Tulisko joku juttelee
Juttu seuraa
15
2345
Vastaukset
- Anonyymi
Juu
- Anonyymi
"Juttu seuraa"
Ketä sinun juttusi muka seuraa?- Anonyymi
Voitko soittaa mulle
No päivää vaan...
- Anonyymi
Kerrovaan mistä juteltas?
- Anonyymi
mitäs seuraa haet????
- Anonyymi
Mix pitää heti laittaa läskiksi,jos joku on juttuseuraa vailla.
Hänelle tämä sivusto voi olla kovinkin tärkeä....hakea juttuseuraa....eikä se aina merkkaa sitä yhtä seuran hakemista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mix pitää heti laittaa läskiksi,jos joku on juttuseuraa vailla.
Hänelle tämä sivusto voi olla kovinkin tärkeä....hakea juttuseuraa....eikä se aina merkkaa sitä yhtä seuran hakemista!Keksitään sitten juttua!
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
joo tuu eurosinkkuihin, siell on porukkaa
- Anonyymi
Mä voin tulla
JUU,,,aika vastahan halusit juttu seuraa,,,tässä sitä ny olis--
- Anonyymi
"Juttu seuraa"
Ketä juttu mahtaa seurata? - Anonyymi
Näkyy palvelulle olevan selvästi tarvetta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814