Jestas sentään. Luen näitä juttuja läpi ja tietenkin vertaan omaan seksi elämään. Meillä käytetään dildoja, tappeja (minulle) öljyämistä, käsipeliä toisin sanoen aivan superhyvää seksiä.. Aina ei näin käy mutta useimmiten ja silloin meillä naidaan koko yö. Kuulostaa keksityltä mutta ei oo. Ja valehtematta niin fantasiat on seksin aikana kehittynyt molemmilla, ei varmaan sais sitä muuten kestämään ja ollaan saatukin jo sovittua uusista asioista meidän leikkeihin. Kyllä mulla on paikat erittäin hellät tällaisten sessioiden jälkeen koska olen suurimmaksi osaksi se vastaanottava osapuoli jota rynkytetään ja nautin siitä. Suunnitelmissa olis nyt toinen nainen jonka kanssa minä ensin harrastan seksiä sitten myöhemässä vaiheessa mieheni tulee mukaan ja saa meitä molempia..
Nyt lähti taas lapasesta ja kiihottuu liikaa niin on vissiin hyvä jättää tämä tähän...
Hyvää työpäivää kaikille
Tyydytetty täysin....kö?
6
61
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 35 vuotias nainen.Olisin kovasti kiinnostunut kokeilemaan kanssanne....Missä päin asutte?
- Anonyymi
Pohjanmaalla asutaan.
- Anonyymi
Klaukkala missä päin itse asustat
On ilo lukea näilläkin palstoilla, että joku nauttii niin paljon kuin te. 🌹
Kyllä kimppa on ihan parasta. Meillä taas toinen mies olisi tervetullut lisä
- Anonyymi
Juuri näin... Pitihän se arvata että näitä kateellisia löytyy kommentoimaan. Joko on nainen jolla toosassa pöly palloja tai mies jolla nesteet kuivunut liiallisesta käsitöistä, löylykauha vaan puuttuu.
Miksi pitää olla joku pirihoro tai muuten vaan sairas etteikö tykkää kokeilla uusia asioita... Onneksi on näitä muita sitte
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1373176Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172212810Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina662200Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2771599Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.51473Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät251352Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31241Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3972Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115910Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103893