Kiitos Naomille jälleen työkykynen

Anonyymi

Mulla on takana rankka vuosia jatkunut työpaikkakiusaaminen joka sai alun kun työmaalle tuli nainen joka ei vaan ilmeisesti tykännyt mun naamasta. vähitellen kun muita meni siihen mukaan tuli niin kovia oireita etten pystyny meneen töihin enää. hain saikkua ja alkoi kuntoutus. En halunnu alkaa mitään mömmöjä vetään niin löysin sitten sattumien kautta ennustaja Naomin luokse reikihoitoon ja se oli kyllä mulle ihan pelastus. ekalla kerralla en jaksanu edes oikeeen puhaua mitään ja mulla oli hengenahdistusta ja kaulalla ihottumaa ja vatta ihan sekasin ja vaikka mitä. Vähitellen kun olin jotain kolmatta kertaa Naomilla käyny aloin huomata että vointi alko parantua. Ekalla kerralla olin aika epäileväinen mutta naomin käsistä tuli sellasta jännää lämpöö keholle ja tuntu ihme kihelmöintiä jaloissa asti. Naomi on tosi ihana että jaksoi kuunnella kun sitten aloin puhua mun pahasta olosta tuntu että loppua ei tule ja välistä vaan itkin ja itkin. Ensin alko se ahistus helpottaan ja sitten hävis ihottuma. Naomi anto mulle ruokavaliooon ohjestusta jota aloin noudattaan ja sitten rauhottu vatsaki vähitellen. Hoitojen jälkeen muistan että olisin vaan nukkunu vaikka miten kauan. Siitä on nyt kaksi vuotta ja olen vieläki käyny sillon tällön kun siltä tuntuu. Alotin yhdessä työpaikassa kun saikku loppu mutta ei pystynyt ja sitten olin jonku aikaa työttömänä. Kesällä menin töihin ja ensi jännitti hirveesti mutyta työkaverit on ollu tosi ihania ja työkin ihan jees.

3

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella kauheeta miten ilkeitä ihmiset voi olla! olen kanssa Naomilla käynyt reikihoidossa kun mulla on ollut astmaattisia oireita>> herkistyin kun asuin sellasessa asunnossa missä oli ollut vesivahinko mutta onneksi päästiin sieltä ajoissa muuttamaan >>On Naomi tehnyt mulle muutaman kerran kasvohoidonkin kun mun iho on tosi atooppinen ja sieltä tarttui mukaan ihan mielettömän tehokas kasvovoide joita on nyt jo ties miten mones menossa>> Laittoi mulle sitä hoidon lopuksi ja se tuoksu niin ihkulle että ostin itelleni samantien. Katsoin yhtä mun valokuvaa parin vuoden takaa ja olen siis oikeasti nyt paljon nuoremman näköinen kun sillon ja ihossa ei merkkiäkään mistään atooppisista läiskistä. Mun
      siskokin ihmetteli että mitä oikein käytän.

• Anonyymi

Miten tuo reiki astmaan tehoaa, että oletko huomannu voinnissa muutosta. Sillä kysyn kun mulla vähän samanlainen tilanne.

• Anonyymi

Luin tuon jo syksyllä mutta nyt vasta oli voimia mennä. Kyllä oli elähdyttävää ja voimaannuttavaa käynti Naomilla. En olis kuunaan uskonut että yksi käynti voi tehdä niin erilaiseks olon. Rankka ero takana ja vuosia kestänyt paha olo ja vääntö sen eron kansa vei voimat niin että kun eron aikoin kuukausia valvoin, nukuin vaan muutaman tunnin yöunia nii se vei unirytmin ihan sekasin. Meen Naomille vielä uudestaan, on todella voima hällä käsisänsä. En jaksanu edes mitään puhua mutta ensmäsen kerran pitkiin aikoin nukuin! melki kellon ympäri. Kyllä voin suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2224
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      23
      874
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      821
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      117
      816
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      743
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe