Heips!
Noh tääh on tyhmää ja myöskin noloo ku en tiiä tätä nii ajattelin kysyy...
Mihin niitä ihan pikkusii pikkuhuosun suojia käytetään? Niit ku on valkosii ja mustii ja stringi mallei..
Onko ne valkovuotoon vai menkkoihin vai mihin?
Ite käytin sillon ku menkat alko niitä mut enää se ei riitä... Mihin tarkotukseen ne on.. Anteeks mut mä oon tyhmä... Pliis.. älkää vittuilko.. Mulla ei vaan oo äitiä jolta kysyis..=o(
Kertokaa ku oon tyhmä...
4
671
Vastaukset
- typy
ne on tarkoitettu käytettäväksi valkovuodon aikaan. jos käytät stringejä niin kannattais käyttää menkkojen aikana vaikka tamppooneja :)
- Flower
Eli tietoa sulle noista asioista. Stringi-malliset pikkuhousunsuojat on tarkoitettu käytettävän stringeissä kun valkovuotoa esiintyy. Mustat ja valkoiset ovat vain eri värivaihtoehdot, eli erivärisiin alushousuihin suunnitellut suojat, edelleen valkovuodolle. Ja ne pienet on kehitelty siksi, että ne ovat vielä huomaamattomammat ja mukavammat kuin ne isommat. Menkkojen aikana voi sitten käyttää kuukautissuojia, joita on todella paljon erimerkkisiä, on siivekkeellä ja ilman siivekettä, heikkoon ja runsaampaan vuotoon, yö ja päivä käyttöön, kokeilemalla löydät parhaan/parhaat vaihtoehdot. Ja jos et halua käyttää siteitä on sitten olemassa vaihtoehtona tampponit, joiden kanssa kannattaa käyttää pikkuhousunsuojia. Ja ainahan sinulla on mahdollisuus jutella asiasta esim. koulusi terveydenhoitajan kanssa? tai mennä netissä vierailemaan esim. libressen tai alwaysin sivuille (kuukautissuoja-asiossa niistä saa hyviä neuvoja).
- No_Angel
Eikä se johdu pelkästään siit et sul ei oo äitiä, monet jolla on äitiki ei uskalla kysyä äidiltä.. Ja miksi kysyä? Eks yksityisyytä voi pitää..? :)
Mä oon hakenu kaikken tiedon kaikkesta kirjoista, been and honey palstalt (suosikki lehdest) ja libresse sivuilta.. Sillei mä oon saanu kaikken tiedon, kannattaa yrittää.. :)
Noh, en viitti nyt alkaa selittää noist suojist taisit jo saada vastauksen edelliseltä.. Mut jos ihmettelet viel jotai nii kysy pois.. :) - Anonyymi
Paria päivää ennen ja jälkeen menkkojen alkamisen, niukkaan vuotoon tai tamponin/kuukuppia varmisuksena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316