Tietäisikö kukaan mitään hyvää englannin oppikirjaa itseopiskeluun. Peruskoulun ammattikoulun käynyt jossa englanti ollut aina huono, tarvitsisi englannin kielitaitoa parantaa.
Hyvä englannin oppikirja itseopiskeluun
Anonyymi
1
280
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on taustalla peruskoulun ja ammattikoulun englanti huonolla menestyksellä. Suosittelen ehdottomasti opettajajohtoista kurssia. Nyt on juuri alkamassa kansalais- ja työväenopistojen lukuvuosi. Sinne vain jollekin sopivalle englanninkurssille. Voit aloittaa vaikka aivan alkeistakin.
Jos oikeaan opetukseen osallistuminen on täysin mahdotonta, lainaa kirjastosta kasa englannin kirjoja. Tutustut niihin perusteellisesti, ja valitset sitten ostettavaksesi sen, joka parhaiten vastaa juuri sinun tarpeisiisi. Tai päätät sittenkin mennä oikein kurssille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809