En saa koskaan naista ja se johtuu mun henkisistä ominaisuuksista

Anonyymi

Joihin en voi itse juurikaan vaikuttaa. Kun tämän tajuaa niin putoaa viimeinenkin pohja elämältä ja masentuu entistä pahemmin. Näin se vaan menee.

AhdistunutMies

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko lesta? Mene mielenterveys-alalle töihin,sieltä löytyy heila sinullekin varmasti.

      • Anonyymi

        En ole lesta tai muutenkaan uskovainen.

        AhdistunutMies


    • Anonyymi

      Ajattelin joskus ihan samalla tavalla useita vuosia, mutta niin vaan elämä toi naisen. Se, että nainen ei ollut elämässä puolta vuotta pidempään, ei haitannut. Kokemus oli sekin.

      Kerran eräs viisas mies kertoi, että siinä vaiheessa kun ymmärtää sen, että kaikille asioille voi tehdä jotain, elämä muuttuu paljon helpommaksi.

      Jos joku ois mulle kertonut ton joskus niin en ois kuunnellut. Mutta näin jälkikäteen kun on ikää tullut lisää niin ymmärtää, että näinhän se on.

    • Anonyymi

      Sinulle lohdutukseksi: kodittomista, alkoholisoituneista ja/tai huumeriippuvaisista miehistä 61 % on keski-ikään mennessä lapsia. Suurin osa heistä on käynyt vankilassa ja huomattavalla osalla on huostaanottotausta. Yhteiskunnan kaikkein huono-osaisimmista miehistä onnistuu elämänsä aikana lisääntymään jopa enemmistö. Miksi sinä et siihen kykenisi, jos haluat?

      • Anonyymi

        En oikeastaan halua lisääntyä mutta kumppani tai ainakin seksi olis tärkeää.

        AhdistunutMies


      • Anonyymi

        Ryhdy harrastamaan jotain! Naisia löytyy erilaisilla kursseilla. Jos istut kotoa, ei mitään tapahdu.


    • Anonyymi

      Aloittaja on meemitrolli. Lynkkaukseen.

      • Anonyymi

        Mikä ihmeen meemitrolli? Ikinä kuullukkaan.

        AhdistunutMies


    • Anonyymi

      Aloittajaa voin lohduttaa et sulla ainakin valinnan varaa löytää. Näin homona ei tarvitse haaveille moisesta. Ja näin mt-ongelmaisena ei tarvitse mistään muustakaan. 29v. kärsimystä on pitkä aika. Kyllä sä vielä jonkun löydät. Ei ne naiset maailamsta lopu.

      • Anonyymi

        Luulis että homona olis helpompi löytää seuraa itselleen kun on se tietty kohderyhmä tai näin ainakin olen kuvitellut.

        Joo no mielenterveysongelmista olen itsekkin kärsinyt koko nuoruuteni eli lähes puolet elämästäni että ei tässä oikein mitään toivoa ole. Tuskin kukaan nainen haluaa mielenterveysongelmaista, työtöntä, melko lyhyttä ja aika ruman puoleista miestä.

        AhdistunutMies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe