Moikka! Täällä uusia ystäviä etsiskelee 38-vuotias nainen suunnilleen samaa ikäluokkaa olevista mukavista,sosiaalisista lapsettomista ihmisistä. Olen: sosiaalinen,rauhallinen,ihmisten kanssa toimeen tuleva,puhelias,elämänmyönteinen,mukava ihminen. Harrastan: lenkkeilyä,pyöräilyä,uintia,valokuvausta,lukemista,matkustelua,leffoja,netissä surffailua,kuvataidetta,helmitöitä,kryptoja/ristikoita,musiikkia,kuntosalia... paljon siis kaikenlaista ja mitä milloinkin vapaa-ajalla ehtii.
Matkailu on lähellä sydäntä ja opiskelenkin matkailualaa. :) Liikunta,terveelliset elämäntavat ja hyvinvointi on myös lähellä sydäntä. Baareissa en käy ja alkoholia en juurikaan käytä,korkeintaan joskus harvoin muutama juhlatilaisuuksissa,mutta siinäpä se. Bilettämiseen musta ei siis saa seuraa ja toivonkin löytäväni uusia ystäviä sellaisista ihmisistä jotka ei ole bilettäjiä.
Olisi kiva löytää kunnollisia luotettavia tosiystäviä,niitä kun ei koskaan ole liikaa. Koska liikunta on itsellä lähellä sydäntä niin toivoisinkin löytäväni liikunnallisia ihmisiä joista saada seuraa lenkille,salille... olisi myös kiva jos olisit kiinnostunut matkustelusta ja susta sais siihen seuraa. Musta saa myös seuraa shoppailuun,kirppareita kiertelemään,elokuviin,ulos syömään...
Asioita mistä tykkäilen: eläimet (koirat varsinkin) matkustelu,musiikki,leffat,korttipelit,kirjallisuus,kirjastot,shoppailu,kirpparit,meilien kirjottelu,ruuanlaitto,leipominen,kotiruoka,kiinalainen ruoka,vaaleanpunainen väri,tatskat,lävärit,netissä surffailu,nettipelit,sosiaalinen media,valokuvaus,musiikki,reality ohjelmat,sisustaminen,liikunta,kauneus ja terveys,hyvinvointi,sauna,kesä,syksy,joulu,mökkeily,kaupunki,maaseutu...
Olisi kiva tutustua alkuun rauhassa meilien välityksellä ja sitten nähdäkkin jossain vaiheessa. Jos kiinnostaa tutustua niin laitahan meiliä tulemaan ja kerro minkälainen ihminen siellä päässä on. :)
[email protected]
Kajaanista ystäviä.
Anonyymi
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828