Minkälainen Jurmalan hiekkaranta ?

Katriina

Onkohan Jurmalan ranta samanlainen kuin Pärnun ranta. Viime kesänä olimme Pärnussa ja pitkälle, pitkälle piti mennä, että oli edes puolisääreen. No lapsillehan se oli hyvä, muttei tarvitsisi ihan niin matala sentään olla, että aikuinenkin pystyisi uimaan. Kertokaa siellä käyneet!

6

2248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynnyt

Muuten samanlainen mut isompi,paljon isompi,rantaa on kait yli 30km,siisti,ei roskan roskaa ja kaikenlaisia palveluita löytyy.

• lämmintä ?

Mihin aikaan kesästä olit ? Tykkään uida vain aika lämpimässä vedessä, mielellään 20 astetta ja yli. Olen katsellut, että isommissa hotelleissa on kyllä uima-altaitakin, mutta mieluummin asuisin jossakin pienemmässä hotellissa tai B&B:ssä tai huoneistosas ja uisin meressä, jos se vaan olisi tarpeeksi lämmintä

• sue

olin viime elokuussa jurmalassa.silloin ilma 27 ja vesi yli 20.hiekkaranta on pärnun tapainen, mutta hiekka on hienompaa eli ei tartu pahemmin ihoon vaan varisee pois. ei mun mielestä tarvinnut kauaksi kävellä, kun pääsi uimaan kunnolla.
      pidän itse enemmän jurmalan rannasta. jo itsessään jurmala on ihana paikka. kävin myös pärnussa samalla matkalla.

• paikka

Mekin olimme Jurmalassa 8/04 ja totesimme, että kyllä kannattaa se 2-3 tuntia ajaa Pärnusta - kyllä Jurmala on mielestäni Pärnua niin paljon laajempi ja parempi ranta palveluineen ja tunnelmaltaan.

Vedenlämpö, suhteessa saman lahden rannalla olevaan Pärnuun, riippuu tuulen suunnasta. Jurmalassa on mahdollista siis myös hienoihin aurinkolaskukokemuksiin. Aurinko laskee paremmin "mereen" kuin Pärnussa. Siten illat ovat lämpimiä. Päivällä aurinko taasen paistaa "mantereelta" kun taas Pärnussa mereltä... Muistaakseni siis väki otti Jurmalassa päivällä mollikka kuula merelle päin loikoillen... Kunta ranta on n. 32 km pitkä ei se ole niin ruuhkaista kuin Pärnussa.

Liikaa ei voi korostaa Pärnun rantahuviloiden arkkitehtuurin eroa Pärnuun. On se tyylikäs ja siisti paikka.

Kyllähän Jurmalassakin piti kahlata pitkälle että pääsi uimasyvyteen mutta matka oli kuitenkin selvästi lyhempi kuin Pärnussa - ainakin 1/3-osa lyhempi kahlaaminen.

• luultavasti kesällä

Kiitos tiedoista!! Mekin olemme suunitelleet viikon kylppäri tai hotelli lomaa kesälle Jurmalaan.
        Siellä kuulemma avautuu ihan uusi kylpylä Jurmala-Spa.
        Harmi vaan kun ei ole vielä edes kuvia kyseisestä kylpylästä. Sinne ehkä mennään.

• Laura

Kannattaa käydä Jurmalan rannalla. Siellä on kaunista ja vesi on heinä- ja elokuussa usein yli 20 asteista. Aurinko myös ruskettaa mielestäni hyvin. Rannat ovat siistissä kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe