Onko kokemuksia? Tyyppiviat, korjauskustannukset yms.
Harkinnassa Audi A4 3.2 FSI-koneella
13
7045
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt Audikiimaisella kiiltelee silmissä A4 3.2 FSI...
Onko vikoja kyselee hän, englannin ja saksankielen kurssit jäivät koulussa käymättä ja Google on tuntematon työkalu.
Todennäköisesti tämä on juuri se tyypillinen naapurin 21v lippispääpelle, joka kävelee Audi-logolla varustettu takki ja aurinkolasit päällä Lidliin. Nyt tarvii lisää tehoa, kun jäi kesällä muutaman kerran harmittamaan, kun S3-logoilla varustettu A3 1.9 TDI etuveto jäi pahasti jollekin BMW 318d tai vanhemmalle diesel-Mersulle.
Kerrotaanpa kokemattomalle ja kädettömälle hieman "upeasta ja tehokkaasta" 3.2 FSI moottorista. Turboahdetut TSI-moottorit ovat saaneet kritiikkiä, mutta osaksi tämä johtuu myös tuotantomääristä. 3.2 FSI on tavattu jakoketjuongelmia ja automaattilaatikon ongelmia riippuen tyypistä.
Jos et usko, niin mitäpä sanot esim. tähän lisätietoon:
SIISTI JA HYVÄKUNTOINEN TEHOKAS BENSA AUDI HYVILLÄ VARUSTEILLA SEKÄ HYVÄLLÄ HUOLTOHISTORIALLA. JAKOKETJU REMONTTI TEHTY 140 TKM KOHDALLA.
Ja se mitä tuohon tehokkuuteen tulee, niin VAG-jannut ovat kokemattomuudessaan usein valmistajan ilmoittamien suorituskykylukemien ja teholukemien aktiivisia tuijottelijoita. Käytännön mittaustulokset sivuutetaan heti, jos Audi ei kulje kuten valmistaja lupaa.
Mitäpä olet mieltä tästä mittaustuloksesta:
2010 Audi A5 3.2 FSI DSG Cabrio quattro 265hv:
0-50 km/h: 2,9s
0-100 km/h: 7,7s
2007 Audi TT Nothelle Tuning 2.0 TFSI etuveto 280hv:
0-50 km/h: 3,1s
0-100 km/h: 6,7s
2007 Mercedes E300 Bluetec Classic diesel takaveto 211hv:
0-50 km/h: 2,5s
0-100 km/h: 7,8s
Turha laittaa 2010-luvun takavetoisten hybridien mittaustuloksia, mutta sen voin sanoa, että 2015 C350e sedanina ajellut Autobahnilla vanhemman Audi S4 V8 Avantin perässä eikä saanut hitaampien väistyttyä tieltä minkäänlaista eroa välimatkaan.
Takavetoinen uusi C300e on suorituskyvyltään tulevan 2020 Audi S6 Avant TDI:n tasoa, mutta maksaa puolet. Lisäksi takavetoinen vie käsiteltävyydeltään nelivetoista S6, vaikka talvikuukausina vetopitoa onkin hieman vähemmän.- Anonyymi
Onko täällä mannemersulla ajeleva ressukka jäänyt Audimiehen jalkoihin, kun näin paljon tympäisee?
- Anonyymi
Mielikuvituksessas voit kuvitella minulle ajopeliksi vaikka kolmipyöräisen Dacian. Todellisuudessa olen autoalalla työskennellessäni ajanut testiradalla ja sen ulkopuolella rinkelimosseillakin enemmän kuin sinä. Sitä on vaikea kädettömän Audifanin sisäistää, takaveto on ajettavuudeltaan nelivetoa ja etuvetoa parempi.
Sullahan ei ole juuri mistään mitään ajokokemusta niin on varmasti vaikea ymmärtää.
Tässä sen "ruosteisen mannemersun" kulkupuolta:
https://www.youtube.com/watch?v=s3I7xw5XL8M - Anonyymi
Hieno video! Näyttäisi kulkevan jopa kahdeksaa kymppiä.
Ja mitä ajamiseen tulee, niin voin vaikka lyödä vetoa, että kun ajettaisiin samalla autolla kierrosaikoja ihan missä tahansa maailman moottoriradalla, niin pyyhkisin tuollaisella ylimielisellä eläkeläispapalla mersun moottoriöljyn likaamia lattioita.
Terveisin SM-tasolla kartingia ajanut ja kansainvälisiäkin näyttämöitä kiertänyt ”lippisväärinpäinjonne”.
Mene nyt v*****n ihan oikeasti tuon sun Audivihas kanssa. Et ole muutakuin itkevä lapsi lihavan eläkeläisen vartalossa. - Anonyymi
Ikää on alle 30v, mitäpä rinkelikeke siihen?
Miksi et ole työskennellyt samassa työpaikassa, kun käsiä löytyy Saksassa?
Olin ainoa suomalainen autojen testitiimissä. - Anonyymi
Mitä tarkoittaa rinkelikeke? Soitatko vain suutasi vai otatko haasteen vastaan?
- Anonyymi
Mikä haaste? Onko sulla Audista haaveilevalla rinkelikekellä edes ajokorttia?
Rinkelikeke = Vanhalla Audinpaskalla ajava jannu, jonka päiväunissa vilahtelee ajatus siitä, että kuskilla on Keke Rosbegin ajotaidot.
- Anonyymi
Ainiin, sinulla ei ole TEHOKKAALLA 3.2 FSI:llä mahdollisuutta ajaa metriäkään sähköllä. Itse ajelen edullisesti sähköllä, paitsi kun jostakin takavasemmalta puskee se "sporttinen lippispää" Audillaan, niin silloin E300e S ajomoodille ja Audikuskin alahuuli väpättää seuraavien valojen jälkeen.
E300e systemleistung 320hv, E300de diesel-hybridille (306hv) mitattiin Saksalaisessa julkaisussa 0-100 km/h 5,8s. - Anonyymi
Paskan ostat jos ostat>> oikeesti Kierrä kaukaa audi ww merkit:))))))))))))))
- Anonyymi
Se, että takavetoinen 48 000 euron 2019 C300e (320hv) sedan on yhtä ripeä kuin yli 100 000 euron 2020 Audi S6 Avant TDI (350hv) tuntuu riepovan kädetöntä rinkelipelleä
Mites muuten kokemukset edes E300e, C300e ensimmäiset autot tulossa Suomeen.
https://www.youtube.com/watch?v=08Te8Pb9xyA - Anonyymi
TakavetoTauno taas vauhdissa... Ostakoon jokainen kädetön. rinkelipelle ja lippispää itselleen minkä vaan sopivan kulkuneuvon. TakavetoTauno voi jatkaa autoteollisuuden hommiaan vaikka siellä mielikuvitusmaailmassaan.
- Anonyymi
Silloin ei kannata autoa ostaa jos pitää kysellä korjauskustannuksista.
- Anonyymi
Jakopää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818