No ei ole vielä alkanut,mutta alkavaa ruskaa on nähtävissä jo tälläkin sektorilla!
Onkohan toi luontoäiti nyt saanut tarpeekseen saasteista ja niistä päästöistä,kun niin villisti riehuu Bahamalla ja Japaniakin taifuuni runnellut?
Olemmeko turmelleet liikakansoitetun planeetamme ja nyt on maksun aika?
Telluksemme voi todella huonosti?
Teollisuusmaat kuten Kiina,Intia ja USA kuluttavat maapallon energiavaroja eniten?
Pieni Suomi yritää laitaa kapuloita rattaisiin? Minä en enää saa pissiä pihalle marjapensaanjuurelle,vaan jätökseeni menee VC pönttöön ja jätekuljetus kuljettaa sen maatumaan parinkymmenenkilsan päähän.
No se on tätä,että ne kanankakat,joilla yritän kasvattaa biodynaamisesti persijaa ostan kaupasta,aika siistiä??
Sykyn pysähdyttävä väriloisto!
12
<50
Vastaukset
Ensikuussa järvi-suomessa väriloistoa, kaupukiasunto melkein saimaan rannassa.
Kesämökki Puumalassa, onneksi päämökki niin kaukana rannasta ettei tarvitse lainmukaisia jätesäiliöitä, ei silti kun on kantovesi ulkohuusi, likaämpäri kipataan kompostiläjään ei huolta paskalaista, jätemaksu on silti, pieni ?Kiitos Pertikki!
Minua aikoinaan kusetti kunnan rakennusmestari.
Hän asetti kyseenalaiseksi asuntovaununi,joka tossa rannassa.
Rakennutin verannan sen eteen ja hän vaati antamansa toimenpideluvalle rakennuslupaa ja kyseli onko siellä tulipesää?
Siis asuntovaunussa?
Kysyin:onko rakennusmestari käynyt koskaan asuntovaunussa,että eihän se ole mikään parakki,se on asuntovaunu.
Senjälkeen hänelle iskostui kysely:voiko sitä vetää?
Kerrottuani,että on siinä vetoaisa ja mitä muuta nyt on jäänyt hämäränpeittoon,jolloin kyllä en voinut olla tulkitsematta,että tyhmyydelläkin ovat rajansa ja lopetin keskustelun??
Syksyn värit eivät tänään silmiä hivele. Lämmin päivä, mutta tasaisen harmaa.
Vaikka pesin aamulla kaksi koneellista pyykkiä ripustin ne ulos kuivamaan ja kävin mökillä ruoanlaitossa ja syömässä sekä raitista ilmaa haukkaamassa tuntuu, että en ole saanut mitään aikaseksi.
Tämä on harmaa luppopäivä, ei ole ideoita, ei inspiraatioita on vain vetelä keho.Sama tunne täällä korppis!
Kyllän hän Pekka Pouta koirineen huitaisi meille jotain säitä,mutta se pouta näkyi vasta iltatietämillä tulevan tälle sektorille?
Kaiketi ne parhaat säät jäivät taas sinne kehäkolmosen sisälle,joten tyytyminen saamaan vain rippeitä bikiinikeleistä?
Jos minä koikkelehtisin puolialastomana rannalla,niin naapuri soittais valkotakkiset paikalle ja mummoa vietäis,kun villisikaa hoitoon??rituliini_38 kirjoitti:
Sama tunne täällä korppis!
Kyllän hän Pekka Pouta koirineen huitaisi meille jotain säitä,mutta se pouta näkyi vasta iltatietämillä tulevan tälle sektorille?
Kaiketi ne parhaat säät jäivät taas sinne kehäkolmosen sisälle,joten tyytyminen saamaan vain rippeitä bikiinikeleistä?
Jos minä koikkelehtisin puolialastomana rannalla,niin naapuri soittais valkotakkiset paikalle ja mummoa vietäis,kun villisikaa hoitoon??Tällaiset mitäänsanomattomat päivät lie hyväksi meikäläiselle, aivot off-tilassa.
Huomiseksi luvattiin aurinkoa ja se kyllä mulle sopii. Saan energiaa ja taas kone käy.
Perjantaina käyn verikokeissa ja tiistaina röntgenkuvassa, olipa taas etsinnässä tuo röntgen sana kun nuo konsonantit eivät suostu minun pääsdäni yhteistyöhön.
En ole ikinä parhaimmillani kun terveystarkastusta pukkaa. Takaraivossa jyllää pelko. No, tulta päin.....- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Sama tunne täällä korppis!
Jos minä koikkelehtisin puolialastomana rannalla,niin naapuri soittais valkotakkiset paikalle ja mummoa vietäis,kun villisikaa hoitoon??Äläs nyt amaliini itseäsi aliarvioi. Olet tosi hyvännäköinen tuossa profiilikuvassasi, varmaan luonnossakin. Sinulle kyllä bikinitkin sopii, samaa ei voi kaikista ranta asukeista sanoa.
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt amaliini itseäsi aliarvioi. Olet tosi hyvännäköinen tuossa profiilikuvassasi, varmaan luonnossakin. Sinulle kyllä bikinitkin sopii, samaa ei voi kaikista ranta asukeista sanoa.
Toi oli päivän paras vitsi? No eihän toi haittaa!
Minulla noi piilolihakset ovat kaiketi ,läppäläppä osiossa.
Olen harrastanut suunnistusta ja kilpahiihtoa ja haluan pitää kroppani kunnossa vieläkin.
Siis kunnossa kaikenikää teemalla etiäpäin ajattelee amakorpikirjailija kirjoitti:
Tällaiset mitäänsanomattomat päivät lie hyväksi meikäläiselle, aivot off-tilassa.
Huomiseksi luvattiin aurinkoa ja se kyllä mulle sopii. Saan energiaa ja taas kone käy.
Perjantaina käyn verikokeissa ja tiistaina röntgenkuvassa, olipa taas etsinnässä tuo röntgen sana kun nuo konsonantit eivät suostu minun pääsdäni yhteistyöhön.
En ole ikinä parhaimmillani kun terveystarkastusta pukkaa. Takaraivossa jyllää pelko. No, tulta päin.....Hyvä korppis!
Aina on toivoa,kun terveyskeskus pitää meitä elävienkijoissa,siis haluavat pitää tietorekisterissään ja haluavat jatkotutkimuksiin?
Minulle tuli kyselyitä seitsemänkymppisiin vielä,mutta sen jälkeen ei ole kyselty,kun näkevät,että se vielä on hengissä kaiketi??
Minäkin tavallaan käyn tolla aurinkoenergialla,olen leijona horoskooppiltani ja voi kuinka toi karjahtelu ja aurinko ovat vain niin mieltäni ylentävä kokonaisuus?
Ajattele korppis,ne aivot joskus ovat todella levontarpeessa?
No minä en jokapäivä edes muistan,mikä on aivojentehtävä?
No ei se mitään,muistan ladata puhelimeni,aivojani lataan täällä amarituliini_38 kirjoitti:
Hyvä korppis!
Aina on toivoa,kun terveyskeskus pitää meitä elävienkijoissa,siis haluavat pitää tietorekisterissään ja haluavat jatkotutkimuksiin?
Minulle tuli kyselyitä seitsemänkymppisiin vielä,mutta sen jälkeen ei ole kyselty,kun näkevät,että se vielä on hengissä kaiketi??
Minäkin tavallaan käyn tolla aurinkoenergialla,olen leijona horoskooppiltani ja voi kuinka toi karjahtelu ja aurinko ovat vain niin mieltäni ylentävä kokonaisuus?
Ajattele korppis,ne aivot joskus ovat todella levontarpeessa?
No minä en jokapäivä edes muistan,mikä on aivojentehtävä?
No ei se mitään,muistan ladata puhelimeni,aivojani lataan täällä amaMinä olen myös "terveeksi todettu" rintasyövän osalta, mutta nyt menen vasemman lisämunuaisen kuvaukseen. Samalla kuvataan vatsani, uskon, että divertikuliitin osalta tasapainoiseksi todetaan. Syöpä matkaa siellä takaraivossa aina.
Joka vuosi käyn verikokeissa. Se antaa turvallisuuden tunteen lähteä matkaan, Veriarvoissani ei ole koskaan ollut mitään poikkeamia.
Leijona taitaa tulla kalenterissa ravun jälkeen.korpikirjailija kirjoitti:
Minä olen myös "terveeksi todettu" rintasyövän osalta, mutta nyt menen vasemman lisämunuaisen kuvaukseen. Samalla kuvataan vatsani, uskon, että divertikuliitin osalta tasapainoiseksi todetaan. Syöpä matkaa siellä takaraivossa aina.
Joka vuosi käyn verikokeissa. Se antaa turvallisuuden tunteen lähteä matkaan, Veriarvoissani ei ole koskaan ollut mitään poikkeamia.
Leijona taitaa tulla kalenterissa ravun jälkeen.Voi minulta on leikattu okasolusyöpä ja vielä kasvoista!
Kun peiliin katson,minua tuijottaa rupsahtanut vanha nainen,jota en aina tunnista tuntevani?
No kintut toimivat ja kaiketi aivotkin,koska omaan kirjoitustaidon.
Tavallaan lataan akkuja,kun pääsen ulos pirtistä,joko veneelle tai metsikköön ja pusikossa olen viihtynyt viimeaikoina,mariaaroniaa on pilvinpimein.
Kunhan se viini kypsyy niin ja valmistuu ,se tuskin jää huomiotta paltatilaalta???
Huomioin aloituksen ja kirjaimen puutoksen?
No minulla toi kaihi kaihertaa,että en tiedä aina näänkö kokonaisuuden,vaiko jäänkö puolitiehen ajatelmissani?
No aman ajatelmat,siis omasta mielestäni ovat niin täyttäkamaa,etten aina edes muista,kuinka aloitukseni alkoi,saati päättyi?
Todella tarvitsin tämän huithapeli-iltani ja tuokioni olla vain ihminen- Anonyymi
Olin rämäkkä ja hakeudun kaiihileikkaukseen. Puolen vuoden kuluttua sitten toinen silmä leikattiin. Kaikkine kuluineen per-öga 150 ekuu.
Silmien vuotaminen ehkä lisääntyi, kuten ennen leikkausta sanoivatkin asian niin menevän. Vaikka näkisin lehtiä lukea ilman lasejakin, silti niitä käytän.
Hankin lasit Spektsaversilta, kalliit yli klmensadan euron lasit. Mut sain kahet lasit samaan hintaan. Oikein ne sään kääntymisen syksyiseksi ennustivat. Ei pärjä enää T-paita päällä ulkona. Tuli tosi äkkiäännös.
Hyvää syksyä Ama! toivoo konnevetinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773