Kynnykseen paikka ja kurkistus sisälle voi !!!

Anonyymi

Hitsailin 2004 kynnykseen paikan kun katsastaja löi läpi.
No sehän suureni terveen rajaa etsiessä puhelimen kokoiseksi ja kuvaa kotelon sisältä, voi kökkö alareunassa ruosteta 1m matkalla! kummasti kuitenkin muu on aivan kuin uutta peltiä jossa maali? päällä. Kotelon pohja kerää mutaa ja sitten lähtee suolavelli muhimaan.
Mitä tuohon kannattaisi laittaa ? Huutelin ja puhaltelin kotelot mutta tuntuisi että sitkeä öljy kenties on se joka tunkeutuu ja hidastaa ruostumista.
Tuli muuten hyvä paikasta kun viitsi taivutella ja leikellä ja ympäri hitsaus ja pohjia ja maali päälle ,oikein ylpeä itsestään!

3

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Dinitrol ML sinne eikä mitään pois valuvia ja haihtuvia öljyjä.
      Kulutuksille alttiisiin pintoihin ML:n päälle Dinitrol Metallic tai 4941/CAR.

Seuraavaa autoasia ajatellen; ruostesuojaaminen on paljon helpompaa ja halvempaa kuin ruostekorjaaminen ja ruostesuojaaminen. :)

• Anonyymi

Ei ruoste röpelön päälle olla noista aineista enää. Itse kannatan öljyäja pesrusteluna että se imee itseään enemmän ruosteeseen ja hidastaa vääjämätöntä.
        VAI onko nuo aineet yhtä imeytyviä ? sitä en tiedä muttaepaiölen että ovat hyviä aineita pellille ei jo ruosteeseen. Kommentteja kiitos ja tietäviä mielummin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ruoste röpelön päälle olla noista aineista enää. Itse kannatan öljyäja pesrusteluna että se imee itseään enemmän ruosteeseen ja hidastaa vääjämätöntä.
        VAI onko nuo aineet yhtä imeytyviä ? sitä en tiedä muttaepaiölen että ovat hyviä aineita pellille ei jo ruosteeseen. Kommentteja kiitos ja tietäviä mielummin.

Dinitrol ML on hyvin tunkeutuva, kun se ruiskutetaan. Ohentimen haihtuessa se jää väkevästi paikalleen. Sellainen tahmea massa joka ei haihdu. Valmistaja suosittelee juuri ML:ää pohjusteeksi ruosteisiin kohtiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      718
    3. 35
      587
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      35
      587
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      583
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      547
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      474
    Aihe