Eli siis haluaisin nyt tietää että onko se laissa rikos esim kotirauhanrikkominen jos menen miesystäväni asunnolle omilla avaimilla sisälle? Tilanne on siis se että hän on itse mulle avaimet sinne antanut mutta silti epäröin käyttää niitä. Miehelleni olen viestittänyt että olisin tulossa käymään ja olen yrittänyt soittaakkin mutta ei ole koko päivänä vastannut mitään, tai aamulla viimeksi vastasi viestiin. Mun pitäis päästä tarkistamaan ettei hänelle ole vaan sattunut mitään. Tässä on hänelle tapahtunut aika vakavia asioita viimeaikoina niin siksi olisi syytä epäillä ettei kaikki ole kunnossa, joten haluaisin tietää että onko se oikeutettua mennä toisen asuntoon, kun asunnonhaltija on kuitenki avaimensa minulle antanut. Hätäkeskukseen en viitsi soittaa ja pyytää paikalle kun en ole varma onko edes sattunut mitään. Mutta kiitos vastauksista jo etukäteen!
Oikeuksia mennä kumppanin asuntoon.
Anonyymi
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa tilanteessa en kyllä täältä kyselisi ohjeita vaan menisin katsomaan ettei ole hätää, sitä varten on avaimet...
- Anonyymi
Kaikenlaisia uusavuttomia niitä onkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818