Dieselin teho ja vääntö ja kesto toimimenpiteet?

Anonyymi

Joo ne ekat hajosi mutta ei niistä sen enempää jos on korjattu versio niin ok.
Muttta miten on kestänyt uudelleen ohjelmoidut josita on tietysti poistettu egr ja dpf pilaamasta moottorin hyvää toimintaa. Mitä vääntö ja teho arvoja on mitattu rullilla ajaen?
Miten kestää ja mitä on joutunut/ kannattaa vaihtaa vahvemmaksi?
Farkku tarve ja diesel on vaatimus ja tietysti ripeä liikkuminen.
2,5 vapari ei nyt vaan riitä vääntö ominaisuuksiltaan ja keittoa palaa kun väntöä yritetään etsiä käyttöö

16

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HaluanVainKertoaEttä älä osta subarua jos hyvää autoa etsit.

      • Anonyymi

        Älä murehdi "haluanvainkertoaettä" häirikkö että muita merkkejä en suostu edes kokeilemaan. On meinaan kilpailijat vähissä subarulla.

        Ilmiselvästi tuon "hvke" viesti häirikön pippeli ei vaan ota jäykistyäkseen ,se kun nyt vaan lukee niin selvästi kirjoituksissa joka kerta mutta kait niinkin voi elää? (tuskin)


    • Anonyymi

      Ensimmäiset 2 vuotta oli täysin susia nuo moottorit. Sitten vahvistettiin vähän. Niitäkin hajoili. Taisi tulla 2013 - 2014 viimeinen versio missä oli kaikki uusittu. Kunnes sitten suunnittelija teki harakirin.

      • Anonyymi

        😭😭🤣😂😅😆😁😄😃😀


    • Anonyymi

      Teho 177hv ja vääntö 405nm, kestänyt 100 000km.
      Ei pahaa sanottavaa! Ja diesel alkuperätehot 110kw ja350nm vääntö! Ja auto2010 outback! 310000 nyt mittarissa!

    • Anonyymi

      Outpäkkiä taidan alkaa etsiskelemään.

      • Anonyymi

        Ongelmia haluat


      • Anonyymi

        Subaru on siitä hyvä peli että mutkatiellä, soralla, asfaltilla on hieno päästellä, subben nelivedolla on hieno antaa hana kurviin kun muut jarruttelee!
        Tarvittaessa pystyy uskomattomiin nopeuksiin mutkateillä, ”huom! TARVITTAESSA!”
        Sähkövian minimissään,! Omalla menty jo neljättäsataatuhatta eikä yhtään sähkövikaa!
        Suurinvika: Olemattoman ohuet pellit! Vaatii suojauksen uutena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Subaru on siitä hyvä peli että mutkatiellä, soralla, asfaltilla on hieno päästellä, subben nelivedolla on hieno antaa hana kurviin kun muut jarruttelee!
        Tarvittaessa pystyy uskomattomiin nopeuksiin mutkateillä, ”huom! TARVITTAESSA!”
        Sähkövian minimissään,! Omalla menty jo neljättäsataatuhatta eikä yhtään sähkövikaa!
        Suurinvika: Olemattoman ohuet pellit! Vaatii suojauksen uutena!

        Ehkä vanhemmat mallit olikin ajoltaan tuollaisia. Mutta nykyiset cvt-vaihteistoiset etupanotteisella 60/40 vedolla on aika tökkyröitä. Helposti puskee ja sen jälkeen lähtee nelipyöräluistoon. Pelkkä etuvetoinen olisi helpompi ajaa, takavetoisesta puhumattakaan.


      • Anonyymi

        Juu! Uudemmasta en osaa sanoa mitään kun oma on manuaali -10 mallin olutpakki! 50/50 vedolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu! Uudemmasta en osaa sanoa mitään kun oma on manuaali -10 mallin olutpakki! 50/50 vedolla.

        Juuri näin. Itellä on ollut 2005, 2007 mallin manuaalivaihteistolliset ja 2013 sekä 2015 CVT automaatit ja neliveto vain heikkenee.
        Tällä hetkellä jopa Haldex on parempi liikkeelle lähdössä.


      • Mihin olet jääyt kiinni tuolla CVT:llä?


      • Anonyymi
        Tiedonkantaja kirjoitti:

        Mihin olet jääyt kiinni tuolla CVT:llä?

        Kyllä jää kiinni kun järjestelmä ylikuumenee.
        Mutta normaaliajossa sutii ensin kun yrittää risteyksestä lähteä liikkeelle ja sitten luistonesto tappaa senkin yrityksen. Ärsyttävää.
        Vanhemmissa oli parempi kun pystyi kaasunkäytöllä lähtemään varmasti liikkeelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jää kiinni kun järjestelmä ylikuumenee.
        Mutta normaaliajossa sutii ensin kun yrittää risteyksestä lähteä liikkeelle ja sitten luistonesto tappaa senkin yrityksen. Ärsyttävää.
        Vanhemmissa oli parempi kun pystyi kaasunkäytöllä lähtemään varmasti liikkeelle.

        No ei siinä kohtaa pääse paljo muullakaan kulkineella.


    • Anonyymi

      Manuaali on ajajalle enempi. Automaatti rauhallisempaan tavalliseen menoon.

      • Anonyymi

        Manuaalivaihteiset on jääneet vähitellen pois mallistosta. Joitakin jo museoon. Tosin automaatin kanssa toivoisi parempaa nelivedon toteutusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yh:n pihalla aina eri auto

      Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      200
      4128
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

      kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      241
      3304
    3. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

      Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      1
      2331
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

      Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      2245
    5. Olet minua

      vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      85
      1933
    6. Exän käytös hämmentää (taas)

      Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1589
    7. Helena Koivun rikosrekisteri

      Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      1236
    8. Milloin se sitten

      On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1208
    9. Onko Kuhmossa salapareja

      Eli varattuja joilla salasuhde tai suhteita
      Kuhmo
      15
      1188
    10. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

      Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1111
    Aihe