Hän tyrmäsi minut alkuerissä

Anonyymi

Nolottaa aivan tai ainakin silloin nolottaisi jos hän saisi tietää, kuinka lääpällään olen häneen. On tullut kyllä sellainen täystyrmäys hänen taholtaan, että lukua otetaan ja pitkään. Koko loppuelämäni en voi elää normaalisti, koska lyönti on osunyt sydämen kohdalle. Kait jokin repeämä siellä on kun niin viiltää. Jokin nätti tapa pitäisi keksiä miten kertoa törmäilystämme omalta kannaltani, mutta se on kyllä hurjaa kuultavaa. Hänen herkät korvansa eivät taida kestää kuulla, hieno ihminen kun on.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä tilanne ei loppujen lopuksi oo niin paha kuin susta nyt tuntuu.

      • Anonyymi

        Toivotaan ettei ole. Jospa aika näyttää, vaikka sitäkin menee joka tapauksessa aivan liikaa. Kun on tyrmässä, niin on toimintakyvytön.


    • Anonyymi

      Hanki selkäranka! Ei se tilanne sillä parane että täällä palstalla tunteistasi puhut. Puhu sille kohteelle!

      • Anonyymi

        Tunteiden purku varmasti helpottaa. Ja ehkä kun asiaa on pohtinut sanoin, osaa sen myös sille rakkaalle kertoa paremmin.


    • Anonyymi

      Ehkä hiippaläppävuoto? Kyllä näillä korvilla kaikkea on jo kuultu, , voin suodattaa osan pois kuin veden hanhen selästä.

      • Anonyymi

        Niin ja milloin ne välierät alkaa? Kestiväthän alkuerätkin jo, no tovin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja milloin ne välierät alkaa? Kestiväthän alkuerätkin jo, no tovin.

        Välieriin taitaa olla vielä pieni ikuisuus.


    • Anonyymi

      Ajoituksesi oli huono. Lähesty häntä vielä. Saattaa kaduttaa, saatat pyöriä hänen mielessään

    • Anonyymi

      Kuka sut on tyrmännyt?

    • Anonyymi

      No jos olet yhtään fiksu ja omaat itsesuojevaistoa niin et varmaan lähde välieriin, tai jos haluat varmistaa oikein urakalla omaa tapioosi, niin mene ja kestä se toinenkin tyrmäys. Älä itke sitten palstalla, ei voi sanoa "silmät umpeen", kun nehän on jo ummessa tyrmäyksen jälkeen, mutta jos haluat varmistaa aivokuolleisuuttasi, niin hakeudu vaikka loppuotteluun.

      Älykäs selviää siitä, mihin viisas ei edes joudu!

    • Anonyymi

      Minulle ei ole tulossa parisuhdetta. Nussikaa keskenään.

      Oikeudenkaaressa aikanaan sekä ihmisoikeustuomioistuimessa.

      T h r j

    • Anonyymi

      Kerro jotain tyrmääjästäsi? Mies vai nainen?

    • Anonyymi

      Saatoin itse kans aikanaan olla tuollainen täystyrmääjä.
      Kun oon niin ujo välillä noissa lähestymistilanteissa ja mies osui aika yllättäen eteen, niin en vaan osannut sanoa mitään. Siis yhtään mitään! 😂
      No siitä karkuun ja sit jälkeenpäin iski ihmetys, että mitähän hittoa mä just tein.
      No tilanne oli ja meni, mut harmittaa, et toinen varmaan sai sen kuvan ettei mua kiinnosta yhtään.
      Kiinnosti kyllä.

      Eli kaikki ei ole sitä miltä Ekana näyttää. Koita keksiä toinen keino lähestyä tai kertoa fiiliksistä, se saattaa kannattaa 😊

      • Anonyymi

        Sellaista se on. Ja sitten kun väkisin saa väännettyä jotain juttua, niin suusta tulee hölmöjä möläytyksiä 😁
        Mutta minkäs teet, mies on niiiiin ihana, että aivoissa on aina oikosulku hänen lähellään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe