Kiitos Naomille jälleen työkykynen

Anonyymi

Mulla on takana rankka vuosia jatkunut työpaikkakiusaaminen joka sai alun kun työmaalle tuli nainen joka ei vaan ilmeisesti tykännyt mun naamasta. vähitellen kun muita meni siihen mukaan tuli niin kovia oireita etten pystyny meneen töihin enää. hain saikkua ja alkoi kuntoutus. En halunnu alkaa mitään mömmöjä vetään niin löysin sitten sattumien kautta ennustaja Naomin luokse reikihoitoon ja se oli kyllä mulle ihan pelastus. ekalla kerralla en jaksanu edes oikeeen puhaua mitään ja mulla oli hengenahdistusta ja kaulalla ihottumaa ja vatta ihan sekasin ja vaikka mitä. Vähitellen kun olin jotain kolmatta kertaa Naomilla käyny aloin huomata että vointi alko parantua. Ekalla kerralla olin aika epäileväinen mutta naomin käsistä tuli sellasta jännää lämpöö keholle ja tuntu ihme kihelmöintiä jaloissa asti. Naomi on tosi ihana että jaksoi kuunnella kun sitten aloin puhua mun pahasta olosta tuntu että loppua ei tule ja välistä vaan itkin ja itkin. Ensin alko se ahistus helpottaan ja sitten hävis ihottuma. Naomi anto mulle ruokavaliooon ohjestusta jota aloin noudattaan ja sitten rauhottu vatsaki vähitellen. Hoitojen jälkeen muistan että olisin vaan nukkunu vaikka miten kauan. Siitä on nyt kaksi vuotta ja olen vieläki käyny sillon tällön kun siltä tuntuu. Alotin yhdessä työpaikassa kun saikku loppu mutta ei pystynyt ja sitten olin jonku aikaa työttömänä. Kesällä menin töihin ja ensi jännitti hirveesti mutyta työkaverit on ollu tosi ihania ja työkin ihan jees.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todella kauheeta miten ilkeitä ihmiset voi olla! olen kanssa Naomilla käynyt reikihoidossa kun mulla on ollut astmaattisia oireita>> herkistyin kun asuin sellasessa asunnossa missä oli ollut vesivahinko mutta onneksi päästiin sieltä ajoissa muuttamaan >>On Naomi tehnyt mulle muutaman kerran kasvohoidonkin kun mun iho on tosi atooppinen ja sieltä tarttui mukaan ihan mielettömän tehokas kasvovoide joita on nyt jo ties miten mones menossa>> Laittoi mulle sitä hoidon lopuksi ja se tuoksu niin ihkulle että ostin itelleni samantien. Katsoin yhtä mun valokuvaa parin vuoden takaa ja olen siis oikeasti nyt paljon nuoremman näköinen kun sillon ja ihossa ei merkkiäkään mistään atooppisista läiskistä. Mun
      siskokin ihmetteli että mitä oikein käytän.

    • Anonyymi

      Miten tuo reiki astmaan tehoaa, että oletko huomannu voinnissa muutosta. Sillä kysyn kun mulla vähän samanlainen tilanne.

    • Anonyymi

      Luin tuon jo syksyllä mutta nyt vasta oli voimia mennä. Kyllä oli elähdyttävää ja voimaannuttavaa käynti Naomilla. En olis kuunaan uskonut että yksi käynti voi tehdä niin erilaiseks olon. Rankka ero takana ja vuosia kestänyt paha olo ja vääntö sen eron kansa vei voimat niin että kun eron aikoin kuukausia valvoin, nukuin vaan muutaman tunnin yöunia nii se vei unirytmin ihan sekasin. Meen Naomille vielä uudestaan, on todella voima hällä käsisänsä. En jaksanu edes mitään puhua mutta ensmäsen kerran pitkiin aikoin nukuin! melki kellon ympäri. Kyllä voin suositella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe