Dieselin teho ja vääntö ja kesto toimimenpiteet?

Anonyymi

Joo ne ekat hajosi mutta ei niistä sen enempää jos on korjattu versio niin ok.
Muttta miten on kestänyt uudelleen ohjelmoidut josita on tietysti poistettu egr ja dpf pilaamasta moottorin hyvää toimintaa. Mitä vääntö ja teho arvoja on mitattu rullilla ajaen?
Miten kestää ja mitä on joutunut/ kannattaa vaihtaa vahvemmaksi?
Farkku tarve ja diesel on vaatimus ja tietysti ripeä liikkuminen.
2,5 vapari ei nyt vaan riitä vääntö ominaisuuksiltaan ja keittoa palaa kun väntöä yritetään etsiä käyttöö

16

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      HaluanVainKertoaEttä älä osta subarua jos hyvää autoa etsit.

      • Anonyymi

        Älä murehdi "haluanvainkertoaettä" häirikkö että muita merkkejä en suostu edes kokeilemaan. On meinaan kilpailijat vähissä subarulla.

        Ilmiselvästi tuon "hvke" viesti häirikön pippeli ei vaan ota jäykistyäkseen ,se kun nyt vaan lukee niin selvästi kirjoituksissa joka kerta mutta kait niinkin voi elää? (tuskin)


    • Anonyymi

      Ensimmäiset 2 vuotta oli täysin susia nuo moottorit. Sitten vahvistettiin vähän. Niitäkin hajoili. Taisi tulla 2013 - 2014 viimeinen versio missä oli kaikki uusittu. Kunnes sitten suunnittelija teki harakirin.

      • Anonyymi

        😭😭🤣😂😅😆😁😄😃😀


    • Anonyymi

      Teho 177hv ja vääntö 405nm, kestänyt 100 000km.
      Ei pahaa sanottavaa! Ja diesel alkuperätehot 110kw ja350nm vääntö! Ja auto2010 outback! 310000 nyt mittarissa!

    • Anonyymi

      Outpäkkiä taidan alkaa etsiskelemään.

      • Anonyymi

        Ongelmia haluat


      • Anonyymi

        Subaru on siitä hyvä peli että mutkatiellä, soralla, asfaltilla on hieno päästellä, subben nelivedolla on hieno antaa hana kurviin kun muut jarruttelee!
        Tarvittaessa pystyy uskomattomiin nopeuksiin mutkateillä, ”huom! TARVITTAESSA!”
        Sähkövian minimissään,! Omalla menty jo neljättäsataatuhatta eikä yhtään sähkövikaa!
        Suurinvika: Olemattoman ohuet pellit! Vaatii suojauksen uutena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Subaru on siitä hyvä peli että mutkatiellä, soralla, asfaltilla on hieno päästellä, subben nelivedolla on hieno antaa hana kurviin kun muut jarruttelee!
        Tarvittaessa pystyy uskomattomiin nopeuksiin mutkateillä, ”huom! TARVITTAESSA!”
        Sähkövian minimissään,! Omalla menty jo neljättäsataatuhatta eikä yhtään sähkövikaa!
        Suurinvika: Olemattoman ohuet pellit! Vaatii suojauksen uutena!

        Ehkä vanhemmat mallit olikin ajoltaan tuollaisia. Mutta nykyiset cvt-vaihteistoiset etupanotteisella 60/40 vedolla on aika tökkyröitä. Helposti puskee ja sen jälkeen lähtee nelipyöräluistoon. Pelkkä etuvetoinen olisi helpompi ajaa, takavetoisesta puhumattakaan.


      • Anonyymi

        Juu! Uudemmasta en osaa sanoa mitään kun oma on manuaali -10 mallin olutpakki! 50/50 vedolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu! Uudemmasta en osaa sanoa mitään kun oma on manuaali -10 mallin olutpakki! 50/50 vedolla.

        Juuri näin. Itellä on ollut 2005, 2007 mallin manuaalivaihteistolliset ja 2013 sekä 2015 CVT automaatit ja neliveto vain heikkenee.
        Tällä hetkellä jopa Haldex on parempi liikkeelle lähdössä.


      • Mihin olet jääyt kiinni tuolla CVT:llä?


      • Anonyymi
        Tiedonkantaja kirjoitti:

        Mihin olet jääyt kiinni tuolla CVT:llä?

        Kyllä jää kiinni kun järjestelmä ylikuumenee.
        Mutta normaaliajossa sutii ensin kun yrittää risteyksestä lähteä liikkeelle ja sitten luistonesto tappaa senkin yrityksen. Ärsyttävää.
        Vanhemmissa oli parempi kun pystyi kaasunkäytöllä lähtemään varmasti liikkeelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jää kiinni kun järjestelmä ylikuumenee.
        Mutta normaaliajossa sutii ensin kun yrittää risteyksestä lähteä liikkeelle ja sitten luistonesto tappaa senkin yrityksen. Ärsyttävää.
        Vanhemmissa oli parempi kun pystyi kaasunkäytöllä lähtemään varmasti liikkeelle.

        No ei siinä kohtaa pääse paljo muullakaan kulkineella.


    • Anonyymi

      Manuaali on ajajalle enempi. Automaatti rauhallisempaan tavalliseen menoon.

      • Anonyymi

        Manuaalivaihteiset on jääneet vähitellen pois mallistosta. Joitakin jo museoon. Tosin automaatin kanssa toivoisi parempaa nelivedon toteutusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nyt tajusin mitä haet takaa

      En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3523
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

      Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2124
    3. Naiselle mieheltä

      Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1799
    4. Kaipaan niin....

      Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1567
    5. Eiii...

      Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1538
    6. Jalkapalloa

      Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      11
      1467
    7. Mikset vain

      Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

      Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1257
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

      Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1205
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

      Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      25
      1145
    Aihe