Sytytystulpat

Anonyymi

Mitä mieltä onko championin tulpat hyvät -98 626 1.8 mazdaan? Boscheja en laita.Hinnat on tulpille kalliit mihin on tottunut niin tilasin netistä.Bocheista ei ole hyviä kokemuksia japsi autoista kun ostanut japsin millon niin boschit löytynyt niin merkki on vaihtunut tulpissa samoin tein.Kellä ollu kyseisen matukka 1.8 niin onko monella kylmänä pölläyttänyt savut kun käynnistänyt auton?

8

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tulpat ei enä auta kun motor on paskana ja syö öljyä🤪🤪🤪🤪🤪😭😭😭

• Anonyymi

Vaihdan kun ei mitään tietoa koska vaihdettu viimeksi.Ajetaan sinne asti kun sanoo työsopimuksen irti...

• Anonyymi

Käyttöopas auttaa paljon, boschit on ihan hyvin toiminnut näissä japsipeleissä. Saksasta saa edullisesti osia n. viikon toimitusajalla kuten Autodoc.

• Anonyymi

Japanilaisissa autoissa yleensä käytetään NGK,n tulppia

• Anonyymi

Juu kyllä tai denso.en rupea 50€ euroa maksaa tulpista yhteensä densoista.

• Anonyymi

Latviasta tuli osat postiin.kuluineen 60.42€.sisälsi jarrukengät (lpr) ja niitten asennusosat,takajarrusylinterit taakse molemmin puolen (lpr) ja sai nyt kelvata noi championin tulpat 4kpl kun se kone ei oo enää tikissään ja ei tiijä koska leviää.ajettu kohta 410tkm.

• Anonyymi

Robert Bosch värkkää huonoja tulppia!

• Anonyymi

50 vuotta olin autohommissa ja aina on ollut kiistelyä mikä tulppamerkki mihinkin autoon. Mistä se moottori tietää mitä tulpan kyljessä lukee?
      Tulppaan vaikuttavat suureet ovat lämpö, paine, ennekko, jännite ja mihin seossuhteeseen moottori on säädetty/ohjelmoitu.
      Kaikkein tärkein tulpan valinnassa on laittaa oikean lämpöarvon omaava tulppa ja tarvitseeko resistor-tulpan.
      Lämpöarvot ym. suureet tulpan valintaan löytyy omistajan käsikirjasta. Kun käyttää yleisimpiä tulppamerkkejä, ollaan turvallisilla vesillä.
      Kopiointi autojen varaosissa on lisääntynyt. Myydään paskaosia laatumerkin nimellä. Esimerkiksi jokunen vuosi sitten myytiin laatuöljyn nimellä jotain aivan muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe