Aivan tosi tarkoitus

Lady Domina

Olen Omistajani asialla. Olen Hänen miesorjansa.

Omistajani, viisikymppinen upea ja vaativa elämäntapa Domina etsii itselleen alistuvaa, mutta mieluummin switch naista orjattarekseen.

Omistajani ei arvosta pelkästään sessioita vaan myös suhteen henkisiä arvoa ja haluaa orjattarensa kestävään DomSub suhteeseen.

Sinusta tulee orja Omistajalleni eikä minulla tule olemaan mitään oikeutta sinuun. Mutta sinulla, jos Omistajani on sinuun tyytyväinen, tulee olemaan oikeus hallita minua.

Omistajani on todella vaativa eikä tarvittaessa säästä piiskaansakaan, mutta Hän on myös oikeudenmukainen ja palkitseva, vastuunsa tunteva Domina.

Seksuaaliselta suuntaukseltasi voi olla mikä tahansa, hetero, bi tai lesbo. Voit myös olla minkä näköinen, rotuinen, ikäinen tai kokoinen tahansa. Tärkeintä on, että haluat antaa itsesi Omistajani orjaksi ja olet luonteeltasi alistuva.

Jos haluat elää omistettuna pysyvässä D/s-suhteessa omistajaani niin vastaa. Välitän vastauksesi Omistajalleni ja Hän huolehtii jatkosta.

Jos olet kiinnostunut, niin jatketaan juttustelua!

8

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalaisjärkeä

      mitä kaikkee tyhmää tähän maailmaan mahtuukin. Mullekin kelpais joku orja keittiöhommiin vaan taitaa se orjienpito olla laissa kiellettyä. Luulis et aikuisilla ihmisillä on muutakin tekemistä ettei tarvitse tuollaisia pellehyppyjä harrastaa!

      • Keittiööntöihin

        Minä myös


    • Varkaudenkuningas

      Olen chatin kovin mies ja myös kaunein ja usein saan kuulla ja chattajat tappelee minusta.

      • itserakkutta

        Anna minun nauraa jutuillesi:) Puheet parasta vain teot puhuu puolestaan.


    • roid

      Olen selvästi viisain andy.

    • Hei.herätkääpä.nyt

      Hämmästyttää, ettei ihmisille riitä enään tavallinen normaali kahdenkeskinen seksi, vaan siihen liitetään tälläisiä, typeriä alistamis ja sitomis ym.leikkejä. Jotenkin hämmästelen aikuisia ihmisiä, jotka leikkivät tälläisiä leikkejä. Ihmettelen myös mistä tälläiset omituiset tarpeet ja fetissit kumpuaa ihmismieliin? Typerintä mielestäni on se, että näitä outoja
      seksuaalifantasioita on alettu toteuttamaan entistä enemmän. Koska fantasiathan on aina fantasioita, eihän niitä kaikkia aina pitäisi toteuttamaan alkaa. Mutta kyllä näiden toteuttamisessa on nykyään ihmisillä lähtenyt mopo käsistä. Aloittajakin kirjoittaa orjasta ja omistajasta, kuin mistä tahansa realistisesta ja normaalista asiasta, ihan vakavissaan.
      En minä ainakaan osaa vakavasti ottaa tuollaista. Minusta tuollainen on huvittavaa, jopa koomistakin, eli naurattaa.

    • annuroid

      Mä tykkään kun mies nai kovaa, siis vaikkapa takaapäin mun perse pystyssä ja kasvot patjassa, levittää jalkojani niin auki kun saa ja nussii kovaa ja syvälle.

      • Kylänpienimunaisin

        Turpa ki!i hame ylös nyt tulee isomaha petteri pienel munal takaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe