https://www.ksml.fi/kotimaa/Poliisi-Näyttävien-ratsioiden-kohteena-rikollisjärjestö-United-Brotherhood-–-operaatioita-myös-Jyväskylässä/1433526
Näin iskettiin kovaa 1% jengiin. Uskomatonta että 'Unto' vaikenee.
Poliisi iski UB jengiin Jyväskylässä
39
4255
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäpä jälleen "neideillä" ongelma
- Anonyymi
Jaahas,niitäkö on sitten J-kylässäkin eipä ole vastaan tullut,ilmeisesti aika vähän jäseniä tällä osastolla keskellä suomea.
- Anonyymi
Mukavia poikia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavia poikia on.
Niin..kyllähän ne jotkut pojista tykkää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin..kyllähän ne jotkut pojista tykkää!
Tytöt, äiteet ja isukit ainakin, ehkä isovanhemmatkin
- Anonyymi
Voi kun jänskää, en enää kestä, laskin jo alleni
- Anonyymi
Heistä saadaan Sukevalle hyviä morsiamia.
- Anonyymi
Mopopojilla on kiva ratsastaa pakoputkia katsastaa...
- Anonyymi
Taidatkin olla alan miehiä, heiluviasi taitaa jo odotus kutkuttaa
- Anonyymi
Ei eunukilla ole kulkusia
- Anonyymi
Tämän paskasakin vois koota metsän reunalle. Olisivat erittäin hyvää saalista esimerkiksi Pahkajärven kovapanosammunta-alueella. Vastassa prikaatin verran varusmiehiä rynkkyjensä kanssa. Kukaan tervejärkinen ei jäisi kaipaamaan, huom. ei kukaan...
- Anonyymi
No eipä täällä kukaan sinuakaan kaipaa diipadaapa liibalaaba trallallaa.
- Anonyymi
Nimikin on Yhtyvät veljekset.
- Anonyymi
Etkö parempaan pysty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö parempaan pysty?
En pystyy muuta kuin kertomaan totuuden. Oletko jo nainut mopokaveriasi tänään?
- Anonyymi
Yhteiskunta ei kykene kuin tuollaisiin pinehköihin ratsioihin joilla ei ole pitempiaikaista turvaa lisäävää osaa . Jengit ottavat osansa ja poliisi poistuu alueilta kuten Ruotsin malli osoittaa.
- Anonyymi
Ei henkilön mielipiteitä ja toimintatapoja voi poistaa lakkauttamalla hänen edustamansa kerhon nimen. Jokainen voi edelleen toimia ihanteensa mukaan aivan vapaasti. Jos esim. Vapaamuurarit- järjestö lakkautettaisiin rikollisjärjestönä, ei se muuttaisi sen toimintaa mitenkään. Samat ketut ketkuilisivat keskenään edelleen.
Poliisi luulee liian suuri itsestään. Täytyy ryhdistäytyä kun tuli Porvoossa nenille. - Anonyymi
Joo mut kun et tajua juridista lakkauttamista niin älä edes puutu asiaan.
- Anonyymi
Minkäänlainen juridiikka ei kykene estämään samanhenkisten ihmisten kokoontumista ja toimimista omissa tiloissaan, oli nimi sitten vaikka Jyskän Parsijat.
Jos he sitten toimivat tilojensa ulkopuolella rikollisesti, niin sehän tulee todistaa pitävästi. Nyt on niin käynyt mutta ei välttämättä jatkossa. - Anonyymi
Voi voi kun sinä nyt et tajua niin älä yritä sönköttää yhtään enempää..lue aiheesta, siitä kyllä löytyy jo ennakkotapauksia.
Minä en ole väittänytkään etteikö voisi enää kokoontua jne mutta juridisesti järjestö voidaan lakkauttaa..pitääkö tulla vääntämään harjateräksestä asia vai onko jo liima syövyttänyt aivot ettet ymmärrä vaikka raudasta vääntäis?- Anonyymi
Miten lakkautetaan järjestö, jota ei ole kirjoissa eikä kansissa? Poliisi ja jopa oikeuslaitos yrittävät lakkauttaa PVL:n, jota ei virallisesti ole edes olemassa. Tulos on sama kuin tuuleen huutaisi.
- Anonyymi
Jihuu..Tampereen liepeillä koiran ulkoilutta tavannut kaksi liivihemmoa lemmentouhuissa P-paikan sammalmättäällä, kummallakin ollut yllään vain kerhon liivit! Että tällaista ne poijjaat harrastaa!
- Anonyymi
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
Eikä kyllä kiinnostakaan pimpelipom miesten hommat.
- Anonyymi
Mitään rekisteröimätöntä ryhmää ei voi lakkauttaa. Poliisi voi louskuttaa leukojaan mutta ei se merkitse mitään. Kuutamourakointikin voidaan nimellisesti kieltää mutta kaikki jatkavat sitä kuitenkin. Mikään ei muutu.
Vaikka itse Jeesus lopettaisi liivikerhon niin kama liikkuu edelleen ja aseet vaihtaa omistajaa. Niin se vaan menee. - Anonyymi
Joo mutta on siinä se pointti että liiveissä jos näkyy lakkautetun kerhon tunnukset niin polliisi voi ainakin sakottaa.
- Anonyymi
No ei kai tyhmä tollerokaan enää niitä vanhoja tunnuksia esittele. Liivin selkään voi maalata vaikka Nalle Puhin kuvan ja myydä edelleen ilojauhetta vanhaan malliin. Siis niin ettei jää kiinni.
- Anonyymi
En minä ymmärrä tuommosta kun mopokerholaisilla pyssyjä kohta enemmän ku jääkäriprikaatilla.
- Anonyymi
Ja sinä vaan leikit sillä vesipyssyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä vaan leikit sillä vesipyssyllä
Minä tussauttelen vaan nahkatykillä!
- Anonyymi
pyssyjä oli oli. äkkiä eduskunnassa vireille laki hernepyssyjen kieltämisestä. Jos se ei vähennä aseita, niin sitten laki myös lasten vesipistoolien kieltämisestä...
- Anonyymi
Koejäsenten perehdytys alkaa mopon polkemisella.
- Anonyymi
Joko sinun jäsenkoe on suoritettu, miten selvisit siitä, tekikö kipiää?
- Anonyymi
Kuinkahan moni noist vetää rolex ranteessa kultaa kaulas räppifestiä kongil ens suvena "huumekauppias jumalan armosta..."
- Anonyymi
Onkos UB mikään prätkäkerho edes?
Kuitenkin jokaisen kannaa katsoa ketkä
niitä aineksia tarjoilee
siis nuorille tarkoitan- Anonyymi
Tuskin se on prätkäkerho,tuskimpa niillä jauhopäillä on edes korttiakaan.
Ennenmuinoin vastaavanlaiset härmän häjyt lähetettiin siperiaan kuolemaan nälkään ja pakkaseen,nyt niitä vaan hyysätään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenmuinoin vastaavanlaiset härmän häjyt lähetettiin siperiaan kuolemaan nälkään ja pakkaseen,nyt niitä vaan hyysätään.Silloin oli penkkalahtaaja Kekkonen vallassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennenmuinoin vastaavanlaiset härmän häjyt lähetettiin siperiaan kuolemaan nälkään ja pakkaseen,nyt niitä vaan hyysätään.Älä edes vertaa UB-jengiläisiä häjyihin! Häjyyt on aivan eri juttu kuin UBilaiset.
- Anonyymi
Häjyllä alunperin on tarkoitettu perheen kaikkein nuorinta lasta.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740