Oikeuksia mennä kumppanin asuntoon.

Anonyymi

Eli siis haluaisin nyt tietää että onko se laissa rikos esim kotirauhanrikkominen jos menen miesystäväni asunnolle omilla avaimilla sisälle? Tilanne on siis se että hän on itse mulle avaimet sinne antanut mutta silti epäröin käyttää niitä. Miehelleni olen viestittänyt että olisin tulossa käymään ja olen yrittänyt soittaakkin mutta ei ole koko päivänä vastannut mitään, tai aamulla viimeksi vastasi viestiin. Mun pitäis päästä tarkistamaan ettei hänelle ole vaan sattunut mitään. Tässä on hänelle tapahtunut aika vakavia asioita viimeaikoina niin siksi olisi syytä epäillä ettei kaikki ole kunnossa, joten haluaisin tietää että onko se oikeutettua mennä toisen asuntoon, kun asunnonhaltija on kuitenki avaimensa minulle antanut. Hätäkeskukseen en viitsi soittaa ja pyytää paikalle kun en ole varma onko edes sattunut mitään. Mutta kiitos vastauksista jo etukäteen!

2

<50

Vastaukset

• Tuossa tilanteessa en kyllä täältä kyselisi ohjeita vaan menisin katsomaan ettei ole hätää, sitä varten on avaimet...

• Kaikenlaisia uusavuttomia niitä onkin!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      254
      6776
    2. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      174
      6459