Uusi Toyota herättää kiinnostusta

Anonyymi

Eilen kävin hakemassa uuden Toyota Corolla hybridin ja tänään pääsin oikein nauttimaan ajomukavuuden huipentumasta, ajelin neljä tuntia huviajoa ja siten poikkesin lounaalle Varkauden ABC:lle . Valitsin pöydän josta näin parkkipaikalle ja nautin maukkaasti lounaasta , pian viereiseen pöytään tuli porukkaa ja he alkoivat jutella autoista ja yksi heistä huomasi uuden Corollani ja kehui sitä upeaksi ja muutkin alkoivat kehua Corollaa, pieni kulutus, tyylikäs muotoilu, luotettavuus, mukavuus jne. mainittiin. Tuntui todella hyvältä.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet siis työtön ?

      • Anonyymi

        Ei vaan sairaseläkkeelle.


      • Anonyymi

        Tai satuja kirjoitteleva tojota tero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai satuja kirjoitteleva tojota tero.

        Se on palstan vakiotrolli joka yrittää esittää Toyotan omistajat hölmöläisinä vaikka on itse.


    • Anonyymi

      Ja mieletön rengasmelu niinkuin kaikissa uusissa Toyotissa, paitsi Hiluxissa!!

    • Anonyymi

      Onnittelut erinomaisen autovalinnan vuoksi!

      (Tosin aloituksen oli kirjoittanut iki-juttujenkeksijä joka tuskin poistuu koneen äärestä edes ABC.lle kaffelle.)

      • Anonyymi

        Emme ole niin urautuneita kuin monet nuoremmat. Kokoonnumme nykyään TB:llä.


    • Anonyymi

      Kerran tuli yksi kehumaan 2012 mallista avensista että on iso ja tyylikäs auto, melkein kuin bemari. Ihan alcantara-puolinahat.

      • Anonyymi

        Mun Puntoa tultiin kehumaan. Melkein kuin Mersu. Neljä rengasta ja ratti. Hyvää matkaa kääpiö, hän toivtti. Olen kuitenkin 187 cm ja 123 kg. Hassu setä. Ajeli muuten korollalla.


    • Anonyymi

      Saako korollaan kuulonsuojaimet tai vastamelukuulokkeet kaupan päälle?

      Muutenhan se taitaa olla ihan kelpo peli, jos vaan jaksaa sitä pokemon-irvistystä sietää eikä ole yli 170 senttinen.

      • Anonyymi

        Kuulonsuojaimet voit ottaa mukaasi entisestä skootastasia, siitä ryssäntekeleestä. Kaiken lisäksi taidat olla huonoryhtinen 180 senttinen mutta näytät kuitenkin metrimitalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulonsuojaimet voit ottaa mukaasi entisestä skootastasia, siitä ryssäntekeleestä. Kaiken lisäksi taidat olla huonoryhtinen 180 senttinen mutta näytät kuitenkin metrimitalta.

        Hihii, Toyota setä ei kestä totuutta ja kritiikkiä, vaan heti iskee primitiivi reaktio j hölmöily.


      • Anonyymi

        Skootasetällä iskee masennus kun on erehtynyt öljysyöppöön itäkippanaan jonka jälleenmyyntiarvokin on onneton. Ei sellainen kottero kelpaa enää muille kuin vannoutuneelle kommunistille. Siinä on lähipiirilläkin kestämistä primitiivireaktiossa.


    • Anonyymi

      Todella hiljainen auto kun alle laittaa Goodyearin Ultra Grip Ice 2 talvirenkaat. On muuten lämmin auto talvellakin, toisin kuin muut sähkökulkineet.

      • Anonyymi

        No sä et ole näköjään hiljaisella autolla ajanut


      • Anonyymi

        Ai sulla on jo jotain sellaista tietoa mitä ei le kellään muulla, hyvin sä taas vedät hörhö. Toivottavasti et tule taas pettymään, kuten melun kanssa kävi jälleen kerran.


      • Anonyymi

        Joo mulla on sellaista tietoa, olen ajanut korollalla ja se melu on sellainen, että ihan turha kuvitella renkaiden sitä vaimentavan. Sitten olen myös ajanut autoilla, joissa ei huomaa edes nastarenkaiden olevan alla.
        Rakenteellisesti meluisas autoa ei saa millään poppakonsteills vaimennettua. Mekin sävyä saa muutettua mutta ärsyttää lopulta aina. Melu vaimenee vain rakenteellisilla alustan muutoksilla. Renkailla on pieni merkitys mutta äänekäs auto ei niillä vaimenee.


    • Anonyymi

      Toyota Corolla on etuvetoinen ja siinä on tehokas lämmityslaite. Se on hyvä talviauto toisin kuin eräät sähkökulkineet.

      • Anonyymi

        Auto ei ole etuvetoinen. Varsinkin kun pellin alla tehoja niin etuveto olisi aivan toivoton.


    • Anonyymi

      Uusi Corolla on erittäin onnistunut malli. samin kuin uusi Camry. Ne kokoluokkiensa ehdottomia ykkösiä.

      • Anonyymi

        Hinnaltaan ainakin. Mikään muu ei niin suhteettoman kallis ole.


    • Anonyymi

      Ainoa Toyota., jolla suostun ajamaan ja ajankin, on land cruiser, muut ovat keskivertorimpuloita kuten muutkin kokokansanautot.

    • Anonyymi

      Minä vetelen tuommoisesta kököstä ohi turbo Skodalla niin että tuntuu.

      • Anonyymi

        Niin missä se skeidan turpokyyti tuntuu? Hanurissako?


    • Anonyymi

      Kanssa autoilijat huomavat kyllä heti että kyseessä on etaplotunut kaveri kun alla on ympäristö tietoinen auto, uusi Corolla Hybris.

    • Anonyymi

      Mitä hyötyä pienestä kulutuksesta on? Sehän vain kertoo että auto ei kulje mihinkään. Isot päästöt ja kulutus taas kertoo että autolla on mukava ajaa ja kiihdytellä. Minä valitsen auton sen mukaan mikä kiihtyy kovaa ja tietysti neliveto ja brändi merkkaa. Mulla on käyttöautona mersun 2 litran koneella ja 381hv sekä 470nm vääntöä joka riittää minulle hyvin tällä autolla pääsee turvallisesti liikenteen sekaan ja tarvittaessa 4,2sekuntia 0-100. Ajoivat muuten testissä sen tasan 4 sekuntiin. Niin tälläinen auto on mielestäni hyvä ja mukava. Kulutus on jos se kiinostaa niin raskaalla kaasujalalla 11-12 litraa ja sitten jos ajelee tässä kehää rauhassa niin tippuu 7,5-8litran välillä. Ja tosiaan eihän näihin oikeisiin autoihin tankata muutakuin 98.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe