Etsin naista, joka viihtyy vesillä ja metsissä ja on kenties koiraihminen. Itse asun Hämeessä ja harrastan metsästystä, sienestystä, ravustusta ja uintia. Olen 43-v vapaa ja lapseton mies. Etsin seuraa tositarkoituksella tai eräseuraa. Riippuu tilanteesta, yhtyvätkä elämän polut. Olen työssäkäyvä ja asun maalla. Kuulun paikalliseen m-seuraan. Harrastuksiini kuuluu myös riistapolkuammunta. Yhteydenotot: [email protected]. Tv: Markku
Eräseuraa
jahtiveikko
1
960
Vastaukset
- eeva
Olen hieman yli 4 -kymppinen nainen ja myös vailla seuraa luonnossa liikkumiseen. Olisi mukavaa tutustua mieheen, joka myös nauttii luonnossa olemisesta/liikumisesta. Etsin ensivaiheessa kaveria ja lopputuloksen näyttää aika. En ole valmis syöksymään parisuhteeseen, mutta jos sopiva löytyy niin kaikki voi olla mahdollista.
Lapseni oavat aikuisia ja asun yksin koirani kanssa pääkaupunkiseudulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614267
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262578- 452247
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52019- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91348