Ikävä fiksua sielua ja mukavaa juttuseuraa

Anonyymi

Uusi ketju,
keskustelu avoin ja vapaa.

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs teidän päivä meni? Mulla meni ilosta itkuun ja itkusta iloon. Ihan tavallinen päivä siis. Kun käy läpi kipeitäkin asioita.

      • Anonyymi

        Kipeiden asioiden läpikäynti on askel oikeaan suuntaan. Ne saattavat sattua kauan, mut senkin oppii hyväksymään. Tsemppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kipeiden asioiden läpikäynti on askel oikeaan suuntaan. Ne saattavat sattua kauan, mut senkin oppii hyväksymään. Tsemppiä.

        Tai ainakin tunnustamaan, ellei hyväksymään.


      • Anonyymi

        Mikä oli lopputulema..
        Hyvin käsiteltyjä ja selvitettyjä asioita?
        Otit härkää sarvista...

        Inhottavaa, että kasvu tulee kivun kautta.


        mun päivä oli kamala
        unettoman yön jälkeen
        Toi koneisto on tyrmäävä.


      • Anonyymi

        Itse painin aikanaan vakavien terveysongelmien takia.
        Opin hyväksymään kortit jotka minulle oli jaettu. Sattui ihan kybällä.
        Nykyään elän niistä lähtökohdista.


      • Anonyymi

        Itse olen tässä pisteessä tapaturman vuoksi,
        ei ole helppoa hyväksyä tätä tilaa.
        Järjestelmä tolloilee ja
        jyvittää ihmisiä ihan selkeästi
        autettaviin ja ulostyönnettaviin.

        Mikään ei valmista siihen ettei ole
        järjestelmälle auttamisen arvoinen.
        Olin ainoastaan verotulojen tuottaja,

        Harkitsen ryhmän perustamista, koska en ole
        ensimmäinen enkä viimeinen tässä tilassa.


      • Anonyymi

        Otan osaa. Olin ulostyönnettävien listalla kunnes sain apua. Ja nyt elän suht normaalia elämää siihen saakka kunnes sairauteni taas aktivoituu.
        Tarvittiin aika mittavat panostukset että paranin ja pääsin pois pyörätuolista. Mutta sairauteni uusii ja se on pahinta. Tiedän ettei tulevaisuuteni ole valoisa. Nautin hyvistä päivistä ja kärsin huonot. Muutakaan ei voi. Yksi tuleva ulostyönnettävä.


    • Anonyymi

      Niin ja kiitos aloituksesta 😀

      • Anonyymi

        😺 ☕️🎁
        Olkaa hyvä...


    • Anonyymi

      Mulla oli mitä loistavin päivä. Hehkun. Huomasin että minusta välitetään. Oli kiva tunne. Kiitos aloituksesta. Sit vaan keskustelun aiheita kehiin arvoisat palstalaiset.

      • Anonyymi

        Tuo on loistavaa, että huomaa hyvän.

        Kalenteriin pitäisi merkitä
        iloisia asiota, ja jotenkin tallentaa
        se onnen tunne.


    • Anonyymi

      Kannatan fiksuja keskusteluja👍. Sellaista minäkin kaipaan ja mukavaa seuraa.
      Ehkä ripaus huumoria mukaan😉.

      • Anonyymi

        Kelpaako myös ei niin humoristinen näkemys? Vakavamielinen.


      • Anonyymi

        Asiallista. Piristävää. Mukavaa. Vakavaakin toki.


    • Anonyymi

      Normipäivä töissä. Lähinnä olen pohdiskellut elämää. Sitähän on joitakin eläinlajeja, jotka pariutuvat koko iäksi ja eivät uudestaan vaikka kumppani kuolisikin. Onkohan meissä ihmisissäkin sellaisia?

      Asiaa on tullut mietittyä, sillä itsestä tuntuu, että teen tässä elämässä vain yhden valinnan ja sen käytin häneen ja vaikka tunteet eivät kohdanneetkaan, niin nyt olen jotenkin vain vähän luovuttanut loppuelämän suhteen. On hyvin vaikea kuvitella, että tuntisin samalla tavalla ketään töistä kohtaan. Että tuossa on se minun puolikkaani, tuleva aviomieheni, lasteni isä. Noh aika tietysti hoitaa viimeisen pois kuvioista ja naimisiin menokaan ei sitten ole enää ajankohtaista, kun ei voi enää lapsia saada.

      Kait sitä normaalisti ihmiset kokevat paniikkia, että pitää löytää se suuri rakkaus, mutta minusta tuntuu, että löysin hänen ja etsintä päättyi. The end. Vaikka ei ollutkaan Happy end.

      • Anonyymi

        Älä nyt suutu mutta uskon että koet samat tunteet jotain toistakin kohtaan vielä. Toisilla meistä niin vain käy harvemmin. Etsi uutta tai ei. En ole ikäloppu mutta sen verran vanha jo että uskon näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt suutu mutta uskon että koet samat tunteet jotain toistakin kohtaan vielä. Toisilla meistä niin vain käy harvemmin. Etsi uutta tai ei. En ole ikäloppu mutta sen verran vanha jo että uskon näin.

        On minulla jo sen verran kokemusta rakkaudesta, että osaan verrata aiempaan ja tiedän, että on näin. Hän on se suurin rakkauteni. Ja haluan vaalia sitä.


      • Anonyymi

        Niin, ihmeelliset eläimet pariutuu eliniäksi, kuten joutsenet, naakat ja albatrossit.

        Toi rakastuminen ihmisellä,
        mitä jos se riittää, että on rakastanut kerran sydämensä täydeltä.
        Sitten voi antaa aikaa moneen muuhun asiaan. En tiiä.

        Anna itsellesi aikaa.


      • Anonyymi

        Yleisemmin, mun mielestä maailman ihmisten pariutuminen uudestaan osoittaa ettei kovin yksiavioisia olla. Kuten ne jotkut eläimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ihmeelliset eläimet pariutuu eliniäksi, kuten joutsenet, naakat ja albatrossit.

        Toi rakastuminen ihmisellä,
        mitä jos se riittää, että on rakastanut kerran sydämensä täydeltä.
        Sitten voi antaa aikaa moneen muuhun asiaan. En tiiä.

        Anna itsellesi aikaa.

        Eihän mulla olekaan muuta annettavaa itselleni kuin aikaa, mutta tarkoitat vissiin, että antaisin itselleni aikaa parantua ja etsiä uutta rakkautta, kun siltä tuntuu. Mutta en ole kuten muut. En lapsenakaan ajatellut, että etsin miehen ja sitten sitä ja sitten tätä. Kun kaverit lähti baariin katselemaan miehiä lähdin itse vain tanssimaan ja ollakseni heidän seurassaan. Se vain ahdisti, jos joku lähestyi. Kuinka kiva tyyppi tahansa. En edelleenkään tykkää. Enkä ikinä etsi seuraa. Ahdistaa pelkkä ajatuskin.

        Nekin kerrat kun olen rakastunut on se aina ollut koulussa tai töissä. Vahingossa. Sattumalta. Ei siksi, että olisi sitä etsinyt tai halunnut. Niin on vain tapahtunut, mutta ensimmäisissä en kuitenkaan koskaan nähnyt oikeaa kumppanipotentiaalia tunteista huolimatta. Siksi en loppujen lopuksi todella myöskään halunut mitään heidän kanssaan.

        Minusta tuntuu, että olen jo elänyt sen elämäni suurimman tarinan. Nyt vain rullaa parin vuosikymmenen lopputekstit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisemmin, mun mielestä maailman ihmisten pariutuminen uudestaan osoittaa ettei kovin yksiavioisia olla. Kuten ne jotkut eläimet.

        Miten voi olla tai edellyttää
        että eletään yhden kanssa koko ikä
        jos toinen löytää jotain ja rakastuu.
        Luottamusta on vaikea saada takaisin

        Nää on kahden kauppoja
        Ja silti voi käydä kuin Brädille ja Jenniferille.


    • Anonyymi

      Päivä ei mennyt kovin kivasti.
      Miten sulla ap?

      • Anonyymi

        Tyrmäävä, kiitos kysymästä.

        Sen verran kivulias, että valvon tänäkin yönä.
        Kipu aiheuttaa unettomuutta.
        Se, ettei saa apua aiheuttaa
        kafkamaisen toivottomuuden.

        Kiitos kysymästä.
        En olisi uskonut, että Suomi ajautuu tähän tilaan.
        Ihmisten käytös toisiaan kohtaan yllättää.

        Mites siellä jaksellaan?


      • Anonyymi

        Anna esimerkki. Tiedän että ihmisten arvomaailma on muuttunut aika hurjaksi. Mutta millaista ihmisten kohtelua tässä yhteydessä tarkoitit? (Muutakin kuin tätä palstatörkyä. Vaikka näkeehän täällä paljon empatiaakin.)


      • Anonyymi

        Minut arvotetiin niihin
        jonka henki, elämä ja terveys ei ole auttamisen arvoinen.
        Ei ollut ensimmäinen kerta ja
        tällä kertaa
        tää ”ammattilainen” nautti silmin nähden siitä
        että sai pahoinpidellä mut siinä ja
        mun on maksettava siitä käynnistä.

        Luulen, ettei sen osaaminen riittänyt
        ja/ tai se linjottaa asiakkaat vain järjestelmää tuottavaa
        eli leikkaujonoon.
        Ei terveydenhuollossa, hoideta ihmistä tai terveyttä, vaan
        siellä tehdään vain bisnestä, pidetään omasta virasta kiinni
        ja sairaat tyhjät ihmiset käyttää sitä valtapelialustana.

        Hullun touhua


      • Anonyymi

        Mutta arvaa mikä on vielä hullumpaa. Se että hoidetaan vastoin tarvetta ja tahtoa. Turhaan. Yhteiskunnan varoilla. Mulla kävi niin mielenterveyspuolella... Ei tietysti mitään verrattuna sun kokemuksiin mutta yotesinpahan itsekin että arpomallako ne paikat siellä jaetaan ihmisille.


      • Anonyymi

        Toivon että sun olos paranee ja apuja saisit.


      • Anonyymi

        Nykyään käy aika herkästi niin,
        että jos lääkärin osaaminenei riitä,
        se tekee potilaalle hullustatuksen, merkintä Kantaan
        ja koko tuleva hoitoketju sabotoidaan.

        Suomalaisen lääketieteen taso on alennustilassa.
        Pyysin yhtä rtg kuvaa ja sitä en saa.
        Todella mysteeri, miksi ei onnistu.

        Arpomalla
        ja olis kiva tietää, paljonko ihmisille jaellaan
        masennuslääkkeitä ja diagnooseja
        koska lääkärit ei osaa hoitaa kipua.
        Krooninen kipu on EEPPINEN ongelma.
        Suomalaiset ei hoida kivun syytä vaan
        kipua oireen mukaan lääkkeillä.
        Jos ei kuvata, ei kuntoututa,
        jaellaan halvannuttavia lääkkeitä.
        Ja sitten lääkkeiden vaikutukset....

        Tsempit sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään käy aika herkästi niin,
        että jos lääkärin osaaminenei riitä,
        se tekee potilaalle hullustatuksen, merkintä Kantaan
        ja koko tuleva hoitoketju sabotoidaan.

        Suomalaisen lääketieteen taso on alennustilassa.
        Pyysin yhtä rtg kuvaa ja sitä en saa.
        Todella mysteeri, miksi ei onnistu.

        Arpomalla
        ja olis kiva tietää, paljonko ihmisille jaellaan
        masennuslääkkeitä ja diagnooseja
        koska lääkärit ei osaa hoitaa kipua.
        Krooninen kipu on EEPPINEN ongelma.
        Suomalaiset ei hoida kivun syytä vaan
        kipua oireen mukaan lääkkeillä.
        Jos ei kuvata, ei kuntoututa,
        jaellaan halvannuttavia lääkkeitä.
        Ja sitten lääkkeiden vaikutukset....

        Tsempit sinne

        Juuri näin tapahtuu, ei mitään lisättävää. Itse huolehdittava kaikesta, mistä voisi olla apua tutkimuksissa. Lääkärit eivät tiedä mitään, mitä eivät ole lukeneet jostain opuksestaan. Heissä ei ole luovaa älykkyyttä, jotta osaisivat yhdistellä asioita toisiin.


    • Anonyymi

      Mulla olisi todella hyvä keskustelunaihe tähän ketjuun, nimittäin se että miten kaikki naiset, joita ympärillään seuraa on ihan samanlaisia?
      Olivatko ne sellaisia myös aiemmissa sukupolvissa, vai menikö silloin kaikki energia työntekoon ja selviytymiseen🤔

      • Anonyymi

        Vähän ehkä kryptinen, sori.


      • Millä tavalla samanlaisia? Hassua kun en löydä itselleni edes samanhenkistä ystävää, ja sitten sanotaan että olisin samanlainen kuin kaikki muut:) Mun mielestä ennen ei eroja ollut niinkään paljon kuin nyt, kun yhteiskunta edellytti enemmän ehkä samanlaisuutta käyttäytymisessä ja elämäntavoista. Nykyäänhän kaikki on niin vapaata.


      • Anonyymi

        En kyllä ihan usko tuohon että kaikki naiset on nykyään samanlaisia, jos sitä tarkoitat. Riippuu tietysti mitä ikäluokkaa tarkoitat. En kuitenkaan yleistäisi.
        Olet oikeassa, nykyaikana on erilaista, eri arvot, raskas työ puuttuu jota ennen tehtiin.


      • Anonyymi

        En juurikaan seuraa muita. Ja olen hieman sovinistinen nainen. Saatan nyt loukata mutta ainainen ka-kaa ja kot kot ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juurikaan seuraa muita. Ja olen hieman sovinistinen nainen. Saatan nyt loukata mutta ainainen ka-kaa ja kot kot ei kiinnosta.

        Siksi tämän otsikon alaiset jutut kiinnostvatkin eniten, ainakin mua :)


      • Anonyymi

        Hieman maskuliinisena naisena kysyisin oletko mies? Tosin sillä mulle mitään väliä. Näin niinkuin anonyymipalstalla.


      • Anonyymi
        Viininpunahilkka kirjoitti:

        Millä tavalla samanlaisia? Hassua kun en löydä itselleni edes samanhenkistä ystävää, ja sitten sanotaan että olisin samanlainen kuin kaikki muut:) Mun mielestä ennen ei eroja ollut niinkään paljon kuin nyt, kun yhteiskunta edellytti enemmän ehkä samanlaisuutta käyttäytymisessä ja elämäntavoista. Nykyäänhän kaikki on niin vapaata.

        Vaikka elämmekin nykyaikaa ja yksilöllisyyttä korostetaan on yhä vaikeampaa olla eri mieltä. Ihmiset ottaa nokkiinsa ja ovat herkkänahkaisempia nykyään. Ja jos ei halua hankaluuksia sitä herkästi näyttelee samanmielistä ihan vain siksi että siten pääsee helpommalla. Se on sitten helppo murmuttaa selän takana.


      • Anonyymi

        Eli ei olla samanlaisia vaan oiekasti ihan erilaisia, mutta esitetään vain nokikkain samanlaisia? Vastaus alkuperäiseen kysymykseen.


      • Anonyymi

        Taisit osua kultasuoneen.


    • Hitsi kun palstailu haittaa taas tvn katselua. Laitoin ohjelman päälle, ja "vähän palstailin" vain alkuun, ja juuri kun tuumasin että nyt katson sitä ohjelmaa, se olikin jo loppunut:) Tunti humahti taas teidän seurassa ettei tajunntkana. Olette vaarallisia😀

      • Anonyymi

        palsta on aikarosvo

        Sininen valo haittaa unta,
        tv vois sikäli olla parempi unettaja.

        Toisaalta keskustelu voi olla
        parempaa iltasatua kuin tv:n väkivaltaviihde.

        Itse eksyn kohta tuubiin katsomaan dokkareita ja ties mitä.


      • Anonyymi

        Mulle tää palstailu on jo jokailtainen rutiini. Ihan kiva sellainen. Vuosia sitten luulin että tästä oli tullut lähes pakkomielle ja pakotin itseni lopettamaan. Vei kaiken ajan. Mutta olen iloinen palattuani. En ole enää niin yksinäinen kuin ilman palstaa...


      • Anonyymi

        Hyvää yötä. Toivottavasti saat jossakin valissä vähän nukutuksi. Kiitos kumminkin sinulle aloituksesta ja juttuseurasta.


      • Anonyymi

        Hyvää yötä sullekin. En kylläkään aloittanut tätä tänään:) Kunhan osallistuin. Nimimerkkikin katoaa vähän välia kun yhteys tökkii. (Viininpunahilkka)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Toivottavasti saat jossakin valissä vähän nukutuksi. Kiitos kumminkin sinulle aloituksesta ja juttuseurasta.

        Viesti oli tarkoitettu -palsta on aikarosvo- kirjoittajalle. Joka on ap, mutta hyvää yötä kaikille tasa-arvoisesti.
        Aamulla pakertamaan aikaisin kuten hyvän työläismuurahaisen kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti oli tarkoitettu -palsta on aikarosvo- kirjoittajalle. Joka on ap, mutta hyvää yötä kaikille tasa-arvoisesti.
        Aamulla pakertamaan aikaisin kuten hyvän työläismuurahaisen kuuluukin.

        Saanko kysyä, mistä tiedät kuka on aloittaja. Kun mä näen vain pelkkiä anonyymejä. Tunnsitatteko te toistenne kirjoitustyylit jo niin hyvin vai mikä on taikasana? Ihan uteliaisuuttani kysyn. Hyvää yötä silti IHAN KAIKILLE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tää palstailu on jo jokailtainen rutiini. Ihan kiva sellainen. Vuosia sitten luulin että tästä oli tullut lähes pakkomielle ja pakotin itseni lopettamaan. Vei kaiken ajan. Mutta olen iloinen palattuani. En ole enää niin yksinäinen kuin ilman palstaa...

        Et ole yksin,
        ollaan täällä yhdessä.

        Kauniita unia, kun menette nukkumaan.

        Tunnen kuuluvani,
        kovapäisten suomalaisten heimoon
        ja täällä on viisaita sieluja.
        Kiitos itsellenne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3361
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1828
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe