Olen käytellyt jonkun aikaa uudempaa käyttistä ja keräillyt sen Firefoxiin kirjanmerkkejä. Nyt aion lähettää vanhan käyttöjärjestelmän bittitaivaaseen, mutta tarkoitus on toki siirtää siitä dokumentit tähän uuteen.
Mutta mikähän tapa olisi paras yhdistää vanhan ja uuden Firefoxin kirjanmerkit, koska siellä on jonkun verran samojakin? Eihän ne tuplat varmaan välttämättä edes haittaa, mutta toisaalta ovat turhiakin.
Firefoxin kirjanmerkkien yhdistäminen
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kysymästä! Ihan kuukkelilla löytyy vastauksia arkisiin ongelmiin:
https://support.mozilla.org/en-US/questions/899665
On jopa ohjeistus lisäosasta millä saat mahdolliset duplikaatit poistettua. - Anonyymi
Kyllä ne tuplat haitta. Minulla on satoja kirjainmerkkejä ja kaikista vanhoista tupltat. Kun poistat jollain virittimellä tuplat niin hävisi alkuperäisetkin samatein. Todella järkevä firefox!
- Anonyymi
Ihan samat kokemukset on Ubuntulla. Ei kannata käyttää noita poisto-ohjelmia jos aikoo edes jotain pitää tallella.
Käsitöinä yksitellen olen niitä aikojen saatossa poistellut.
Onko jollain jotain järkevämpää ohjetta?
- Anonyymi
Firefoxissa saa kopion /turvakopion siististi kirjan merkeistä.
Helpoin selain sillä saralla.- Anonyymi
Ihan hyvinhän sen saa. Kysymyshän onkin siitä kuinka helpoimmin poistat ne tuplat.
Jos sulla on alle 10 kirjanmerkkiä, niin eihän siinä tietysti ole ongelmaakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvinhän sen saa. Kysymyshän onkin siitä kuinka helpoimmin poistat ne tuplat.
Jos sulla on alle 10 kirjanmerkkiä, niin eihän siinä tietysti ole ongelmaakaan.Menipä ohjeen antajat hiljaiseksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menipä ohjeen antajat hiljaiseksi!
Jos raukka ei itse osaa hakea ohjeita ja sitten vittuilee ohjeiden anatajalle niin pidä sadat kirjanmerkkisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010380Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523555Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543301- 642875
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2072243- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252033Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221456Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386