bannerit ja niiden "erottelu"

Anonyymi

mulla on joitain bannereita päällekkäin tarkoitus laittaa ja olen nyt tehnyt itse pari banneria, jotka uppasin omalle kotisivutilalle. kokeilin kotisivutilan omalla html-editorilla laittaa päällekkän, niin miten tai millä koodilla saisi bannereiden väliin väliä? etteivät ole yhtä ja samaa kaikki? yritin liikutella, mutta ei onnistu. taitaa toi kotisivutilan oma html-editori olla aika huono, olisiko mitään ilmaista ja helppokäyttöistä editoria?

2

<50

Vastaukset

• Jos tarkoitat päällekkäin sitä että ne ovat peräkkäin mutta selvästi toisistaan erillään, niin yksinkertaisin on lisätä ekan bannerin jälkeen

<br /><br />

ja sitten vasta toinen banneri.

• Ilmaista ja hyvää editoria ei ole olemassakaan. Tärkeä ominaisuus editorin valinnassa on se että kun tallennat sivusi niin voit määrittää sivusi näin:
      Encoding = UTF-8 without BOM
      Näin vältät jatkossa massiiviset ongelmat ja murheet oudoista merkeistä vaikkapa skandien (å/ä/ö) kohdissa.

Jos ajattelit rakentaa sivuja pitemmän aikaa, niin kannattaa panostaa ohjelmaan vaikka siitä vähän lisenssimaksua kertaluontoisesti maksamalla. Ongelmat vähenee, kirjoittaminen helpottuu.

SEISKA.FI

• Vain elämää -tähdet valmistautuvat viimeisiin kuvaushetkiin: some täynnä tanssia, temppuilua ja tunteita!
    • Entisten työntekijöiden karut paljastukset tuhosivat Ellen DeGeneresin uran? Suositun talk show&#039;n lakkauttamista harkitaan!
    • Jura Miettinen voitti Markus Kuotesahon romutransu-kilpailun – avovaimo loihti kisameikin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maskisuositus tulee tällä viikolla

Alatko käyttämään maskia kun liikut julkisilla paikoilla? Kyseessä on siis suositus, ei pakko.
      Maailman menoa
      193
      2622
    2. Sofia on 2 viikkoa Hangossa Stefun kanssa

Kertoi ig. Mihis Isbe? Martina ei tytöstä huolehdi. Isbe ollut vain Hangossa Stefun suvulla. Vai hoitaako myös Sofia Isbeä Hangossa? Maralla ei ole
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      2349
    3. Torppa sairaalaan

Kas kas..oliko ullatus, että taas tapahtuu..
      57
      1210