Vastaan itse.
On.
Henkilö jolla on narsistinen luonne ja joka on saat*n*n tyhmä!!!!!
Narsistinen luonne - onko pahempaa?
16
248
Vastaukset
- Anonyymi
Pahempaa on. Empatia ja rakkaus ovat tärkeitä asioita. Samoin onnellisuus. Vaikka oiskin vähän tymä.
- Anonyymi
Mikään ei liene pahempi kuin vähäjärkinen narsisti, joka kuvittelee olevansa jotain suurta ja merkityksellistä - kuten vaikkapa henkisesti korkein olento maailmassa, joka juttelee suoraan Jumalalle enkelten välityksellä.
- Anonyymi
Niinpä,mutta onko se oikeasti sitäkään. Edes siitä ei voi olla varma.
- Anonyymi
Trump, Putin, onko pahempaa?
- Anonyymi
Näinpä, narsistit tuntuvat olevan vähän yksinkertaisia ihmisiä. Ihmettelen kuinka jotkut heidän keskinkertaisia aikaansaannoksia jatkavat suitsuttaa. Typeryys ja kyvyttömyys ehkä ymmärrettävästi läsnä, kun sitä pitää loputtomalla itsekehulla ja valehtelulla peitellä. Suru narsistilla tulee silloin, kun ne ihmiset, joiden siivellä ovat päässeet keskinkertaisuuttaan valokeilaan tuomaan, jättävät heidät.
- Anonyymi
Narsisti ei voi koskaan olla kovin fiksu. Älykäs hän voi olla, mutta koska hän käyttää älykkyyttään voimakkaiden ja nopeasti muuttuvien tunteiden vallassa, jälki ei ole kovin fiksua edes hänen itsensä kannalta.
Suuressa kateudessaan narsisti voi hyvinkin sahata oksaa jolla istuu vain, jotta estää jonkun toisen pääsyn oksalle. Suuressa häpeänpelossaan narsisti kertoo päättömän valheen tunkatakseen kulissiaan, vaikka se valhe lopulta uhkaa romahduttaa kulissin toisesta paikasta.
Narsisti on oman elämänsä purkkavirittäjä. Narsisti vetää elämänsä homeen päälle uutta maalia ja korjaa elämänsä puhki ruostuneen helmapellin jeesusteipillä. Älykäs narsisti pystyisi parempaankin, mutta älykkäällekin narsistille on erityisyyden ja ylivertaisuuden vaikutelma tärkein. Nimenomaan vaikutelma.
Mutta narsistin onneksi narsistilla on ihailevat joukot jotka tarjoavat purkkaa, maalia ja jeesusteippiä. Jotka kieltäytyvät näkemästä kun purkka pettää, home puskee maalin alta ja jeesusteippi reposottaa. Narsistin onneksi on heikkoitsetuntoisia ihmisiä, jotka kannattelevat kulissia vaikka siitä saisi tikkuja kämmeniin. - Anonyymi
Ainakin narsisti jonka minä tunnen saa riehua yhteiskunnassa ja häntä ihaillaan kovasti valehtelee asioissa mistä tavallinen ihminen ei edes älyäisi vääntää juttua.
Sa typeriä ihmisiä pauloihinsa ja aiheuttaa ainoastaan vahinkoa muille ihmis suhteissaan. Ja tyhmät ihailee, viisaat eivät noteeraa häntä miksikään muuksi kun satujen kertojaksi .
- Anonyymi
Aloitus on ainakin aika narsistisesti tehty. Vai liekö asialla taas joku trolli. Muutama rivi ei oikein valaise asia mitenkään, että mitä on tapahtunut. Joku saattaa syytellä toisia siitä ominaisuudesta, jota on hänellä itsellään.
- Anonyymi
Eiköhän niitä narskuja löydy joka lähtöön, niin monta kuin on persoonaa, mutta se on totta, että fiksummat narisistisia piirteitä omaavat henkilöt voivat olla jopa menestyneitä työelämässä.
Mutta tyhmä narsku ei varmaan tajua että miten läpinäkyvää se oma käytös on, ja sitten itketään, kun maailma ei oikein lähde narkun hullutuksiin mukaan.- Anonyymi
Jos unohtaa kaiken sen riesan, mitä noista tyypeistä aiheutuu, he voivat olla myös viihdyttäviä.
Paikallisessa politiikassa vaikuttaa henkilö, joka ei todellakaan tajua omaa käytöstään. Hän tekee aloitteita ja vastaehdotuksia joita kuunnellessa muut päättäjät ja viranhaltijat saavat tosissaan purra poskeensa. Hän on vaatinut kunnalta täysin lain vastaisia tai muuten mahdottomia toimenpiteitä. Hän ei tunnu vielä 15 vuoden jälkeen tietävän, mikä työnjako valtuustolla, lautakunnilla ja kunnan hallituksella on. Erästä korjausta koskevassa päätöksenteossa hän perusteli näkemyksensä tunteella, mikä syntyi korjauskohdetta katsoessa. Kuntoarviot, kustannukset, tekniset toteutukset yms. eivät kiinnostaneet, jos niitä ymmärsikään. Hän ei tee kotiläksyjä eikä valmistaudu ja on välillä keskusteluista ulkona kuin lumiukko. Hän valittaa että asioista ei kerrota vaikka itse on istunut kokouksessa jossa asiasta on kerrottu.
Hänen privaattielämänsä on ihan samanlaista sähellystä ja noloja tilanteita, mutta hän ei tunnu niitä itse edes huomaavan, ei ainakaan myönnä. Hän on suurin, kaunein ja menestynein, omasta mielestään. Ulospäin hänen elämänsä näyttää lähinnä tuskaiselta taaperrukselta täynnä rahahuolia, riitoja ja terveysongelmia. Huonoja päätöksiä ja vastuun välttelyä. Helppojen voittojen hakua välillä likaisillakin keinoilla.
Kuulostaa lähinnä dementikolta, mutta sitä hän ei ole. Hän on äärimmäisen itsekeskeinen ja itseriittoinen ihminen, jonka ei mielestään edes tarvitse ottaa mistään selvää tai valmistautua, hänhän tietää ja osaa kaiken muutenkin. Hän ylentää itseään ja alentaa muita. Hän on erityinen ja janoaa paistatella huomion keskipisteenä. Hän ottaa itsens hyvin vakavasti. Jos hän tekee jotakin hölmöä, se vain johtuu siitä, että hänelle on annettu väärää tietoa. Jonkun muun syy, aina.
Tilanteet ovat usein niin koomisia, että poskeen pureminenkaan ei auta. - Anonyymi
"Mutta tyhmä narsku ei varmaan tajua että miten läpinäkyvää se oma käytös on, ja sitten itketään, kun maailma ei oikein lähde narkun hullutuksiin mukaan."
Tämä on niin totta. Mä tiedän paljon tollasia ja voi olla osa onkin jollain tavoin kevoja loppujen lopuksi, kun psyyken ongelmista ei kumminkaan ole kyse. Mä just yks päivä taas tähän liittyen sanoin eräälle vanhalle kääkälle, että miks pitää aina nalkuttaa ja tunkee omia ajatuksia toisen päähän ja vielä jankkaustyyliin aina sama ratas päällä kaikkinen nalkutuksineen. Olen ennenkin sanonu etten viitsisi aveciksi lähteen tollaseen, kun olen vaan väline, enkä saa sitä mitä haluan ja abc:tä parempaa ruokaakin saa ihan kotimaisemista - tänään olin pitkästä aikaa ja kyl mä tykkäsin 😋
Niin rasittavaa varsinkin moninkertaisena aivovammaisena ja moniongelmaisena ilman omaa syytä, mutta jonka nuppi sopisi asiantuntijatyöhön ja riittävän varallisuuden hankintaan!
Itse on ihmissuhteensa moisella pilannut ja rehvastellut perinnöillä, puuttunut perintöjen jakoon ym. niin neuvoa nyt sitten muita. Oon kehottanut opetteleen reflektointia ja itsereflektointia ja miettimään omia tekoja ja tekemättä jättämisiä, myös lähipiiriläisiä.
Noi käytöshäiriöt on sellasia, että niihin pitäisi puuttua varhain jämäkästi syystä riippumatta, ei edes kevoilla pidä sallia mitä hyvänsä. Valitettavasti kaikki ei osaa ja pysty, vaan tartutaan pulloon ja kohdistetaan viha&pettymys sinne mihin on helpointa eli johinkin huono-osaiseen, jopa oman lapseen.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta tyhmä narsku ei varmaan tajua että miten läpinäkyvää se oma käytös on, ja sitten itketään, kun maailma ei oikein lähde narkun hullutuksiin mukaan."
Tämä on niin totta. Mä tiedän paljon tollasia ja voi olla osa onkin jollain tavoin kevoja loppujen lopuksi, kun psyyken ongelmista ei kumminkaan ole kyse. Mä just yks päivä taas tähän liittyen sanoin eräälle vanhalle kääkälle, että miks pitää aina nalkuttaa ja tunkee omia ajatuksia toisen päähän ja vielä jankkaustyyliin aina sama ratas päällä kaikkinen nalkutuksineen. Olen ennenkin sanonu etten viitsisi aveciksi lähteen tollaseen, kun olen vaan väline, enkä saa sitä mitä haluan ja abc:tä parempaa ruokaakin saa ihan kotimaisemista - tänään olin pitkästä aikaa ja kyl mä tykkäsin 😋
Niin rasittavaa varsinkin moninkertaisena aivovammaisena ja moniongelmaisena ilman omaa syytä, mutta jonka nuppi sopisi asiantuntijatyöhön ja riittävän varallisuuden hankintaan!
Itse on ihmissuhteensa moisella pilannut ja rehvastellut perinnöillä, puuttunut perintöjen jakoon ym. niin neuvoa nyt sitten muita. Oon kehottanut opetteleen reflektointia ja itsereflektointia ja miettimään omia tekoja ja tekemättä jättämisiä, myös lähipiiriläisiä.
Noi käytöshäiriöt on sellasia, että niihin pitäisi puuttua varhain jämäkästi syystä riippumatta, ei edes kevoilla pidä sallia mitä hyvänsä. Valitettavasti kaikki ei osaa ja pysty, vaan tartutaan pulloon ja kohdistetaan viha&pettymys sinne mihin on helpointa eli johinkin huono-osaiseen, jopa oman lapseen.
lajijasuris... saatetaan luistaa jo jostain sovituista jutuista, jos ei vain huvita, mutta syy voidaan surutta valehdella. On jopa suoraan myönnetty, että noin tehdään ja voi tehdä ts. kaverille tai sukulaiselle voi valehdella ettei jaksa jos ei pakko ym. mutta esim. lääkärille täytyy mennä ku on virallinen ja tulee sakkomaksu - hienoa kun sentään myönnetään mutta 😡
Ei ole ihme, jos on sosiaalisia ongelmia, jos ei ymmärrä tai välitä mikä tossa väärin!
Mullakin ollu jotain sovittuja aikoja ja luvattu kuskiksi, mutta saatetaan ilmottaa sillon, kun pitäs mennä ettei oikein jaksa ja kerran oli metsässä tuntia ennen!, ja sitte kehdataan vielä tarjota itseensä, jos mä sanon meneväni taksilla jatkossa. Kyllä pitää pystyä pitään sovitut aikataulut 5-10 min. haarukassa, se on vain asennekysymys.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... saatetaan luistaa jo jostain sovituista jutuista, jos ei vain huvita, mutta syy voidaan surutta valehdella. On jopa suoraan myönnetty, että noin tehdään ja voi tehdä ts. kaverille tai sukulaiselle voi valehdella ettei jaksa jos ei pakko ym. mutta esim. lääkärille täytyy mennä ku on virallinen ja tulee sakkomaksu - hienoa kun sentään myönnetään mutta 😡
Ei ole ihme, jos on sosiaalisia ongelmia, jos ei ymmärrä tai välitä mikä tossa väärin!
Mullakin ollu jotain sovittuja aikoja ja luvattu kuskiksi, mutta saatetaan ilmottaa sillon, kun pitäs mennä ettei oikein jaksa ja kerran oli metsässä tuntia ennen!, ja sitte kehdataan vielä tarjota itseensä, jos mä sanon meneväni taksilla jatkossa. Kyllä pitää pystyä pitään sovitut aikataulut 5-10 min. haarukassa, se on vain asennekysymys.
lajijasurisJa tänään taas väännettiin juttu koskeen huonoa aasinsiltaa käyttäen hänen omaansa! Enkä meinannu edes ymmärtää mitä tarkotti eli miks munlaiselta puupäältä kannattaa mitään kysellä, jos en edes ymmärrä mitä kysytään! Sitte oli myös turhaa nillitystä 10 v. älytelkkarin ilm. käyttöjärjestelmän tuen loppumisesta ts. uusi on hänen hommattava, mutta sitä pitää jahkata pähkätä nillittää turhanpäiten. Menis vaan kauppaan ku rahaa on, ärsyttää köyhänä tollanen kitinä 😠 Ajelutti ympäri kaupunkia että sai jauhaa omia juttuja, voi prkle!
Kerroin taas kun olen 3-kertainen aivovammainen, avh,selkävikainen, elektolyytit, dystymia, kolmiolääkkeet niin väsyttää ja uuvuttaa välillä rankasti puhuminen ja jankkaus varsinkin, ja en meinaa ymmärtää. Meiluummin sitten tekisin jotain mistä on oikeesti hyötyä myös laajemmin ja saisi rahaa, kuten talousalan konsultointia, kun tähän sentään on todettua osaamista ja siksi on helpompi ymmärtää ja puhua siitä. Ei semmoset turhat vatvomiset ja ähkysyömiset ole sitä mitä haluan nyt - tarjois edes sit syömiset ja juomiset. Ei voi vaihtaa mun aiheisiin, kun toinen ei taas ymmärrä. Taitaa olla joku kevaautistinarsisti niinku äitinsäkin, kun ei välitä eikä halua ymmärtää toisen ongelmia ollenkaan eikä mm. ymmärrä käyttää myös Googlea ainakaan tarpeeksi eikä aina kysyä multa ikäänkuin olisin joku tietopankki.
lajijasuris
- Anonyymi
Nasse nasse vaikka voissa paistas
- Anonyymi
Narsistin taustalta voi löytyä neurologinen häiriö, Niin ettei ne sitä pahuuttaan tee mitä sitten tekevätkin.
Narsistisuus ei ole mielenhäiriöiden pahinta sorttia.- Anonyymi
Neurologinen häiriö on neurologinen häiriö ja persoonallisuushäiriö on personallisuushäiriö. Kaipa nuo molemmat voivat osua joskus samaan henkilöönkin.
Narsistinen käytös voi johtua neurologisesta häiriöstä. alkoholismista tms., mutta se on eri asia kuin persoonallisuushäiriö. Persoonallisuushäiriöinen aiheuttaa pahaa myös hyvin tietäen mitä on aiheuttamassa. Persoonallisuushäiriöinen saattaa hyvin suunnitelmallisestikin tehdä pahaa, heitä päätyy paljon vankilaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703303
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581142
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125