Erkki oli leuhka. Vihasin Erkkiä, olin katkera. Jengiimme kuului myös Veijo, Kake, minä, Risto ja naisista Maire, Anna, Seija ja se rillipää finninaamanen muija jonka nimeä en enää muista. Olin rakastunut Annaan mutta hän muutti Stokikseen ja alkoi parisuhteeseen ruotsalaisen naisen kanssa. Olin siitäkin katkera. Lopulta Eki lähti armeijaan, Veijo muutti pääkaupunkiseudulle, Risto tuli uskoon ja Kake kuoli junan alle ja Maire ja Seija lähtivät miesten perässä kaupunkiin.
Kujille jäi pyörimään se finninaamatyttö ja minä. Kylläpä mekin joskus tutustuttiin lähemmin, kun ei muutakaan ollut, mutta siitäkin on jo aikaa. Ihan jees muija sittenkin sekin taisi olla, jos oikein muistan.
Ja nyt en ole kellekään enää katkera. Siitäkin voi parantua. Kaipaan oikeastaan teitä vanhat kamut, jopa ylileuhkaa Erkkiä. Tervehdys vaan kuka itsensä tunnistaa, ja kauan eläköön koiransillan jengi.
Parantunut vihasta
Anonyymi
1
97
Vastaukset
- Anonyymi
Tyttö aloitti e-pillerit ja kas finnit oli pois. Hän kuitenkin sitten tajusi ap:n olleen täysi mulkku. Katkeroitu ja löysi miehen ja muutti kaupunkiin. Näin maaseutu autioitui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718