Miten totun tähän yksinäisyyteen

Anonyymi

Ikävöin ja kaipasin niin kauan miestä, jota oikeasti ei ollut olemassa. Olivat vain sanat, jotka olivat valheellisia. Oli ihminen, joka oikeasti oli aivan toisenlainen. En tuntenut sitä ihmistä, jonka ymmärsin hänen olevan. Olin turhaan odottanut ja kaivannut. Hän petti luottamukseni aivan täysin.

Oli kuin hänen sisällään olisi ollut kaksi ihmistä: se joka puhui minulle nätisti ja se, joka teki kaikkea muuta eikä ikinä ole yhdenkään ihmisen luottamuksen arvoinen.

Nyt olen yksin. En voi enää kaivata. En luota enää kehenkään. Haluaisin kertoa hänelle kaiken tämän, mutta se ei auttaisi yhtään mitään. Se ei muuttaisi asioita, eikä auttaisi minua elämässäni eteenpäin.

Hän varmasti näkee tämänkin kirjoituksen, mutta ei ymmärrä, että se kertoo hänestä. Hän luuli tunnistavansa tapani kirjoittaa, mutta ei hän ikinä tunnistanut.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et voi esittää toista vastuulliseksi omasta mokastasi ja samalla kuvailla häntä ymmärtämättömäksi teoistaan. Todella ristiriitaisia väitteitä sulla hänestä. Toivottavasti tämä tapahtui muualla kuin palstalla ja jos ei niin tunnisteissa oli edes molempien etu ja sukunimi. Olet aasi jos ei.

• Anonyymi

Oliks toi kirjotus sulle vai miks otit kantaa. Etkö sä tajuu, ett suurin osa täällä on provoja ja toisaalta mitä sulle ap:n jutut ees kuuluis jos se haluu kirjottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliks toi kirjotus sulle vai miks otit kantaa. Etkö sä tajuu, ett suurin osa täällä on provoja ja toisaalta mitä sulle ap:n jutut ees kuuluis jos se haluu kirjottaa.

Täällä aina yksi ja sama läski vinkuu että kaikki on provoa ja itse on se provoaja. Hanki elämä.

• Anonyymi

Mä en kyllä alottajan tekstissä näe alottajaa syylliseksi, jos joku hänen kanssa leikkii ja kurjasti toimii. Ihmettelen näitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en kyllä alottajan tekstissä näe alottajaa syylliseksi, jos joku hänen kanssa leikkii ja kurjasti toimii. Ihmettelen näitä.

On olemassa ihmisiä ketkä laittavat (moraalisia)taakkoja toisten selkään. Ja on olemassa ihmisiä ketkä kokevat helposti olevansa vastuullisia asioista. Kirjoitin tuon muistutukseksi niille ketkä ottavat helposti toisten taakkoja omakseen. Olkoon provo. Sillä mitä muut tekevät meitä kohtaan kuuluisi olla pienempi paino jokaisen elämässä verrattuna siihen mitä itse tekee toisille. Aloittaja nostaa toisen vastuun isommaksi kuin omansa. Se on väärin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On olemassa ihmisiä ketkä laittavat (moraalisia)taakkoja toisten selkään. Ja on olemassa ihmisiä ketkä kokevat helposti olevansa vastuullisia asioista. Kirjoitin tuon muistutukseksi niille ketkä ottavat helposti toisten taakkoja omakseen. Olkoon provo. Sillä mitä muut tekevät meitä kohtaan kuuluisi olla pienempi paino jokaisen elämässä verrattuna siihen mitä itse tekee toisille. Aloittaja nostaa toisen vastuun isommaksi kuin omansa. Se on väärin.

Olisko alottajan pitänyt siis kääntää toinenkin poski? Sulla on jotenkin outo ajatuksenjuoksu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko alottajan pitänyt siis kääntää toinenkin poski? Sulla on jotenkin outo ajatuksenjuoksu.

Ei vaan keskittyä siihen mitä itse teki väärin. Eli uskotteli itselleen että se toinen on tosissaan. Uhriutuminen ja syylistäminen tekevät katkeraksi sekä vaikeuttavat elämistä olemalla pallona jalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan keskittyä siihen mitä itse teki väärin. Eli uskotteli itselleen että se toinen on tosissaan. Uhriutuminen ja syylistäminen tekevät katkeraksi sekä vaikeuttavat elämistä olemalla pallona jalassa.

Luottaminen on siis väärin.

• Anonyymi

Lopeta trollaaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luottaminen on siis väärin.

Luottaminen ilman todisteita luotettavuudesta on väärin.

• kyllä kaikkeen tottuu, valitettavasti yksinäisyyteenkin =/

• Anonyymi

Joskus voi katsoa omaa napaakin tuskin hän yksin on

• Anonyymi

Sehän on hyvä jos hänellä on joku elämässään. Ei se ole minulta pois.

• Siksipä pitää olla tarkkana siitä kenet suhteeseen huolii, koska mätiä munia on joukossa.

Mulla on tarina kaukaisuudesta sukujuuristani miehestä joka meni naimisiin naisen kanssa joka oli etevä valehtelemaan. Hän lipsautti valkoisia valeita usein, mutta myöhemmin alkoi tulla oikein emävaleita täyttä satuakin.

Avioliiton ollessa kestänyt 10-15 vuotta alkoikin sukulaiselleni selviään vaimonsa valeita, sillä häneltä alettiin kyselemään kihlakunnanvirastojen kautta rahaa. Hän saisi selville että vaimonsa oli ottanut avioliiton aikana kaikenlaisia velkoja tavaroihin, huonekaluihin, autoon jne. mutta ei ollut maksanut lainanlyhennyksiä tai muitakaan laskuja. Vaimonsa oli väittänyt maksaneensa kyllä kaiken.

Avioliitossa he vastasivat tasavertaisena lainoista ja veloista mitä oli avioliiton aikana yhteistä kotia varten otettu joten molemmat olivat sitten kiinni ulosottovelassa. Lisää valheita alkoi paljastumaan. Vaimollaan oli toinen mies.

Heille tuli avioero jossa molempien niskaan nostetiin mojovat ulosottovelat. Muistaakseni liikkui 100 000 markan suuruisissa luvuissa. Sukulaiseni meni aivan paskaksi tästä ja kuoli nuorena veloissa korviaan myöten.

Mitä opimme tästä. Katsokaa tarkkaan keneen luotatte.

• Anonyymi

Ööö en ihan ymmärtänyt. Siis sinä kuvittelit hänet erillaiseksi ja hän ei ollutkaan sellainen kuin kuvittelit hänen olevan ja nyt olet oettynyt häneen koska hän ei ollutkaan sellainen kuin kuvittelit. Menikö noin? Ymmärsinkö oikein vai miten se meni?

• Anonyymi

Jos sattuu olemaan mulle, niin olen ihan tällainen samanlainen ihminen niin tätä kirjoittaessani kuin kynsiä lakatessani.
      En ole provonnut, en narsistisesti haalinut kenenkään tunteita, ja ennenkaikkea, en ole istunut palstalla vahtimassa mitä asiaa jollain ihmisellä olisi minulle, joka ei pysty livessä olemaan yhteydessä.
      On raivostuttavaa, kun toinen on täällä roikkunut jonkun trollin perässä aivan pokkana, kyseenalaistamatta mitenkään, ja ruvennut antamaan elämänohjeita näistä johtopäätöksistä. Olet loukkaava ja itsekeskeinen, ja raivostuttava, että kehtaat olettaa toisen kirjoittelevan tänne persläpeen huvikseen ajatuksiaan. En vittu kirjoita ja lakkaa se vinkuminen minulle tänne palstalle, tee se muuta kautta!!!!!!!!

• Anonyymi

Olet saanut viisaan tai viisaiden ihmisten kommentteja aloitukseesi, yritä, yritä lukea ne toiseenkin kertaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3459
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2960
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1864
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1822
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1788
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      67
      1563
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      90
      1336
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1272
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe