Taidan olla ihastunut meidän lähikaupan nuoreen mies myyjään, heitän hänelle myös suoraa häpeilemätöntä flirttiä ja hän nauraa usein mun jutuille, kiusoittelen myös. Kerran meillä tuli momentti, kun katsottiin toisiamme silmiin, jonotin kauempana kassalla ja näin hänen ilmeestään, että hän pidätteli hymyä. Tänään kävin myös kaupassa ja jonotin, no tämä myyjä näki mut ja säntäili vauhdilla hakemaan kassan avaimen ja juoksi avaamaan toisen kassan. Höpöteltiin taas flirtti meiningillä. Mutta, kysymys, voiko joku kattoo korteista, onko hän oikeasti kiinnostunut ja uskallanko tehdä aloitteen, KOSKA myyjät ei niin saa itse tehdä. Apua kuinka vaikea tilanne :D
Ihastunut kaupan mies myyjään :DD
Anonyymi
2
64
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa tyhjä palsta t AP
- Anonyymi
Hänellä on kyllä paljon muitakin ihailijoita, mokoma veitikka jolla on pilkettä silmässä saa hyvän fiiliksen.
Aloite on tultava hänen suunnastaan jos mielit lähempää tuttavuutta. Olet hänen työpaikallaan , muistathan sen, eli hän ei pääse tilanteesta pois . Älä vaan ala ehdottelemaan mitään sillä se katsotaan nykylain mukaan häirinnäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990