Eli siis haluaisin nyt tietää että onko se laissa rikos esim kotirauhanrikkominen jos menen miesystäväni asunnolle omilla avaimilla sisälle? Tilanne on siis se että hän on itse mulle avaimet sinne antanut mutta silti epäröin käyttää niitä. Miehelleni olen viestittänyt että olisin tulossa käymään ja olen yrittänyt soittaakkin mutta ei ole koko päivänä vastannut mitään, tai aamulla viimeksi vastasi viestiin. Mun pitäis päästä tarkistamaan ettei hänelle ole vaan sattunut mitään. Tässä on hänelle tapahtunut aika vakavia asioita viimeaikoina niin siksi olisi syytä epäillä ettei kaikki ole kunnossa, joten haluaisin tietää että onko se oikeutettua mennä toisen asuntoon, kun asunnonhaltija on kuitenki avaimensa minulle antanut. Hätäkeskukseen en viitsi soittaa ja pyytää paikalle kun en ole varma onko edes sattunut mitään. Mutta kiitos vastauksista jo etukäteen!
Oikeuksia mennä kumppanin asuntoon.
Anonyymi
2
120
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa tilanteessa en kyllä täältä kyselisi ohjeita vaan menisin katsomaan ettei ole hätää, sitä varten on avaimet...
- Anonyymi
Kaikenlaisia uusavuttomia niitä onkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181