Taidan olla ihastunut meidän lähikaupan nuoreen mies myyjään, heitän hänelle myös suoraa häpeilemätöntä flirttiä ja hän nauraa usein mun jutuille, kiusoittelen myös. Kerran meillä tuli momentti, kun katsottiin toisiamme silmiin, jonotin kauempana kassalla ja näin hänen ilmeestään, että hän pidätteli hymyä. Tänään kävin myös kaupassa ja jonotin, no tämä myyjä näki mut ja säntäili vauhdilla hakemaan kassan avaimen ja juoksi avaamaan toisen kassan. Höpöteltiin taas flirtti meiningillä. Mutta, kysymys, voiko joku kattoo korteista, onko hän oikeasti kiinnostunut ja uskallanko tehdä aloitteen, KOSKA myyjät ei niin saa itse tehdä. Apua kuinka vaikea tilanne :D
Ihastunut kaupan mies myyjään :DD
Anonyymi
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa tyhjä palsta t AP
- Anonyymi
Hänellä on kyllä paljon muitakin ihailijoita, mokoma veitikka jolla on pilkettä silmässä saa hyvän fiiliksen.
Aloite on tultava hänen suunnastaan jos mielit lähempää tuttavuutta. Olet hänen työpaikallaan , muistathan sen, eli hän ei pääse tilanteesta pois . Älä vaan ala ehdottelemaan mitään sillä se katsotaan nykylain mukaan häirinnäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723