Ostan JAGUAR MK2

joni

Etsiskelen yhä itselleni Jaguar Mk2:ta. Jos olet myyntiaikeissa tai tiedät jonkun myyvän niin ilmoittele! Auto saisi olla mielellään LHD(suomen puolella ratti), mahdollisimman ruosteeton, mutta pientä laittoa saa olla. Myös helpohkot projektit kiinnostaa. Tarjoa!
jonivirtanen(at)luukku.com 040 5208062
ps.myös edullinen XJ6 s1 voisi kiinnostaa..

11

2336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JSTD

      Mk2:sta ei ole tietoa, mutta jos XJ6 S1 kiinnostaa, niin katso osoitteessa www.trianglemotor.com myytävät autot.

    • En myy

      Miltei kaikki tiedotusvälineet ovat täynnä näitä ilmoituksiasi. Luuletko että se on kivaa? Osta nyt edes yksi täysikokoinen auto, minkä merkkinen tahansa, myy se sitten edelleen ja kokemuksien karttuessa osta sitten myöhemmin täysi-ikäisenä kunnon kissa kun olet oppinut tuntemaan itseäsi ja mielihalujasi paremmin (vai antaako äiti vieläkään lupaa?). Pääasia että lopetat paskan jauhamisen.

      • kadun tallaajaa

        Älä joni näistä välitä, etsi vain ajankanssa, kyllä se vielä löytyy. Tälläkään kaverilla ei ole mitä myydä, ei oikein sovi kissaporukkaan tuollainen kielenkäyttö.


      • joni
        kadun tallaajaa kirjoitti:

        Älä joni näistä välitä, etsi vain ajankanssa, kyllä se vielä löytyy. Tälläkään kaverilla ei ole mitä myydä, ei oikein sovi kissaporukkaan tuollainen kielenkäyttö.

        suomessa kun ei oikein noita Mk2:sia ole joka kulmalla tarjolla. etsiskelen autoa jonka voisi sitten pitää eläkepäiville asti omana silmäteränä. monenmoista "myyjää" ja katkeraa on tullut vastaa ja olen niihin jo tottunut. mikään kiire ei minulla ole ja tiedän että jokainen jaguaarin myyjä ei välttämättä katso vain tätä palstaa. jaksan odottaa ja kun se "oikea" tulee, saa se hyvän kodin. koittakaa tekin jaksaa.


      • kulkijaa...
        joni kirjoitti:

        suomessa kun ei oikein noita Mk2:sia ole joka kulmalla tarjolla. etsiskelen autoa jonka voisi sitten pitää eläkepäiville asti omana silmäteränä. monenmoista "myyjää" ja katkeraa on tullut vastaa ja olen niihin jo tottunut. mikään kiire ei minulla ole ja tiedän että jokainen jaguaarin myyjä ei välttämättä katso vain tätä palstaa. jaksan odottaa ja kun se "oikea" tulee, saa se hyvän kodin. koittakaa tekin jaksaa.

        Kannattaa tutustua myös muun euroopan tarjontaan tuollaisen harvinaisuuden löytämiseksi. Ei se Saksalainen autokauppa niin erilaista ole kuin Suomessa, aikaa vain varaa reilusti ja ottaa matkan loman kannalta. Ja olisihan se mukava ajaa tuollainen Suomeen! Tuossa näkyy euroopan mk2:set. http://www.mobile.de/SIDXQLt5zC43GghshXy2toqLA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P~BmSB11LsearchPublicJ1111142106A2LsearchPublicD1100CCarS-t-vpLtt~BmPA1B20A0/cgi-bin/searchPublic.pl?_form=search&sr_make=12400&sr_model=mk2&sr_priceFrom=-2&sr_priceTo=-2&sr_category=1100&sr_powerFrom=-2&sr_powerTo=-2&sr_registrationDateFrom=-2&sr_registrationDateTo=-2&sr_mileageFrom=-2&sr_mileageTo=-2&sr_engineType=-2&sr_doorCount=-2&sr_color=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&sr_damaged=0&sr_daysOldTo=-2&sr_sortOrder=0&doSearch.x=57&doSearch.y=8


      • joni
        kulkijaa... kirjoitti:

        Kannattaa tutustua myös muun euroopan tarjontaan tuollaisen harvinaisuuden löytämiseksi. Ei se Saksalainen autokauppa niin erilaista ole kuin Suomessa, aikaa vain varaa reilusti ja ottaa matkan loman kannalta. Ja olisihan se mukava ajaa tuollainen Suomeen! Tuossa näkyy euroopan mk2:set. http://www.mobile.de/SIDXQLt5zC43GghshXy2toqLA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P~BmSB11LsearchPublicJ1111142106A2LsearchPublicD1100CCarS-t-vpLtt~BmPA1B20A0/cgi-bin/searchPublic.pl?_form=search&sr_make=12400&sr_model=mk2&sr_priceFrom=-2&sr_priceTo=-2&sr_category=1100&sr_powerFrom=-2&sr_powerTo=-2&sr_registrationDateFrom=-2&sr_registrationDateTo=-2&sr_mileageFrom=-2&sr_mileageTo=-2&sr_engineType=-2&sr_doorCount=-2&sr_color=-2&sr_country=-2&sr_zip=&sr_zipRadiusTo=-2&sr_damaged=0&sr_daysOldTo=-2&sr_sortOrder=0&doSearch.x=57&doSearch.y=8

        olen katsellut juuri noita mobilen ehdokkaita. ruotsissa tuntuu kaikkien jaguaarien hinnat olevan todella kohdallaan kun katsoo www.blocket.se tarjontaa ja olisi hiukan lähempänä kuin saksa. pitäisi vain hiukan saada selvyyttä millainen vero suomessa rapsahtaa tuollaiseen vanhaan jaggeen.


      • Olmi
        joni kirjoitti:

        suomessa kun ei oikein noita Mk2:sia ole joka kulmalla tarjolla. etsiskelen autoa jonka voisi sitten pitää eläkepäiville asti omana silmäteränä. monenmoista "myyjää" ja katkeraa on tullut vastaa ja olen niihin jo tottunut. mikään kiire ei minulla ole ja tiedän että jokainen jaguaarin myyjä ei välttämättä katso vain tätä palstaa. jaksan odottaa ja kun se "oikea" tulee, saa se hyvän kodin. koittakaa tekin jaksaa.

        Ja taas tää joni "ostaa"....Ei pahalla, mut tossa ajassa olis jo hommannu vaikka D-typen jos olis ihan oikeasti ostamassa= motiivi ja rahoitus!

        Mut onnea vaan


      • joni
        Olmi kirjoitti:

        Ja taas tää joni "ostaa"....Ei pahalla, mut tossa ajassa olis jo hommannu vaikka D-typen jos olis ihan oikeasti ostamassa= motiivi ja rahoitus!

        Mut onnea vaan

        minulla ei ole kiire, muilla näyttää olevan...


      • känsnäkoura
        joni kirjoitti:

        minulla ei ole kiire, muilla näyttää olevan...

        kiire, eikä halua, eikä uskottavuutta.


      • joni

        en oikein ymmärrä miksi joitain ihmisiä vaivaa se että käytän tulevan autoni hankinnassa parasta tarjolla olevaa kenttää eli nettiä? mitä voisin mahdollisesti hyötyä siitä, että ilmoittelen turhaa asiasta jota en aio toteuttaa? olen hankkimassa autoa omiin tarpeisiini ja toivon että mahdolliset myyjät eivät antaisi koetun kaltaisen nettiterrorismin vaikuttaa asiaan.
        etsin yhä Mk2:sta, haluaisin ostaa autoni ensisijaisesti suomesta, mutta jos etsintäni ei tuota tulosta on mentävä hakemaan auto muualta. Ne ihmiset joilla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin katkeraa tilitystä, voivat mennä vaikka pihalle hyppimään pituutta. onneksi suomessa on yksi asiallinen ja toimiva Jaguar-foorumi...se ei ole tämä.


    • Jagger € Boy

      Tervehdys
      Sellanen muuten löytys ja PRIIMA ajo- Käyttökuntonen ja rekisterissä. Ei tarttis laitellaja hitsailla ninku näättää näillä netissää rojektien tekijöillä oleewan. Soittele ja kerro tarjouksesi mimmosen GASSIN €roja suottassiit lätkäättää pelipöyteen niin rupijemma sitten lissee nujakoemmaan jottee tuulloko sitä yhtee
      kaaapan kummosta. JAGGE CAARA ompi ollut Suomi Neidon helmoissa 22 Vuotta ja ei oo kummeemmin
      lakkoillu. Keskusteltiin tässä kessäällä yhen kuulusan Rockkki herran kanssa ja ehotin sille kunnon Carriä.
      On MUUTE Nodean kommee Wäri jospa satut olleen ninku PankkiPatruunan tapaasia.
      Jee Jee Jerry Cotton ajeloo Blue Jagger taewahan säwyynen. JAGGE vuuwesta 1963

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9849
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4266
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2956
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      226
      2640
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2634
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1833
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1676
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe