eikä varmaan kaukana ole koneiden sulkemiset lähivuosina. Samanlainen tilanne on kuulemma myös Kymin tehtaalla, ei hyvältä näytä Kouvolan kannalta tälläiset uutiset. Ja paperimiehille näistä lällättäville suosittelisin miettimään mitä seurauksia näillä on koko paikkakunnalle, käykää kysymässä vaikka Myllykoskelaisille mitä vaikutuksia on tehtaan sulkemisella ollut koko alueelle, niin ja miettikää mitä nämä tarkoittavat Kouvolan taloudelle.
https://yle.fi/uutiset/3-10963381?origin=rss
Storalla jättimäiset lomautukset
6
63
Vastaukset
- Anonyymi
Jep. Ja jos normi kuvio toistuu taas niin ensin ollaan lomautettuna em. Aika jonka jälkeen todetaan ettei markkinatilanne ole kehittynyt toivottuun suuntaan eikä lomautuksilla ole saavutettu toivottuja säästöjä. Lopun voi sitten jo arvata...
- Anonyymi
loppu on se että paperimiehet palaavat lomautukselta hyväpalkkaisiin töihinsä
- Anonyymi
UPM ilmoitti tänään koneen lopettamisen Raumalta, Kuusankosken toinen kone on seuraava. Nuo lopetettavien työpaikkojen määrän voi kertoa aina 2-3 niin saadaan se todellinen vaikutus paikkakuntaan. Ja nuo niitä hyväpalkkaisia töitä mistä maksetaan kunnolla verojakin, pienipalkkaiset ei tätä kaupunkia elätä.
- Anonyymi
Tuo olisi kyllä mielenkiintoinen tilanne toteutuessaan. Kaupungin säästöt ihan tapissa ja investoinnit jäissä -ja ei muuta kuin lisää höyläämään säästöjä jokapuolelta kun verotulot pienenisivät miljoonilla euroilla.
- Anonyymi
Don´t worry. Marita Toikka rakentaa radan Helsinkiin, sinne kaikki menneet on.
- Anonyymi
Be Happy. Hän kysyy neuvoa maksulliselta "konsultilta" mitä pitäisi tehdä, koska ei haluta missään tapauksessa, että katastrofi Kouvolan alasajosta henkilöityisi päättävillä palleilla oleviin henkilöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374