toivon, että jonain päivänä ollaan ystäviä ja tekemisissä. Mutta ehkä et halua, ehkä olen sulle nykyään vain joku tuttava aikojen takaa.
- Anonyymi
Jos toisella on tunteita niin ystävyys on mahdotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos toisella on tunteita niin ystävyys on mahdotonta.
Ei ole ollenkaan mahdotonta. Mahdotonta on vain tämä nykyinen tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollenkaan mahdotonta. Mahdotonta on vain tämä nykyinen tilanne.
On se mahdotonta. Miksi kukaan tahallaan järjestäisi itselleen tilanteen, jossa on paljon yhteydessä sellaiseen ihmiseen, jota ei voi saada, mutta jonka itse kuitenkin haluaisi saada?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se mahdotonta. Miksi kukaan tahallaan järjestäisi itselleen tilanteen, jossa on paljon yhteydessä sellaiseen ihmiseen, jota ei voi saada, mutta jonka itse kuitenkin haluaisi saada?
Minulle olisi tärkeämpää, että hän olisi jotenkin elämässäni. Ei minun tarvitse saada häntä "itselleni", eikä ihmistä voi omistaa. Kamalinta on ajatella ja kaivata joka päivä, vaikkei toista näe eikä hänestä kuule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle olisi tärkeämpää, että hän olisi jotenkin elämässäni. Ei minun tarvitse saada häntä "itselleni", eikä ihmistä voi omistaa. Kamalinta on ajatella ja kaivata joka päivä, vaikkei toista näe eikä hänestä kuule.
Minä taas en halua olla hänen kanssaan tekemisissä, koska haluaisin olla hänen kanssaan, mutta hän ei halua olla minun kanssani. Täysin järjetöntä olisi kiduttaa itseäni tahallani ajautumalla hänen lähelleen.
- Anonyymi
Elämässä on paljon asioita. On eri värejä; sininen, punainen, vihteä, keltainen, esimerkiksi. Muistan kerran kun eräänä talvena oli tosi paljon lumta. Sitä oli melkein metri. Ulkona haukkuu koira. O n muuten aika paksu puu tuolla ulkona, sen juurella on paljon kellastuneita neulasia. Eipä tässä muuta, onhan siitä jo kuukausi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383419Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742940Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271854- 651792
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641778- 641521
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa891323Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781262Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072